Twi, lijpe speler. Hoe is het?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef twi het volgende:
Met mij is het goed.
En met jou?
Ja prima.
Wat heb je gedaan?
Niet veel.
En jij?
Nouja, ook niet zoveel.
Goed.
Nu zijn we een kwartier verder.
En zijn we nog niets opgeschoten.
Met mij is het goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, lijpe speler. Hoe is het?
Wel een bank zonder staatssteun hoop ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben geloof ik met het verkeerde been van de bank gestapt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
SC != Inhoudsloze MSN-praat.
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik weet niet. Had eigenlijk niet zo'n zin om te fokken, maar geen van m'n vrienden zitten nu op skype dus heb toch niks beters te doen nu. En etentje met m'n moeder ging niet door, ze belde niet eens afquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een bank zonder staatssteun hoop ik
Niet veel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig.
Heb je nog wat gedaan?
Dus dan moet je het maar met ons doen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Had eigenlijk niet zo'n zin om te fokken, maar geen van m'n vrienden zitten nu op skype dus heb toch niks beters te doen nu. En etentje met m'n moeder ging niet door, ze belde niet eens af
Die bank was helemaal gratiesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een bank zonder staatssteun hoop ik
Gezellie!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus dan moet je het maar met ons doen..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga op mijn rug liggen en draai me soms eens om.
Nou, ik had ook geen zin om te gamen, geen zin in de afwas, ik heb niet eens zin om m'n groenteburgers in de magnetron te flikkeren, ik eet wel muesliquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zielige jij. Dus wij zijn eigenlijk 3e keus?
Lol, ik had m'n post gewijzigdquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik had ook geen zin om te gamen, geen zin in de afwas, ik heb niet eens zin om m'n groenteburgers in de magnetron te flikkeren, ik eet wel muesli
Ehm, juist.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga op mijn rug liggen en draai me soms eens om.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Darnid
Ik ben gewoon sloom vandaag
Succes! Heb je een lekker geurtje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet veel.
Ga straks wel de stad in om te hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |