quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja tof. Elke dag een avontuur.
Komende donderdag ga ik salsales geven. :$
Dat wil zeggen; met een vriendin (salsalerares uit Cali, fruta prohibida) naar de salsales hier in de buurt en ik ben haar partner, op het podium. Wordt mooi, maar uitdaging.
Je maakt zoveel mee in deze qua weer koude, maar qua sfeer warme omgeving...
Ooit een FOK!meet hier zou supervet zijn. Beetje doorsparen jongens
Ik heb 3 lesjes gehad waar ik het niet tof vond (wil niet leren, wel kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]Zit er niet in met de co-schappen..
Maar kan je een beetje salsa dansen dan?
Tof, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Mijn salsales begint zondag weer. En dinsdag weer Zouk, eindelijk
Z'n gangetje hequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, hoe gaat het?
Salsa
Goeie salsa
Ik zie enkel twee mensen met elkaars handen vast die zo hard mogelijk langs elkaar heen proberen te lopen.quote:
Jij kijkt volgens mij naar ene heel ander filmpjequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie enkel twee mensen met elkaars handen vast die zo hard mogelijk langs elkaar heen proberen te lopen.
Link de goeie dan eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij naar ene heel ander filmpje
Ik heb wel veel gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Nu zijn we een kwartier verder.
En zijn we nog niets opgeschoten.
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sexquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Valt wel mee hoor, meestal doordeweeks niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sex
Myr doet al het werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sex
Het serieuze topic is hiero Als versieren niet zo makkelijk gaat #49quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Owja de vakantie is al voorbijquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, meestal doordeweeks niet.
SC != Inhoudsloze MSN-praat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het serieuze topic is hiero Als versieren niet zo makkelijk gaat #49
Hoe weet jij dat?quote:
Ach germ!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja de vakantie is al voorbij
Is het zo erg? Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben geloof ik met het verkeerde been van de bank gestapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |