quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Nederland moet echt eens leren durven de juiste mensen de schuld te geven.
Ik word altijd zo moe van dit soort opmerkingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Exactlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Haha ja! En z'n vieze schapenlachje. Vond het wel zielig. Je zal jezelf maar zo terugzien, ik zou er niet tegen kunnen. Maar ja, ben dan ook geen politica.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat had ik dan met die arme Arie Slob..ook in 'Oh Jee, de Christenunie!'
Spineless land.. durven niks aan te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Okequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van dit soort opmerkingen
zoveel nieuws valt er denk ik niet meer te meldenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef donald_dick het volgende:
at5 zou gewoon door blijven zenden tot zondagavond
Denk niet dat het geslaagd is hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef XIII. het volgende:
Er ligt in elk geval een mooie baan als partyplanner in het verschiet voor Merthe.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Haha ja! En z'n vieze schapenlachje. Vond het wel zielig. Je zal jezelf maar zo terugzien, ik zou er niet tegen kunnen. Maar ja, ben dan ook geen politica.
Helemaal met je eens. Maar omdat dit juridisch niet haalbaar is proberen ze het natuurlijk bij de ouders te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon verhalen op de mensen die opgepakt zijn/worden. Die ouders/meid treft totaal geen blaam aangezien het gewoon een fout is geweest.
Ja, klopt, maar de massa is in verleiding gekomen. De massa is minder rationeel dan het individu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
dat doet at5 ook nooitquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
zoveel nieuws valt er denk ik niet meer te melden
Misschien is het wel eeuwig zonde en zou ik Nederland binnen een jaar uit de crisis/aan een veilig binnenland helpen.quote:
Dit feestje in Rusland of Noord Korea organiseren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef yamazaki het volgende:
gelukkig is dit nederland, waar je de politie eerst keurig wacht tot het misdrijf is begaan, in sommige landen schieten ze eerst en stellen dan de vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |