Ja ben net 5 minuten wakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar ik moet eigenlijk toegeven dat ik helemaal niet van foto's maken houd.
Goed bezig!!quote:
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.quote:
Creatief ben ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.
Gespuis to the bone.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Doe maar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?
Jij schavuit!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
Mag ik je labelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Creatief ben ik welmaken we een goed team
Omdat ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?
Squattenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef Evie het volgende:
Hmz wat te doen met mn dagje? Gister al mijn bezigheden voor vandaag afgezegd ivm dat ik ziek was
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijkomen van het ziek zijnDan ga ik nog liever rennen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |