Volgende gaat Paard heten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup, en Koe hebben ze in moeten slapen voor ik hem kreeg, want verlamd vanaf de heupjes.. Maar 2 vind ik wel zat, voor 3 is mn woning te klein
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..
[ afbeelding ]
*spam*
Zo met die blauwe ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..
[ afbeelding ]
*spam*
Ja hier kunnen ze dus niet echt naar buiten, en Varken breekt de boel in dr eentje al goed af, en Kip schijnt dus nu ook al de snelste en lawaaiigste van de crew te zijn. dus dat wordt nog watquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb er dus wel drie en het huis is af en toe figuurlijk te klein![]()
Ben blij dat ze hier naar buiten kunnen en ook gaan.
Ja, die worden als het goed is nog groenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo met die blauwe ogendie veranderen toch later nog?
Hahaha have funquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hier kunnen ze dus niet echt naar buiten, en Varken breekt de boel in dr eentje al goed af, en Kip schijnt dus nu ook al de snelste en lawaaiigste van de crew te zijn. dus dat wordt nog wat
Succesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh crap.. ik moet nog wat boodschappen doen
en afwassen. En stofzuigen. En het bezoek is hier over ongeveer een uurtje.. whoops
Ja, maar ik vind juist de grootste ratten het leukstequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha have funspullen opbergen enzo, het is soms net of je kleine kinderen hebt rondlopen
Hopelijk vinden de katten elkaar aardig en vechten elkaar de tent niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die worden als het goed is nog groen
Doe dat!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar adios dus menschen![]()
![]()
Ik ga even leuke mensen een vuurtje geven onderweg naar de winkel
Kom ik maar op 1 manier achter. En ik heb gelukkig geen tentquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk vinden de katten elkaar aardig en vechten elkaar de tent niet uit
Haha, gelukkig nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom ik maar op 1 manier achter. En ik heb gelukkig geen tent
Nee, want Mazda.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van een ritje in een bijzondere RX8? Dan ben je die BMW zo vergeten hoor
Nee, niks 'vrouwenquote:
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.quote:
Ik heb verder ook niks met Mazda hoor. De reguliere modellen zijn wel minder saai dan de reguliere BMW's imo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niks 'vrouwen', ik heb weinig tot niks met Mazda. En ik heb al helemaal niks met raceauto's
.
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niks met Mazda hoor. De reguliere modellen zijn wel minder saai dan de reguliere BMW's imo.
Sja, ik ben een BMW meisjequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik toch die M3 moeten halen ipv de Rex
Neeee.... verliefdquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh oeh en kloon, ik krijg een nieuwe kattenkindje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar adios dus menschen![]()
![]()
Ik ga even leuke mensen een vuurtje geven onderweg naar de winkel
VET!quote:
VETTER!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Ik wou dat ik de tijd had! Jouw tijger is vet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
Ben je al weer een beetje aan het schilderen, Mata?
Dank jequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de tijd had! Jouw tijger is vet!
Een (te) intens leven. Maar komt zeker een keer weer! No worries. Heb allemaal topplannen. Gisteren was het moeilijk, maar het uur bellen met zusje heeft alles goed gemaakt.
Pa is gek en wij niet.
Leuk spelletje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
jeej verloren met carcasonne
![]()
(het is ook de eerste keer dat ik het speel)
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Vroeg het me af omdat je het 'vroeger' wel regelmatig deed.
Tov spel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
jeej verloren met carcasonne
![]()
(het is ook de eerste keer dat ik het speel)
Ik ken het spelquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker een aanrader
Maar op 2 punten verloren ook.. first timers![]()
![]()
Looking good!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casa:
[ afbeelding ]
Goed goed! (alleen een beetje aan het uitzieken.. euh met een wijntjequote:
Thanks. That's also how it feelsquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Looking good!
[..]
Goed goed! (alleen een beetje aan het uitzieken.. euh met een wijntje)
Daar?
Maar hoe is het daar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Thanks. That's also how it feels
Wijntje is goed. Spelletjes ook. Ziek niet.
Ja tof. Elke dag een avontuur.quote:
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casa:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja tof. Elke dag een avontuur.
Komende donderdag ga ik salsales geven. :$
Dat wil zeggen; met een vriendin (salsalerares uit Cali, fruta prohibida) naar de salsales hier in de buurt en ik ben haar partner, op het podium. Wordt mooi, maar uitdaging.
Je maakt zoveel mee in deze qua weer koude, maar qua sfeer warme omgeving...
Ooit een FOK!meet hier zou supervet zijn. Beetje doorsparen jongens
Ik heb 3 lesjes gehad waar ik het niet tof vond (wil niet leren, wel kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]Zit er niet in met de co-schappen..
Maar kan je een beetje salsa dansen dan?
Tof, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Mijn salsales begint zondag weer. En dinsdag weer Zouk, eindelijk
Z'n gangetje hequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, hoe gaat het?
Salsa
Goeie salsa
Ik zie enkel twee mensen met elkaars handen vast die zo hard mogelijk langs elkaar heen proberen te lopen.quote:
Jij kijkt volgens mij naar ene heel ander filmpjequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie enkel twee mensen met elkaars handen vast die zo hard mogelijk langs elkaar heen proberen te lopen.
Link de goeie dan eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij naar ene heel ander filmpje
Ik heb wel veel gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Nu zijn we een kwartier verder.
En zijn we nog niets opgeschoten.
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sexquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Valt wel mee hoor, meestal doordeweeks niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sex
Myr doet al het werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niets gedaan? Jij hebt elke avond sex
Het serieuze topic is hiero Als versieren niet zo makkelijk gaat #49quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Owja de vakantie is al voorbijquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, meestal doordeweeks niet.
SC != Inhoudsloze MSN-praat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het serieuze topic is hiero Als versieren niet zo makkelijk gaat #49
Hoe weet jij dat?quote:
Ach germ!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja de vakantie is al voorbij
Is het zo erg? Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben geloof ik met het verkeerde been van de bank gestapt
Twi, lijpe speler. Hoe is het?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Met mij is het goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, lijpe speler. Hoe is het?
Wel een bank zonder staatssteun hoop ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben geloof ik met het verkeerde been van de bank gestapt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
SC != Inhoudsloze MSN-praat.
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik weet niet. Had eigenlijk niet zo'n zin om te fokken, maar geen van m'n vrienden zitten nu op skype dus heb toch niks beters te doen nu. En etentje met m'n moeder ging niet door, ze belde niet eens afquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een bank zonder staatssteun hoop ik
Niet veel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig.
Heb je nog wat gedaan?
Dus dan moet je het maar met ons doen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Had eigenlijk niet zo'n zin om te fokken, maar geen van m'n vrienden zitten nu op skype dus heb toch niks beters te doen nu. En etentje met m'n moeder ging niet door, ze belde niet eens af
Die bank was helemaal gratiesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een bank zonder staatssteun hoop ik
Gezellie!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus dan moet je het maar met ons doen..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga op mijn rug liggen en draai me soms eens om.
Nou, ik had ook geen zin om te gamen, geen zin in de afwas, ik heb niet eens zin om m'n groenteburgers in de magnetron te flikkeren, ik eet wel muesliquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zielige jij. Dus wij zijn eigenlijk 3e keus?
Lol, ik had m'n post gewijzigdquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik had ook geen zin om te gamen, geen zin in de afwas, ik heb niet eens zin om m'n groenteburgers in de magnetron te flikkeren, ik eet wel muesli
Ehm, juist.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga op mijn rug liggen en draai me soms eens om.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Darnid
Ik ben gewoon sloom vandaag
Succes! Heb je een lekker geurtje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet veel.
Ga straks wel de stad in om te hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |