Ik ken het maar al te goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk had ik al moeten slapen. Echter geen zin. Dat ga ik straks voelen
.
Ik heb Underworld erop staan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed. Dalijk nog ff tv kijken, ik zie straks wel hoe ik eruit rol
Ik Firefly, aparte serie is datquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Underworld erop staan.
Ik heb nu alweer zin om aan een nieuw doek te beginnen.
Same herequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.
Dat valt wel mee, ik heb alles al klaar staan. Ik hoef alleen maar een nieuw doek te pakken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik Firefly, aparte serie is dat
Wehe dat lijkt me wel een uitdaging nu
Wat let je! Beste inspiratie komt op de vreemdste momenten binnenvallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb alles al klaar staan. Ik hoef alleen maar een nieuw doek te pakken.
Geen idee wat ik zou moeten schilderen en ik lig lekker in bed en heb geen zin om me aan te kleden. En ik moet er morgen om kwart over zeven uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat let je! Beste inspiratie komt op de vreemdste momenten binnenvallen
Ik ga ook maar eens, trustenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zou moeten schilderen en ik lig lekker in bed en heb geen zin om me aan te kleden. En ik moet er morgen om kwart over zeven uit.
Ach, voor een goed doel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens, trusten
Success om kwart over 7, wat een hel op een zaterdag
Ligt er aan. Bij sommige doeken span je m door schuin in elke hoek zo'n houtje te proppen, bij andere doeken moet je 2 houtjes per hoek pakken en dan er in te steken dat ze elkaar ''tegenhouden''quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee op.
Dat moet ik nog even uitvogelen, want ze raken elkaar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt er aan. Bij sommige doeken span je m door schuin in elke hoek zo'n houtje te proppen, bij andere doeken moet je 2 houtjes per hoek pakken en dan er in te steken dat ze elkaar ''tegenhouden''
Je bent niet zwakzinnigquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo daar!
En ik ben zwakzinnig
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.quote:
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!quote:
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.
Zonder pillen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!
Voel me eindelijk weer goed zonder pillen oef![]()
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?![]()
Tijd voor een ander projectje dan denken aan de studie vandaag
Ja tegen koorts misselijkheid en te snelle stoelgangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |