Dus je geeft Facebook de schuld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Meewerkend.. Olie op het vuur gooien
Of erger nog, dat meisje..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat grappig dat er mensen zijn die de media de schuld geven.
Wat maakt het in dit geval uit waar de schuld is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus je geeft Facebook de schuld?
Ken ik jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Strani het volgende:
Alles, alles ligt op straat volgens Radio Noord.. als Herman Finkers ook in Haren op de grond gaat liggen, ligt de humor ook op straat.
Voor de kenners.
Jij bent me er eentje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Strani het volgende:
Alles, alles ligt op straat volgens Radio Noord.. als Herman Finkers ook in Haren op de grond gaat liggen, ligt de humor ook op straat.
Voor de kenners.
Hulp bij opruimen is wel welkom lijkt mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ah nee,,, flikker op joh.. Ga nog een dag van alles uitnodigen
De rellen waren begonnen voor de ME in actie kwam. Wou je de ME weet ik veel hoeveel kilometer verderop stationeren..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Niet zoveel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat maakt het in dit geval uit waar de schuld is.
Bij de voetbal wel ja, maar hier?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Herman Finkersquote:
Ik vond Buma wel schatti, bijna op hem gestemd vanwege die leuke stemquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen zo hard gelachen om Roemer met z'n Leuk hè, viezerik
Alleen kwamen de meeste relschoppers niet uit Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Skippy_ball het volgende:
twitter:quotevanvandaag twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:08:52Ik stel voor de plaatsnaam te veranderen in Schaamharen. Wat een schorum. #haren reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |