Topquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig, want ik weet nog niet precies wat ik wil, maar ik stuur je wel even een PM.
Dat kan elke vmbo mongoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturen.
Lely is niet mijn bedrijf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boer hier om de hoek zoekt nog iemand om z'n melkrobot te besturen.
Als je de grap niet snapt, kun je beter je mond houden.quote:
Wie weet maak jij dan ook nog enige kans met een stukje instructie.quote:
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.quote:
Ik zou de zuignappen wel aan de tepel hangen, anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.
Vol automatisch melkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als Lely een beetje zijn best heeft gedaan hoef je niets te doen.
Hoi Airquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet maak jij dan ook nog enige kans met een stukje instructie.
Kiek die A4 eens goan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vol automatisch melkendan wordt boeren nog een beetje leuk
Mormel.quote:
Lief mormel.quote:
Hoe is het met jou dan? Ga je nog wat leuks ondernemen dit weekend?quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Ga je nog wat leuks ondernemen dit weekend?
Nog steeds met de plakkaatverf? Hoe zijn de vorderingen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Goed hoor. Vandaag vrij en het was kut weer, dus ik heb lekker geschilderd.
Ik heb nog geen concrete plannen eigenlijk. Morgenvroeg sowieso naar het asiel en naar het paard. Daarna zien we wel. Zondag misschien mee naar de hondenshow en verjaardag van m'n zusje.
Jij?
Plakkaatverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds met de plakkaatverf? Hoe zijn de vorderingen?
Ik heb geen plannen tot zover. Morgen ff de schoonouders op bezoek. Overige weekendplannen ontvouwen zich meestal spontaan, afhankelijk van weersomstandigheden en mensen die bellen enzo.Dus als jij nog zin hebt om langs te komen, moet je ook maar ff bellen.
Pft, acryl bedoelde ik dus. Ik kan merken dat ik er een werkweek op heb zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Plakkaatverf? Nee, ik schilder met acryl (Koe) en olieverf (Tijger). Koe is klaar, tijger bijna, die moet eerst nog een week drogen voor ik de snorharen kan schilderen.
Ik zal bellen als ik tijd en zin heb.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, acryl bedoelde ik dus. Ik kan merken dat ik er een werkweek op heb zitten.
Dat wordt wel 2031 voor je belt, begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |