Ja. En het gaat allebei niet gebeurenquote:
Catwoman zonder latex.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik en lief? Dat is hetzelfde als Catwoman zonder latex pakje. Onmogelijk
FMLquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En het gaat allebei niet gebeuren
God already did when he created youquote:
Ja doe maar weer zo, stiekem hou je toch van mequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
God already did when he created you
Nee, ik hou niet zo snel van iemand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja doe maar weer zo, stiekem hou je toch van me
Ik heb op mijn derde eens een olieverf schilderij gemaaktquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je schilderde op je 4e nog met olieverf?![]()
![]()
Nee, met olieverf kan je heel mooi mengen, maar je moet ook gewoon echt reteveel geduld hebben
Ik ben ook niet zomaar iemand natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo snel van iemand.
Ik heb op mijn 3e gevingerverfd op het behang, moeders was not amused.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op mijn derde eens een olieverf schilderij gemaakt. Ma was niet blij, laten we het daar op houden.
Sindsdien eigenlijk alleen tekenen en aquarelverf omdat ik altijd dacht dat olieverf niks voor mij zou zijn.
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zomaar iemand natuurlijk
Nee, je bent ergerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zomaar iemand natuurlijk
Waarschijnlijk niet met olieverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 3e gevingerverfd op het behang, moeders was not amused.
Toen heb ik besloten om mijn artistiek carriere niet voort te zetten
Niet van die moeilijke vragen stellen, op die leeftijd is verf verfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet met olieverf.
Stomme mama, moeders moeten creativiteit aanmoedigen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op mijn derde eens een olieverf schilderij gemaakt. Ma was niet blij, laten we het daar op houden.
Sindsdien eigenlijk alleen tekenen en aquarelverf omdat ik altijd dacht dat olieverf niks voor mij zou zijn.
Over olieverf heenschilderen met witte latex is niet zo makkelijk XDquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen, op die leeftijd is verf verf
Latexquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Over olieverf heenschilderen met witte latex is niet zo makkelijk XD
Net nog even een treetje gehaald.. Maar eigenlijk helemaal geen zin in bierquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
Awww, bier, dat was lang geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |