Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.
Zonder pillen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!
Voel me eindelijk weer goed zonder pillen oef![]()
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?![]()
Tijd voor een ander projectje dan denken aan de studie vandaag
Ja tegen koorts misselijkheid en te snelle stoelgangquote:
Ja ben net 5 minuten wakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar ik moet eigenlijk toegeven dat ik helemaal niet van foto's maken houd.
Goed bezig!!quote:
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.quote:
Creatief ben ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.
Gespuis to the bone.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Doe maar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?
Jij schavuit!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
Mag ik je labelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Creatief ben ik welmaken we een goed team
Omdat ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?
Squattenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef Evie het volgende:
Hmz wat te doen met mn dagje? Gister al mijn bezigheden voor vandaag afgezegd ivm dat ik ziek was
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijkomen van het ziek zijnDan ga ik nog liever rennen nu
Zit nu al op de 130/2quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.
Goed goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Miauw, has been a while, como estas?
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed goedMet jou?
Hoe is het daar in eh dinges. Peru? Cambodja? Oh ik weet het niet meer
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?
Nee, je bent het nu al vergeten?
Colombia:
[ afbeelding ]
1 knap meisje, ik dacht altijd dat jij hele groepen mooie vrouwen had daar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?
Nee, je bent het nu al vergeten?
Colombia:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:57 schreef El_Matador het volgende:
@ Miauw; scriptie? Oh die tijd... Maar jij was toch al stokoud?Sterkte iig.
@ Tijn, hola, hoest?
Met alles?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn nieuwe Zippo is binnen
Gegraveerd en alles
nee, met een echte kloontekstquote:
Welke tekst?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een echte kloontekst
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 knap meisje, ik dacht altijd dat jij hele groepen mooie vrouwen had daar?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een echte kloontekst
Leuke meisjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vier vind ik toch echt allemaal mooi. E#n het is meer dan een foto; zie hoe ze zich gedragen, hoe lief, vriendelijk, beschaafd ze zijn. En dan dans je met ze....
quote:
If you wantquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Hoe bevalt je nieuwe huisje, kloon?
Hier alles goed
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
If you want
to fuck
smile
when you
give this
lighter
back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |