Het is ook niet de schuld van de sociale media. De sociale media is niet een persoon. Het is als het ware onderdeel van de psyche van de mens dat naar buiten kan komen door die sociale media.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Natuurlijk is het de schuld van de media, al die cameraploegen alsof 1 nog niet genoeg is en dat is al te veel, iedereen wil die primeur hebben en ze nemen daarbij totaal geen verantwoording.
Riooljournalistiek, er staan hier nu wel 100 mensen en het wordt wat grimmiger melden ze dan, tuurlijk! tuurlijk wordt het grimmiger als die mediageile primeurjagers de boel steeds op blijven hitsen!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Nederland moet echt eens leren durven de juiste mensen de schuld te geven.
Echt he, sweep gewoon zo'n camera over straat. Jullie hebben de live-primeurquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef donald_dick het volgende:
De tering RTV noord, er gebeurd eindelijk iets wat, en dan stop je om 1 uur
vieze pedosquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pedo's in dit topic, nog steeds.
Dat sloeg dan ook helemaal negens op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.
ME en tuig zijn de relschoppers inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
ja dat was min of meer live op tv de radioquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...
Dat viel wel mee en het was nadat hij tig keer te horen had gekregen dat hij weg moest gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Ik word altijd zo moe van dit soort opmerkingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Exactlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Haha ja! En z'n vieze schapenlachje. Vond het wel zielig. Je zal jezelf maar zo terugzien, ik zou er niet tegen kunnen. Maar ja, ben dan ook geen politica.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat had ik dan met die arme Arie Slob..ook in 'Oh Jee, de Christenunie!'
Spineless land.. durven niks aan te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Okequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van dit soort opmerkingen
zoveel nieuws valt er denk ik niet meer te meldenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef donald_dick het volgende:
at5 zou gewoon door blijven zenden tot zondagavond
Denk niet dat het geslaagd is hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef XIII. het volgende:
Er ligt in elk geval een mooie baan als partyplanner in het verschiet voor Merthe.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Haha ja! En z'n vieze schapenlachje. Vond het wel zielig. Je zal jezelf maar zo terugzien, ik zou er niet tegen kunnen. Maar ja, ben dan ook geen politica.
Helemaal met je eens. Maar omdat dit juridisch niet haalbaar is proberen ze het natuurlijk bij de ouders te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon verhalen op de mensen die opgepakt zijn/worden. Die ouders/meid treft totaal geen blaam aangezien het gewoon een fout is geweest.
Ja, klopt, maar de massa is in verleiding gekomen. De massa is minder rationeel dan het individu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |