Jah ik wacht even tot ik me iets beter voel denk 1 minuut en dan ga ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh fijn! Kan je dan nu nog naar dat feestje?
ik werk ook met olieverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is olieverf, dat gaat niet lukken.
Yayquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah ik wacht even tot ik me iets beter voel denk 1 minuut en dan ga ik
Dat kan best! Moet je alleen wel een erg dun kwastje hebben...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is olieverf, dat gaat niet lukken.
Dat weet ik. Het probleem is, de verf is nog nat en als ik er nu met een laagje wit/lichtgrijs overheen ga, dan is de snorhaar aan het eind alle kleuren van de regenboog. Net al geprobeerd, namelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik werk ook met olieverf
je kwast is al vochtig van de verdunner door het reinigen, je wilt niet meer verf eraan dan eraan blijft plakken
Zie boven. Het kwastje is 1 mm, trouwens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan best! Moet je alleen wel een erg dun kwastje hebben...
O had ik maar olieverf.. ben verdoemt tot de lelijke acrylverfAl mn olieverf was stuk en vernachelt door iemand
Dan wachten.. is niet zo makkelijk nat in nat te doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het probleem is, de verf is nog nat en als ik er nu met een laagje wit/lichtgrijs overheen ga, dan is de snorhaar aan het eind alle kleuren van de regenboog. Net al geprobeerd, namelijk.
Kan ik lang wachten, dat spul droogt zo langzaamquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan wachten.. is niet zo makkelijk nat in nat te doenTenzij je Bob Ross bent natuurlijk
![]()
oh nee, doosje.. je moet wel even een weekje wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het probleem is, de verf is nog nat en als ik er nu met een laagje wit/lichtgrijs overheen ga, dan is de snorhaar aan het eind alle kleuren van de regenboog. Net al geprobeerd, namelijk.
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee, doosje.. je moet wel even een weekje wachten natuurlijk
Dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee, doosje.. je moet wel even een weekje wachten natuurlijk
Ja, ik denk die is olieverf wel gewendquote:
Jij moet niet denkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik denk die is olieverf wel gewend
jawel.. denk aan waar je het voor doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Hahaha, als het droog is gaat dat wel lukken, ik dacht dat je nu bedoelde, dat gaat 'm echt niet worden
.
Ik kan nooit wachten.
En toch doe ik het beter dan jij.quote:
Nee, anders had ik de vraag überhaupt niet gesteldquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik denk die is olieverf wel gewend
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]Lief doen!!! Dit zou geen bash topic worden
remember?
![]()
Btw.. dit was mn laatste post voor vandaagFijne avond lieve mensen!!
Ik mag niet gemeen doen van Evie, dus je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch doe ik het beter dan jij.
Je schilderde op je 4e nog met olieverf?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, anders had ik de vraag überhaupt niet gesteld. Dit is mijn eerste olieverf schilderij in 20 jaar of zo
.
Whuzevah.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet gemeen doen van Evie, dus je hebt gelijk hoor.
Nee niks, lief doen jijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En wie denkt Evie wel niet dat ze is dat ze ineens bepaald dat dit geen bashtopic is? Hallo. Ik leef om te bashen
Ik en lief? Dat is hetzelfde als Catwoman zonder latex pakje. Onmogelijkquote:
En toch wil ik dat wel zien hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik en lief? Dat is hetzelfde als Catwoman zonder latex pakje. Onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |