Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Net nog even een treetje gehaald.. Maar eigenlijk helemaal geen zin in bier
Schilderijtje ophangen hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijstheequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En wie maakt de spinnen dood dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..
hupsquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie maakt de spinnen dood dan?
Stofzuiger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijsthee
We gaan het zien. Tot nu toe bevalt het goed, het is alleen zo arbeidsintensiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stomme mama, moeders moeten creativiteit aanmoedigen.
En ik denk juist dat olieverf wel wat voor je is, je kan er zulke mooie dingen mee
Reserve iets? Of voor op te hangen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Om de lijst op te spannen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Klinkt plausibelquote:
Niemand. Spinnen maak je niet dood, die koester jequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee opquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er een ingefreesde rand in de lijst?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Overigens, als je zegt "It lies for the hand" zullen mensen het wel niet begrijpen hè?
niet bepaald, thats obviousquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Overigens, als je zegt "It lies for the hand" zullen mensen het wel niet begrijpen hè?
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je een stuk hardboard o.i.d. achter je doek vrot en die dan klemt met die houten koekjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit in iedere hoek een ingefreesd stuk waar ze qua breedte precies in passen. En daar houdt het mee op.
Mijn hint snapte je niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan zoëven geen drop-in vinden in het engels.
Hmmm... Raar. Waarom zou ik het überhaupt doen, doek is strak gespannen, hout zit muurvast... Nou ja, eens vogelen dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je een stuk hardboard o.i.d. achter je doek vrot en die dan klemt met die houten koekjes.
Mwuh, ik heb de hele zinsnede maar weggehaald.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn hint snapte je niet?Wat is de context, ff kijken of het beter vertaald kan worden.
Wat ben je in het Engels aan het schrijven dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwuh, ik heb de hele zinsnede maar weggehaald.En uiteraard ben ik nu te lui omhet terug te halen, buiten dat ik niet eens weet of dat nog kan.
Ja, maar in deze zin pakte dat niet lekker uit om dat dat veel te belerend over zou komen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de meeste varianten in het Engels op "voor de hand liggend" gebruik je obvious(ly)
Ik heb bij wat onbekende mensen geslapen op mijn vakantie, moet ik nog even een bedankje geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ben je in het Engels aan het schrijven dan?
That would be/seem rather obvious + enige toevoeging wanneer mogelijk, zwakt het al een stuk afquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar in deze zin pakte dat niet lekker uit om dat dat veel te belerend over zou komen.
tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb bij wat onbekende mensen geslapen op mijn vakantie, moet ik nog even een bedankje geven.
Neu, maar in dit geval was het een soort controlelijstje. Waarbij ze dus vragen waar je de persoon van kent. Naja, Maargoed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tofmaar dan is het maken van fouten niet erg en is het verbasteren van de taal juist wel leuk.
Naar t Bach festival in Dort (mn meisje zit in de organisatie) verder weinig bijzonders nog, wat geld bij elkaar sprokkelen en verder met het zoeken van een baan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neu, maar in dit geval was het een soort controlelijstje. Waarbij ze dus vragen waar je de persoon van kent. Naja, Maargoed.
Ga jij nog wat leuks doen volgende week?
Niet gelukt bij de grote mixers?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
... en verder met het zoeken van een baan.
Nope, had wat hoopvolle zaken, kwam ook overal tot in/voorbij de 2e ronde, maar helaas altijd net ff betere kandidaten tegenover me. Dat is het probleem als je een switch maakt van vakgebied.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet gelukt bij de grote mixers?
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, had wat hoopvolle zaken, kwam ook overal tot in/voorbij de 2e ronde, maar helaas altijd net ff betere kandidaten tegenover me. Dat is het probleem als je een switch maakt van vakgebied.
Wat doe je nu precies en wat wil je? Ik ken wel veel bedrijven in/met techniek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bummer. Ik wil stiekem ook een nieuwe baan denk ik.
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe je nu precies en wat wil je? Ik ken wel veel bedrijven in/met techniek.
Topquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.
Dat kan elke vmbo mongoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturen.
Lely is niet mijn bedrijf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturen.
Als je de grap niet snapt, kun je beter je mond houden.quote:
Wie weet maak jij dan ook nog enige kans met een stukje instructie.quote:
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.quote:
Ik zou de zuignappen wel aan de tepel hangen, anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.
Vol automatisch melkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.
Hoi Airquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet maak jij dan ook nog enige kans met een stukje instructie.
Kiek die A4 eens goan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vol automatisch melkendan wordt boeren nog een beetje leuk
Mormel.quote:
Lief mormel.quote:
Hoe is het met jou dan? Ga je nog wat leuks ondernemen dit weekend?quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Ga je nog wat leuks ondernemen dit weekend?
Nog steeds met de plakkaatverf? Hoe zijn de vorderingen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Goed hoor. Vandaag vrij en het was kut weer, dus ik heb lekker geschilderd.
Ik heb nog geen concrete plannen eigenlijk. Morgenvroeg sowieso naar het asiel en naar het paard. Daarna zien we wel. Zondag misschien mee naar de hondenshow en verjaardag van m'n zusje.
Jij?
Plakkaatverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds met de plakkaatverf? Hoe zijn de vorderingen?
Ik heb geen plannen tot zover. Morgen ff de schoonouders op bezoek. Overige weekendplannen ontvouwen zich meestal spontaan, afhankelijk van weersomstandigheden en mensen die bellen enzo.Dus als jij nog zin hebt om langs te komen, moet je ook maar ff bellen.
Pft, acryl bedoelde ik dus. Ik kan merken dat ik er een werkweek op heb zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Plakkaatverf? Nee, ik schilder met acryl (Koe) en olieverf (Tijger). Koe is klaar, tijger bijna, die moet eerst nog een week drogen voor ik de snorharen kan schilderen.
Ik zal bellen als ik tijd en zin heb.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, acryl bedoelde ik dus. Ik kan merken dat ik er een werkweek op heb zitten.
Dat wordt wel 2031 voor je belt, begrijp ik?
En bedanktquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
Steeds als ik de M en de u zie, licht mijn hart op. En dan zie ik de rest van de naam.
Nee, ik vond het gewoon zielig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, heb ik je toch heeeel even gelukkig gemaakt
2 weken toch? Arme jongen zat in mijn fobo te kalkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Die bedoel ik ook. Die ban heeft lang genoeg geduurd inmiddels.
Hij is desperate kennelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 weken toch? Arme jongen zat in mijn fobo te kalken
De ban was achterlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie wel zijn lesje geleerd
Ja. Iets wat dagelijks gebeurt op FOK!.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die was toch omdat ie iets had geroepen over een bepaalde groep?
Mja, dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Iets wat dagelijks gebeurt op FOK!.
Wel sneu, want en mod zei precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, dat sowieso. Soms krijgen ze het op de heupen en zijn er een paar de pineut.
Ach, met een beetje slijmen kan zelfs de grootste troller mod wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel sneu, want en mod zei precies hetzelfde. Ah well, bijna voorbij, gok ik.
Ach ja. Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, met een beetje slijmen kan zelfs de grootste troller mod worden(1 die bijna dagelijks met een ernstige ziekte smijt).
Welkom in de dictatuurquote:
Is ook zoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom in de dictatuur. Naja, het is toch leuk vermaak en als je je een beetje gedraagt is er weinig aan de hand
Mod lijkt me niks, ik post al zo weinig de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo. En anders wordt je mod.
Ik bedoelde wat andersquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mod lijkt me niks, ik post al zo weinig de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |