Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Net nog even een treetje gehaald.. Maar eigenlijk helemaal geen zin in bier
Schilderijtje ophangen hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijstheequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En wie maakt de spinnen dood dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..
hupsquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie maakt de spinnen dood dan?
Stofzuiger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijsthee
We gaan het zien. Tot nu toe bevalt het goed, het is alleen zo arbeidsintensiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stomme mama, moeders moeten creativiteit aanmoedigen.
En ik denk juist dat olieverf wel wat voor je is, je kan er zulke mooie dingen mee
Reserve iets? Of voor op te hangen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Om de lijst op te spannen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Klinkt plausibelquote:
Niemand. Spinnen maak je niet dood, die koester jequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee opquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er een ingefreesde rand in de lijst?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Overigens, als je zegt "It lies for the hand" zullen mensen het wel niet begrijpen hè?
niet bepaald, thats obviousquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Overigens, als je zegt "It lies for the hand" zullen mensen het wel niet begrijpen hè?
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je een stuk hardboard o.i.d. achter je doek vrot en die dan klemt met die houten koekjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee op.
Mijn hint snapte je niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan zoëven geen drop-in vinden in het engels.
Hmmm... Raar. Waarom zou ik het überhaupt doen, doek is strak gespannen, hout zit muurvast... Nou ja, eens vogelen dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je een stuk hardboard o.i.d. achter je doek vrot en die dan klemt met die houten koekjes.
Mwuh, ik heb de hele zinsnede maar weggehaald.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn hint snapte je niet?Wat is de context, ff kijken of het beter vertaald kan worden.
Wat ben je in het Engels aan het schrijven dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwuh, ik heb de hele zinsnede maar weggehaald.En uiteraard ben ik nu te lui omhet terug te halen, buiten dat ik niet eens weet of dat nog kan.
Ja, maar in deze zin pakte dat niet lekker uit om dat dat veel te belerend over zou komen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de meeste varianten in het Engels op "voor de hand liggend" gebruik je obvious(ly)
Ik heb bij wat onbekende mensen geslapen op mijn vakantie, moet ik nog even een bedankje geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ben je in het Engels aan het schrijven dan?
That would be/seem rather obvious + enige toevoeging wanneer mogelijk, zwakt het al een stuk afquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar in deze zin pakte dat niet lekker uit om dat dat veel te belerend over zou komen.
tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb bij wat onbekende mensen geslapen op mijn vakantie, moet ik nog even een bedankje geven.
Neu, maar in dit geval was het een soort controlelijstje. Waarbij ze dus vragen waar je de persoon van kent. Naja, Maargoed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tofmaar dan is het maken van fouten niet erg en is het verbasteren van de taal juist wel leuk.
Naar t Bach festival in Dort (mn meisje zit in de organisatie) verder weinig bijzonders nog, wat geld bij elkaar sprokkelen en verder met het zoeken van een baan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neu, maar in dit geval was het een soort controlelijstje. Waarbij ze dus vragen waar je de persoon van kent. Naja, Maargoed.
Ga jij nog wat leuks doen volgende week?
Niet gelukt bij de grote mixers?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
... en verder met het zoeken van een baan.
Nope, had wat hoopvolle zaken, kwam ook overal tot in/voorbij de 2e ronde, maar helaas altijd net ff betere kandidaten tegenover me. Dat is het probleem als je een switch maakt van vakgebied.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet gelukt bij de grote mixers?
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, had wat hoopvolle zaken, kwam ook overal tot in/voorbij de 2e ronde, maar helaas altijd net ff betere kandidaten tegenover me. Dat is het probleem als je een switch maakt van vakgebied.
Wat doe je nu precies en wat wil je? Ik ken wel veel bedrijven in/met techniek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe je nu precies en wat wil je? Ik ken wel veel bedrijven in/met techniek.
Topquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.
Dat kan elke vmbo mongoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturen.
Lely is niet mijn bedrijf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturen.
Als je de grap niet snapt, kun je beter je mond houden.quote:
Wie weet maak jij dan ook nog enige kans met een stukje instructie.quote:
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.quote:
Ik zou de zuignappen wel aan de tepel hangen, anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.
Vol automatisch melkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.
Hoi Airquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet maak jij dan ook nog enige kans met een stukje instructie.
Kiek die A4 eens goan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vol automatisch melkendan wordt boeren nog een beetje leuk
Mormel.quote:
Lief mormel.quote:
Hoe is het met jou dan? Ga je nog wat leuks ondernemen dit weekend?quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Ga je nog wat leuks ondernemen dit weekend?
Nog steeds met de plakkaatverf? Hoe zijn de vorderingen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Goed hoor. Vandaag vrij en het was kut weer, dus ik heb lekker geschilderd.
Ik heb nog geen concrete plannen eigenlijk. Morgenvroeg sowieso naar het asiel en naar het paard. Daarna zien we wel. Zondag misschien mee naar de hondenshow en verjaardag van m'n zusje.
Jij?
Plakkaatverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds met de plakkaatverf? Hoe zijn de vorderingen?
Ik heb geen plannen tot zover. Morgen ff de schoonouders op bezoek. Overige weekendplannen ontvouwen zich meestal spontaan, afhankelijk van weersomstandigheden en mensen die bellen enzo.Dus als jij nog zin hebt om langs te komen, moet je ook maar ff bellen.
Pft, acryl bedoelde ik dus. Ik kan merken dat ik er een werkweek op heb zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Plakkaatverf? Nee, ik schilder met acryl (Koe) en olieverf (Tijger). Koe is klaar, tijger bijna, die moet eerst nog een week drogen voor ik de snorharen kan schilderen.
Ik zal bellen als ik tijd en zin heb.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, acryl bedoelde ik dus. Ik kan merken dat ik er een werkweek op heb zitten.
Dat wordt wel 2031 voor je belt, begrijp ik?
En bedanktquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
Steeds als ik de M en de u zie, licht mijn hart op. En dan zie ik de rest van de naam.
Nee, ik vond het gewoon zielig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, heb ik je toch heeeel even gelukkig gemaakt
2 weken toch? Arme jongen zat in mijn fobo te kalkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Die bedoel ik ook. Die ban heeft lang genoeg geduurd inmiddels.
Hij is desperate kennelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 weken toch? Arme jongen zat in mijn fobo te kalken
De ban was achterlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie wel zijn lesje geleerd
Ja. Iets wat dagelijks gebeurt op FOK!.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die was toch omdat ie iets had geroepen over een bepaalde groep?
Mja, dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Iets wat dagelijks gebeurt op FOK!.
Wel sneu, want en mod zei precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, dat sowieso. Soms krijgen ze het op de heupen en zijn er een paar de pineut.
Ach, met een beetje slijmen kan zelfs de grootste troller mod wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel sneu, want en mod zei precies hetzelfde. Ah well, bijna voorbij, gok ik.
Ach ja. Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, met een beetje slijmen kan zelfs de grootste troller mod worden(1 die bijna dagelijks met een ernstige ziekte smijt).
Welkom in de dictatuurquote:
Is ook zoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom in de dictatuur. Naja, het is toch leuk vermaak en als je je een beetje gedraagt is er weinig aan de hand
Mod lijkt me niks, ik post al zo weinig de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo. En anders wordt je mod.
Ik bedoelde wat andersquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mod lijkt me niks, ik post al zo weinig de laatste tijd.
Ik ken het maar al te goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk had ik al moeten slapen. Echter geen zin. Dat ga ik straks voelen
.
Ik heb Underworld erop staan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed. Dalijk nog ff tv kijken, ik zie straks wel hoe ik eruit rol
Ik Firefly, aparte serie is datquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Underworld erop staan.
Ik heb nu alweer zin om aan een nieuw doek te beginnen.
Same herequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.
Dat valt wel mee, ik heb alles al klaar staan. Ik hoef alleen maar een nieuw doek te pakken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik Firefly, aparte serie is dat
Wehe dat lijkt me wel een uitdaging nu
Wat let je! Beste inspiratie komt op de vreemdste momenten binnenvallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb alles al klaar staan. Ik hoef alleen maar een nieuw doek te pakken.
Geen idee wat ik zou moeten schilderen en ik lig lekker in bed en heb geen zin om me aan te kleden. En ik moet er morgen om kwart over zeven uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat let je! Beste inspiratie komt op de vreemdste momenten binnenvallen
Ik ga ook maar eens, trustenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zou moeten schilderen en ik lig lekker in bed en heb geen zin om me aan te kleden. En ik moet er morgen om kwart over zeven uit.
Ach, voor een goed doel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens, trusten
Success om kwart over 7, wat een hel op een zaterdag
Ligt er aan. Bij sommige doeken span je m door schuin in elke hoek zo'n houtje te proppen, bij andere doeken moet je 2 houtjes per hoek pakken en dan er in te steken dat ze elkaar ''tegenhouden''quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee op.
Dat moet ik nog even uitvogelen, want ze raken elkaar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt er aan. Bij sommige doeken span je m door schuin in elke hoek zo'n houtje te proppen, bij andere doeken moet je 2 houtjes per hoek pakken en dan er in te steken dat ze elkaar ''tegenhouden''
Je bent niet zwakzinnigquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo daar!
En ik ben zwakzinnig
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.quote:
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!quote:
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.
Zonder pillen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!
Voel me eindelijk weer goed zonder pillen oef![]()
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?![]()
Tijd voor een ander projectje dan denken aan de studie vandaag
Ja tegen koorts misselijkheid en te snelle stoelgangquote:
Ja ben net 5 minuten wakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar ik moet eigenlijk toegeven dat ik helemaal niet van foto's maken houd.
Goed bezig!!quote:
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.quote:
Creatief ben ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.
Gespuis to the bone.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Doe maar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?
Jij schavuit!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
Mag ik je labelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Creatief ben ik welmaken we een goed team
Omdat ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?
Squattenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef Evie het volgende:
Hmz wat te doen met mn dagje? Gister al mijn bezigheden voor vandaag afgezegd ivm dat ik ziek was
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijkomen van het ziek zijnDan ga ik nog liever rennen nu
Zit nu al op de 130/2quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.
Goed goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Miauw, has been a while, como estas?
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed goedMet jou?
Hoe is het daar in eh dinges. Peru? Cambodja? Oh ik weet het niet meer
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?
Nee, je bent het nu al vergeten?
Colombia:
[ afbeelding ]
1 knap meisje, ik dacht altijd dat jij hele groepen mooie vrouwen had daar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?
Nee, je bent het nu al vergeten?
Colombia:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:57 schreef El_Matador het volgende:
@ Miauw; scriptie? Oh die tijd... Maar jij was toch al stokoud?Sterkte iig.
@ Tijn, hola, hoest?
Met alles?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn nieuwe Zippo is binnen
Gegraveerd en alles
nee, met een echte kloontekstquote:
Welke tekst?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een echte kloontekst
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 knap meisje, ik dacht altijd dat jij hele groepen mooie vrouwen had daar?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een echte kloontekst
Leuke meisjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vier vind ik toch echt allemaal mooi. E#n het is meer dan een foto; zie hoe ze zich gedragen, hoe lief, vriendelijk, beschaafd ze zijn. En dan dans je met ze....
quote:
If you wantquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Hoe bevalt je nieuwe huisje, kloon?
Hier alles goed
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
If you want
to fuck
smile
when you
give this
lighter
back
Ik denk dat dat ook de bedoeling isquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.
Daarom geef ik die aansteker alleen maar aan leuke dudesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.
Is ie van "zeug" dan of niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh oeh en kloon, ik krijg een nieuwe kattenkindje![]()
[ afbeelding ]
Nee, Ze is niet van Varken, die kan geen baby's meer producerenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ie van "zeug" dan of niet?
Hou ik je aan!!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef El_Matador het volgende:
Tof, kom ik -volgend jaar-bij je kijken en een koffie doen (zal die zelf meebrengen... ;-) )
Heerlijke tekst!
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Ze is niet van Varken, die kan geen baby's meer produceren![]()
Alhoewel het wel net zo'n mormel schijnt te zijn.. nu al.. en ze is pas 4 weken
Kipquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook niet zo heel vaak meer daar. En vanaf 1 oktober zit ik waarschijnlijk heel dicht in de buurt van het stationquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima! Met jou ook? Heb je nog niet gespot
Nu vind ik zelfs die op de eerste foto een groene broek aan had een beetje tegenvallen op deze foto.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vier vind ik toch echt allemaal mooi. E#n het is meer dan een foto; zie hoe ze zich gedragen, hoe lief, vriendelijk, beschaafd ze zijn. En dan dans je met ze....
2 en 3 zou ik doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefquote:
Kinderboerderij wordt langzaamaan gerealiseerdquote:
Je had al een varken, toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kinderboerderij wordt langzaamaan gerealiseerd
Daar kom ik ook heel vaak om de trein te pakken naar huisquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ook niet zo heel vaak meer daar. En vanaf 1 oktober zit ik waarschijnlijk heel dicht in de buurt van het station
Hahaha maar jouw trein komt daar net niet langs en jij waarschijnlijk ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kom ik ook heel vaak om de trein te pakken naar huis
Jup, en Koe hebben ze in moeten slapen voor ik hem kreeg, want verlamd vanaf de heupjes.. Maar 2 vind ik wel zat, voor 3 is mn woning te kleinquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je had al een varken, toch?
Ik snak naar een geit
Volgende gaat Paard heten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup, en Koe hebben ze in moeten slapen voor ik hem kreeg, want verlamd vanaf de heupjes.. Maar 2 vind ik wel zat, voor 3 is mn woning te klein
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..
[ afbeelding ]
*spam*
Zo met die blauwe ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..
[ afbeelding ]
*spam*
Ja hier kunnen ze dus niet echt naar buiten, en Varken breekt de boel in dr eentje al goed af, en Kip schijnt dus nu ook al de snelste en lawaaiigste van de crew te zijn. dus dat wordt nog watquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb er dus wel drie en het huis is af en toe figuurlijk te klein![]()
Ben blij dat ze hier naar buiten kunnen en ook gaan.
Ja, die worden als het goed is nog groenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo met die blauwe ogendie veranderen toch later nog?
Hahaha have funquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hier kunnen ze dus niet echt naar buiten, en Varken breekt de boel in dr eentje al goed af, en Kip schijnt dus nu ook al de snelste en lawaaiigste van de crew te zijn. dus dat wordt nog wat
Succesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh crap.. ik moet nog wat boodschappen doen
en afwassen. En stofzuigen. En het bezoek is hier over ongeveer een uurtje.. whoops
Ja, maar ik vind juist de grootste ratten het leukstequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha have funspullen opbergen enzo, het is soms net of je kleine kinderen hebt rondlopen
Hopelijk vinden de katten elkaar aardig en vechten elkaar de tent niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die worden als het goed is nog groen
Doe dat!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar adios dus menschen![]()
![]()
Ik ga even leuke mensen een vuurtje geven onderweg naar de winkel
Kom ik maar op 1 manier achter. En ik heb gelukkig geen tentquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk vinden de katten elkaar aardig en vechten elkaar de tent niet uit
Haha, gelukkig nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom ik maar op 1 manier achter. En ik heb gelukkig geen tent
Nee, want Mazda.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van een ritje in een bijzondere RX8? Dan ben je die BMW zo vergeten hoor
Nee, niks 'vrouwenquote:
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.quote:
Ik heb verder ook niks met Mazda hoor. De reguliere modellen zijn wel minder saai dan de reguliere BMW's imo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niks 'vrouwen', ik heb weinig tot niks met Mazda. En ik heb al helemaal niks met raceauto's
.
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niks met Mazda hoor. De reguliere modellen zijn wel minder saai dan de reguliere BMW's imo.
Sja, ik ben een BMW meisjequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik toch die M3 moeten halen ipv de Rex
Neeee.... verliefdquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar adios dus menschen![]()
![]()
Ik ga even leuke mensen een vuurtje geven onderweg naar de winkel
VET!quote:
VETTER!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Ik wou dat ik de tijd had! Jouw tijger is vet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
Ben je al weer een beetje aan het schilderen, Mata?
Dank jequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de tijd had! Jouw tijger is vet!
Een (te) intens leven. Maar komt zeker een keer weer! No worries. Heb allemaal topplannen. Gisteren was het moeilijk, maar het uur bellen met zusje heeft alles goed gemaakt.
Pa is gek en wij niet.
Leuk spelletje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
jeej verloren met carcasonne
![]()
(het is ook de eerste keer dat ik het speel)
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Vroeg het me af omdat je het 'vroeger' wel regelmatig deed.
Tov spel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
jeej verloren met carcasonne
![]()
(het is ook de eerste keer dat ik het speel)
Ik ken het spelquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker een aanrader
Maar op 2 punten verloren ook.. first timers![]()
![]()
Looking good!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casa:
[ afbeelding ]
Goed goed! (alleen een beetje aan het uitzieken.. euh met een wijntjequote:
Thanks. That's also how it feelsquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Looking good!
[..]
Goed goed! (alleen een beetje aan het uitzieken.. euh met een wijntje)
Daar?
Maar hoe is het daar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Thanks. That's also how it feels
Wijntje is goed. Spelletjes ook. Ziek niet.
Ja tof. Elke dag een avontuur.quote:
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casa:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja tof. Elke dag een avontuur.
Komende donderdag ga ik salsales geven. :$
Dat wil zeggen; met een vriendin (salsalerares uit Cali, fruta prohibida) naar de salsales hier in de buurt en ik ben haar partner, op het podium. Wordt mooi, maar uitdaging.
Je maakt zoveel mee in deze qua weer koude, maar qua sfeer warme omgeving...
Ooit een FOK!meet hier zou supervet zijn. Beetje doorsparen jongens
Ik heb 3 lesjes gehad waar ik het niet tof vond (wil niet leren, wel kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]Zit er niet in met de co-schappen..
Maar kan je een beetje salsa dansen dan?
Tof, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Mijn salsales begint zondag weer. En dinsdag weer Zouk, eindelijk
Z'n gangetje hequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, hoe gaat het?
Salsa
Goeie salsa
Ik zie enkel twee mensen met elkaars handen vast die zo hard mogelijk langs elkaar heen proberen te lopen.quote:
Jij kijkt volgens mij naar ene heel ander filmpjequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie enkel twee mensen met elkaars handen vast die zo hard mogelijk langs elkaar heen proberen te lopen.
Link de goeie dan eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij naar ene heel ander filmpje
Ik heb wel veel gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Nu zijn we een kwartier verder.
En zijn we nog niets opgeschoten.
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sexquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Valt wel mee hoor, meestal doordeweeks niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sex
Myr doet al het werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sex
Het serieuze topic is hiero Als versieren niet zo makkelijk gaat #49quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Owja de vakantie is al voorbijquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, meestal doordeweeks niet.
SC != Inhoudsloze MSN-praat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het serieuze topic is hiero Als versieren niet zo makkelijk gaat #49
Hoe weet jij dat?quote:
Ach germ!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja de vakantie is al voorbij
Is het zo erg? Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben geloof ik met het verkeerde been van de bank gestapt
Twi, lijpe speler. Hoe is het?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Met mij is het goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, lijpe speler. Hoe is het?
Wel een bank zonder staatssteun hoop ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben geloof ik met het verkeerde been van de bank gestapt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
SC != Inhoudsloze MSN-praat.
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik weet niet. Had eigenlijk niet zo'n zin om te fokken, maar geen van m'n vrienden zitten nu op skype dus heb toch niks beters te doen nu. En etentje met m'n moeder ging niet door, ze belde niet eens afquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een bank zonder staatssteun hoop ik
Niet veel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig.
Heb je nog wat gedaan?
Dus dan moet je het maar met ons doen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Had eigenlijk niet zo'n zin om te fokken, maar geen van m'n vrienden zitten nu op skype dus heb toch niks beters te doen nu. En etentje met m'n moeder ging niet door, ze belde niet eens af
Die bank was helemaal gratiesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een bank zonder staatssteun hoop ik
Gezellie!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus dan moet je het maar met ons doen..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga op mijn rug liggen en draai me soms eens om.
Nou, ik had ook geen zin om te gamen, geen zin in de afwas, ik heb niet eens zin om m'n groenteburgers in de magnetron te flikkeren, ik eet wel muesliquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zielige jij. Dus wij zijn eigenlijk 3e keus?
Lol, ik had m'n post gewijzigdquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik had ook geen zin om te gamen, geen zin in de afwas, ik heb niet eens zin om m'n groenteburgers in de magnetron te flikkeren, ik eet wel muesli
Ehm, juist.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga op mijn rug liggen en draai me soms eens om.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Darnid
Ik ben gewoon sloom vandaag
Succes! Heb je een lekker geurtje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet veel.
Ga straks wel de stad in om te hosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |