Boes Boesquote:
ik ben toch best onder de indruk van die kerels (ME) hoorquote:
DOMMEL.quote:
Werd in de jaren '90 uitgezonden op kindernetquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze tekenfilm heb ik nog nooit gezien. Hoe oud is dat programma wel niet? 30 jaar?
Dommel niet kennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze tekenfilm heb ik nog nooit gezien. Hoe oud is dat programma wel niet? 30 jaar?
Toen tekenfilms nog goed waren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Werd in de jaren '90 uitgezonden op kindernet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als er later nog wat nieuwe beelden komen zal ik wel wat streamen
Projext X Eindhoven schijnbaar nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef GSMboy het volgende:
De Project X Gouda is van Facebook af, hoor ik zojuist.
Die zijn al lang blij dat ze in groningen ook een keer een potje kunnen matten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben toch best onder de indruk van die kerels (ME) hoor
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Werd in de jaren '90 uitgezonden op kindernet
Ik had het over Boes o.i.d.quote:
Ik kom ook uit '91 en ik keek het vaak zatquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.
[..]
Ik had het over Boes o.i.d.
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alfred
Dommel
Boes
Ovide
Samurai Pizza Cats
Klopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef GSMboy het volgende:
De Project X Gouda is van Facebook af, hoor ik zojuist.
Boes niet kennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.
[..]
Ik had het over Boes o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |