Ik ken het maar al te goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk had ik al moeten slapen. Echter geen zin. Dat ga ik straks voelen
.
Ik heb Underworld erop staan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed. Dalijk nog ff tv kijken, ik zie straks wel hoe ik eruit rol
Ik Firefly, aparte serie is datquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Underworld erop staan.
Ik heb nu alweer zin om aan een nieuw doek te beginnen.
Same herequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.
Dat valt wel mee, ik heb alles al klaar staan. Ik hoef alleen maar een nieuw doek te pakken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik Firefly, aparte serie is dat
Wehe dat lijkt me wel een uitdaging nu
Wat let je! Beste inspiratie komt op de vreemdste momenten binnenvallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb alles al klaar staan. Ik hoef alleen maar een nieuw doek te pakken.
Geen idee wat ik zou moeten schilderen en ik lig lekker in bed en heb geen zin om me aan te kleden. En ik moet er morgen om kwart over zeven uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat let je! Beste inspiratie komt op de vreemdste momenten binnenvallen
Ik ga ook maar eens, trustenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zou moeten schilderen en ik lig lekker in bed en heb geen zin om me aan te kleden. En ik moet er morgen om kwart over zeven uit.
Ach, voor een goed doel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens, trusten
Success om kwart over 7, wat een hel op een zaterdag
Ligt er aan. Bij sommige doeken span je m door schuin in elke hoek zo'n houtje te proppen, bij andere doeken moet je 2 houtjes per hoek pakken en dan er in te steken dat ze elkaar ''tegenhouden''quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee op.
Dat moet ik nog even uitvogelen, want ze raken elkaar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt er aan. Bij sommige doeken span je m door schuin in elke hoek zo'n houtje te proppen, bij andere doeken moet je 2 houtjes per hoek pakken en dan er in te steken dat ze elkaar ''tegenhouden''
Je bent niet zwakzinnigquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo daar!
En ik ben zwakzinnig
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.quote:
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!quote:
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde bijna naar een fotowinkel gaan om een klacht/probleem voor te leggen aan ze, was ik net wat foto's aan het maken om het te laten zien, bedacht ik me ineens dat ik wat langer moest wachten tussen de foto's door.
Zonder pillen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier niet zo heel erg veel nog.. Zitten te veel super mooie wolken voor!
Voel me eindelijk weer goed zonder pillen oef![]()
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij zin om een pinpoint camera met me te bouwen en zo foto's te gaan maken?![]()
Tijd voor een ander projectje dan denken aan de studie vandaag
Ja tegen koorts misselijkheid en te snelle stoelgangquote:
Ja ben net 5 minuten wakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pinpoint camera? Bedoel je pinhole?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar ik moet eigenlijk toegeven dat ik helemaal niet van foto's maken houd.
Goed bezig!!quote:
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.quote:
Creatief ben ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed. Ik bedoel, ik heb al de spulletjes, maar uiteindelijk vind ik het toch maar een saaie bezigheid. Komt ook denk ik omdat ik totaal niet creatief ben, hierdoor ben ik niet in staat écht mooie foto's te maken.
Gespuis to the bone.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemiddag fotografen, pillenslikkers en dergelijk ander gespuis
Doe maar nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede middag.. hmz zal ik maar koffie zetten?
Jij schavuit!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
Mag ik je labelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, elk etiketje will do.
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Creatief ben ik welmaken we een goed team
Omdat ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoezo wil je dan per sé een pinhole camera maken?
Squattenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef Evie het volgende:
Hmz wat te doen met mn dagje? Gister al mijn bezigheden voor vandaag afgezegd ivm dat ik ziek was
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijkomen van het ziek zijnDan ga ik nog liever rennen nu
Zit nu al op de 130/2quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je geen gewicht kwijt raakt.
Goed goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Miauw, has been a while, como estas?
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed goedMet jou?
Hoe is het daar in eh dinges. Peru? Cambodja? Oh ik weet het niet meer
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?
Nee, je bent het nu al vergeten?
Colombia:
[ afbeelding ]
1 knap meisje, ik dacht altijd dat jij hele groepen mooie vrouwen had daar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat houdt je zoal bezig?
Nee, je bent het nu al vergeten?
Colombia:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:57 schreef El_Matador het volgende:
@ Miauw; scriptie? Oh die tijd... Maar jij was toch al stokoud?Sterkte iig.
@ Tijn, hola, hoest?
Met alles?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn nieuwe Zippo is binnen
Gegraveerd en alles
nee, met een echte kloontekstquote:
Welke tekst?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een echte kloontekst
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 knap meisje, ik dacht altijd dat jij hele groepen mooie vrouwen had daar?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een echte kloontekst
Leuke meisjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vier vind ik toch echt allemaal mooi. E#n het is meer dan een foto; zie hoe ze zich gedragen, hoe lief, vriendelijk, beschaafd ze zijn. En dan dans je met ze....
quote:
If you wantquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Hoe bevalt je nieuwe huisje, kloon?
Hier alles goed
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
If you want
to fuck
smile
when you
give this
lighter
back
Ik denk dat dat ook de bedoeling isquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.
Daarom geef ik die aansteker alleen maar aan leuke dudesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al moeten lachen als ik dat zou lezen.
Is ie van "zeug" dan of niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh oeh en kloon, ik krijg een nieuwe kattenkindje![]()
[ afbeelding ]
Nee, Ze is niet van Varken, die kan geen baby's meer producerenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ie van "zeug" dan of niet?
Hou ik je aan!!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef El_Matador het volgende:
Tof, kom ik -volgend jaar-bij je kijken en een koffie doen (zal die zelf meebrengen... ;-) )
Heerlijke tekst!
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Ze is niet van Varken, die kan geen baby's meer produceren![]()
Alhoewel het wel net zo'n mormel schijnt te zijn.. nu al.. en ze is pas 4 weken
Kipquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh oeh en kloon, ik krijg een nieuwe kattenkindje![]()
[ afbeelding ]
Ben ook niet zo heel vaak meer daar. En vanaf 1 oktober zit ik waarschijnlijk heel dicht in de buurt van het stationquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima! Met jou ook? Heb je nog niet gespot
Nu vind ik zelfs die op de eerste foto een groene broek aan had een beetje tegenvallen op deze foto.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vier vind ik toch echt allemaal mooi. E#n het is meer dan een foto; zie hoe ze zich gedragen, hoe lief, vriendelijk, beschaafd ze zijn. En dan dans je met ze....
2 en 3 zou ik doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefquote:
Kinderboerderij wordt langzaamaan gerealiseerdquote:
Je had al een varken, toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kinderboerderij wordt langzaamaan gerealiseerd
Daar kom ik ook heel vaak om de trein te pakken naar huisquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ook niet zo heel vaak meer daar. En vanaf 1 oktober zit ik waarschijnlijk heel dicht in de buurt van het station
Hahaha maar jouw trein komt daar net niet langs en jij waarschijnlijk ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kom ik ook heel vaak om de trein te pakken naar huis
Jup, en Koe hebben ze in moeten slapen voor ik hem kreeg, want verlamd vanaf de heupjes.. Maar 2 vind ik wel zat, voor 3 is mn woning te kleinquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je had al een varken, toch?
Ik snak naar een geit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |