dat doet at5 ook nooitquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
zoveel nieuws valt er denk ik niet meer te melden
Misschien is het wel eeuwig zonde en zou ik Nederland binnen een jaar uit de crisis/aan een veilig binnenland helpen.quote:
Dit feestje in Rusland of Noord Korea organiseren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef yamazaki het volgende:
gelukkig is dit nederland, waar je de politie eerst keurig wacht tot het misdrijf is begaan, in sommige landen schieten ze eerst en stellen dan de vragen
Nou vooruit, mijn stem heb je. En da's heel wat want ik stem normaal nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Misschien is het wel eeuwig zonde en zou ik Nederland binnen een jaar uit de crisis/aan een veilig binnenland helpen.
Dan moet je je afvragen hoe die massa dan ontstaan is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar de massa is in verleiding gekomen. De massa is minder rationeel dan het individu.
Daarom, sowieso kleine gemeente denk ik.. geen budget.. loopt het met een sisser af zeurt iedereen. De politie/ME kan het toch nooit goed doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef I0_0I het volgende:
Het is gewoon goedkoop scoren om nu hardop te roepen wat een inschattingsfouten de gemeente en de politie wel niet hebben gemaakt.
Voor hetzelfde geld staan ze daar met 20 tanks in die straat en dan blijken er 3 mensen te komen, ik zie de pownews items al voor me.
Amstelquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Kowloon het volgende:
Al gepost? Eerder op de dag.
[ afbeelding ]
is dat niet die dikke volkszangerquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Kowloon het volgende:
Al gepost? Eerder op de dag.
[ afbeelding ]
Heb je altijd, burgers die even Captain Hindsight gaan uithangen. De overheid kan het nooit goed doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef I0_0I het volgende:
Het is gewoon goedkoop scoren om nu hardop te roepen wat een inschattingsfouten de gemeente en de politie wel niet hebben gemaakt.
Voor hetzelfde geld staan ze daar met 20 tanks in die straat en dan blijken er 3 mensen te komen, ik zie de pownews items al voor me.
Inderdaad. Het is nooit goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef I0_0I het volgende:
Nu weet ik ook waarom het uit de hand is gelopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoho, dat is vast premium pils vergeleken met wat ze normaal drinken.
Bron:quote:Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd. Dat aantal kan explosief toenemen. De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
Frans Duijts ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is dat niet die dikke volkszanger
dat is toch in de bonus bij de appie ?quote:
Ik ga dit land rechtdoorzee leiden naar welvaart en rijkdom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, mijn stem heb je. En da's heel wat want ik stem normaal nooit.
Het ook niet haalbaar, en op dat gebied faalt nederland echt enorm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar omdat dit juridisch niet haalbaar is proberen ze het natuurlijk bij de ouders te halen.
Serieus, ik ben echt benieuwd naar het vervolg hiervan. Buiten dat ik het onwijs rot vind voor de mensen die nu wanhopig met kapotgeslagen voorramen angstig in hun huis zitten. Je wil het niet meemaken. Leuk sensatie op FOK! maar dat gevoel van onveiligheid en angst wens je niemand toe.
quote:ProjectxHarenLIVE @HarenLive
Ondanks dat gevestigde media de berichtgeving staakt is de rust nog niet wedergekeerd. Rellen duren voort. #ProjectXHaren #Haren #Projectx
En nu ga je later slapen dan geplandquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmiddag dacht ik nog: wat word dit een suf feest.
Dit wordt de nieuwe rage.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Bron:
http://www.nu.nl/binnenla(...)chaos-en-rellen.html
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu ga je later slapen dan gepland
Het is wat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu ga je later slapen dan gepland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |