Ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niks met Mazda hoor. De reguliere modellen zijn wel minder saai dan de reguliere BMW's imo.
Sja, ik ben een BMW meisjequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik toch die M3 moeten halen ipv de Rex
Neeee.... verliefdquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh oeh en kloon, ik krijg een nieuwe kattenkindje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar adios dus menschen![]()
![]()
Ik ga even leuke mensen een vuurtje geven onderweg naar de winkel
VET!quote:
VETTER!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Ik wou dat ik de tijd had! Jouw tijger is vet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
Ben je al weer een beetje aan het schilderen, Mata?
Dank jequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de tijd had! Jouw tijger is vet!
Een (te) intens leven. Maar komt zeker een keer weer! No worries. Heb allemaal topplannen. Gisteren was het moeilijk, maar het uur bellen met zusje heeft alles goed gemaakt.
Pa is gek en wij niet.
Leuk spelletje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
jeej verloren met carcasonne
![]()
(het is ook de eerste keer dat ik het speel)
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Vroeg het me af omdat je het 'vroeger' wel regelmatig deed.
Tov spel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
jeej verloren met carcasonne
![]()
(het is ook de eerste keer dat ik het speel)
Ik ken het spelquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker een aanrader
Maar op 2 punten verloren ook.. first timers![]()
![]()
Looking good!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casa:
[ afbeelding ]
Goed goed! (alleen een beetje aan het uitzieken.. euh met een wijntjequote:
Thanks. That's also how it feelsquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Looking good!
[..]
Goed goed! (alleen een beetje aan het uitzieken.. euh met een wijntje)
Daar?
Maar hoe is het daar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Thanks. That's also how it feels
Wijntje is goed. Spelletjes ook. Ziek niet.
Ja tof. Elke dag een avontuur.quote:
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles in fasen. En heb al mijn onbeschilderde doeken aan kloon (?) en/of zusje en Duitse maat C. gegeven. Nu meer foto's. Mi casa:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |