Volgende gaat Paard heten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup, en Koe hebben ze in moeten slapen voor ik hem kreeg, want verlamd vanaf de heupjes.. Maar 2 vind ik wel zat, voor 3 is mn woning te klein
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..
[ afbeelding ]
*spam*
Zo met die blauwe ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, eerder Geit dan idd, maar zoals ik al zei, niet genoeg ruimte voor 3..
[ afbeelding ]
*spam*
Ja hier kunnen ze dus niet echt naar buiten, en Varken breekt de boel in dr eentje al goed af, en Kip schijnt dus nu ook al de snelste en lawaaiigste van de crew te zijn. dus dat wordt nog watquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb er dus wel drie en het huis is af en toe figuurlijk te klein![]()
Ben blij dat ze hier naar buiten kunnen en ook gaan.
Ja, die worden als het goed is nog groenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo met die blauwe ogendie veranderen toch later nog?
Hahaha have funquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hier kunnen ze dus niet echt naar buiten, en Varken breekt de boel in dr eentje al goed af, en Kip schijnt dus nu ook al de snelste en lawaaiigste van de crew te zijn. dus dat wordt nog wat
Succesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh crap.. ik moet nog wat boodschappen doen
en afwassen. En stofzuigen. En het bezoek is hier over ongeveer een uurtje.. whoops
Ja, maar ik vind juist de grootste ratten het leukstequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha have funspullen opbergen enzo, het is soms net of je kleine kinderen hebt rondlopen
Hopelijk vinden de katten elkaar aardig en vechten elkaar de tent niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die worden als het goed is nog groen
Doe dat!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar adios dus menschen![]()
![]()
Ik ga even leuke mensen een vuurtje geven onderweg naar de winkel
Kom ik maar op 1 manier achter. En ik heb gelukkig geen tentquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk vinden de katten elkaar aardig en vechten elkaar de tent niet uit
Haha, gelukkig nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom ik maar op 1 manier achter. En ik heb gelukkig geen tent
Nee, want Mazda.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van een ritje in een bijzondere RX8? Dan ben je die BMW zo vergeten hoor
Nee, niks 'vrouwenquote:
die vind ik echt zo lelijk, die bmw. die audi tegenhanger, de a5 geloof ik, vind ik veel mooier.quote:
Ik heb verder ook niks met Mazda hoor. De reguliere modellen zijn wel minder saai dan de reguliere BMW's imo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niks 'vrouwen', ik heb weinig tot niks met Mazda. En ik heb al helemaal niks met raceauto's
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |