Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Net nog even een treetje gehaald.. Maar eigenlijk helemaal geen zin in bier
Schilderijtje ophangen hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijstheequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En wie maakt de spinnen dood dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..
hupsquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie maakt de spinnen dood dan?
Stofzuiger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijsthee
We gaan het zien. Tot nu toe bevalt het goed, het is alleen zo arbeidsintensiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stomme mama, moeders moeten creativiteit aanmoedigen.
En ik denk juist dat olieverf wel wat voor je is, je kan er zulke mooie dingen mee
Reserve iets? Of voor op te hangen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Om de lijst op te spannen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Klinkt plausibelquote:
Niemand. Spinnen maak je niet dood, die koester jequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee opquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er een ingefreesde rand in de lijst?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Overigens, als je zegt "It lies for the hand" zullen mensen het wel niet begrijpen hè?
niet bepaald, thats obviousquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Overigens, als je zegt "It lies for the hand" zullen mensen het wel niet begrijpen hè?
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je een stuk hardboard o.i.d. achter je doek vrot en die dan klemt met die houten koekjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee op.
Mijn hint snapte je niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan zoëven geen drop-in vinden in het engels.
Hmmm... Raar. Waarom zou ik het überhaupt doen, doek is strak gespannen, hout zit muurvast... Nou ja, eens vogelen dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je een stuk hardboard o.i.d. achter je doek vrot en die dan klemt met die houten koekjes.
Mwuh, ik heb de hele zinsnede maar weggehaald.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn hint snapte je niet?Wat is de context, ff kijken of het beter vertaald kan worden.
Wat ben je in het Engels aan het schrijven dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwuh, ik heb de hele zinsnede maar weggehaald.En uiteraard ben ik nu te lui omhet terug te halen, buiten dat ik niet eens weet of dat nog kan.
Ja, maar in deze zin pakte dat niet lekker uit om dat dat veel te belerend over zou komen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de meeste varianten in het Engels op "voor de hand liggend" gebruik je obvious(ly)
Ik heb bij wat onbekende mensen geslapen op mijn vakantie, moet ik nog even een bedankje geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ben je in het Engels aan het schrijven dan?
That would be/seem rather obvious + enige toevoeging wanneer mogelijk, zwakt het al een stuk afquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar in deze zin pakte dat niet lekker uit om dat dat veel te belerend over zou komen.
tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb bij wat onbekende mensen geslapen op mijn vakantie, moet ik nog even een bedankje geven.
Neu, maar in dit geval was het een soort controlelijstje. Waarbij ze dus vragen waar je de persoon van kent. Naja, Maargoed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tofmaar dan is het maken van fouten niet erg en is het verbasteren van de taal juist wel leuk.
Naar t Bach festival in Dort (mn meisje zit in de organisatie) verder weinig bijzonders nog, wat geld bij elkaar sprokkelen en verder met het zoeken van een baan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neu, maar in dit geval was het een soort controlelijstje. Waarbij ze dus vragen waar je de persoon van kent. Naja, Maargoed.
Ga jij nog wat leuks doen volgende week?
Niet gelukt bij de grote mixers?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
... en verder met het zoeken van een baan.
Nope, had wat hoopvolle zaken, kwam ook overal tot in/voorbij de 2e ronde, maar helaas altijd net ff betere kandidaten tegenover me. Dat is het probleem als je een switch maakt van vakgebied.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet gelukt bij de grote mixers?
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, had wat hoopvolle zaken, kwam ook overal tot in/voorbij de 2e ronde, maar helaas altijd net ff betere kandidaten tegenover me. Dat is het probleem als je een switch maakt van vakgebied.
Wat doe je nu precies en wat wil je? Ik ken wel veel bedrijven in/met techniek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe je nu precies en wat wil je? Ik ken wel veel bedrijven in/met techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |