SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-09-2012 11:03:32 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Aan m'n loophouding. Ik ga dan alles langs:quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende: Waar denken jullie eigenlijk aan tijdens het lopen als jullie het ff zwaar hebben?
rechtop lopen?
schouders ontspannen?
armen ontspannen?
handen ontspannen?
middenvoetslanding?
landen onder m'n lichaam?
vooruitkijken.
Dat loop ik afZorgt 9 vd 10 keer voor genoeg afleiding.
Lukt het nog steeds niet, dan ga ik in m'n hoofd tegen mezelf schelden.![]()
![]()
dat zeggende... ik heb net een fles witte wijn in de koelkast voor morgenmiddag na mijn duurloopquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk aan het biertje dat ik dan wel weer 's mag als ik deze run afmaak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik merk altijd als ik wat minder loop dat ik ook krampachtig ga lopen dus ik loop in gedachte ook zo'n lijstje even afquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Aan m'n loophouding. Ik ga dan alles langs:
rechtop lopen?
schouders ontspannen?
armen ontspannen?
handen ontspannen?
middenvoetslanding?
vooruitkijken.
Dat loop ik afZorgt 9 vd 10 keer voor genoeg afleiding.
Lukt het nog steeds niet, dan ga ik in m'n hoofd tegen mezelf schelden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Evy's/Renates stemmetje zegt dat ook in mijn hoofd. Ook vraagt ze naar de omgeving te kijken en ervan te genieten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Aan m'n loophouding. Ik ga dan alles langs:
rechtop lopen?
schouders ontspannen?
armen ontspannen?
handen ontspannen?
middenvoetslanding?
vooruitkijken.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Evy zegt toch alleen:quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Evy's/Renates stemmetje zegt dat ook in mijn hoofd. Ook vraagt ze naar de omgeving te kijken en ervan te genieten.
Lap zeg, ik ben zo fier op u.![]()
Wat is jullie mooiste moment?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, en ook nog "Ik ben fier"quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Evy zegt toch alleen:
Lap zeg, ik ben zo fier op u.
Isn't it ironic, don't you think
Ik neem aan op gebied van hardlopen? In juni toen ik voor het eerst na 5 maanden weer pijnvrij kon hardlopen.quote:![]()
Bij de CPC 5k een paar jaar geleden bekenden van de reddingsbrigade al vrolijk lachend inhalen. De looptest altijd NET aan gehaald en toen net Evy afgehandeld en de CPC ter bekroning gedaan.
Zevenheuvelen uitlopen in 1.42.00 was een goede tweede.Ja doei.![]()
Ik ben, na een aantal mislukte pogingen om met zijn drieën te gaan hardlopen, sinds een paar weken alleen en volgens een schema opnieuw aan 't opbouwen. Ongeveer twee jaar geleden heb ik een tijd lang redelijk fanatiek (alleen) gerend, maar door allerlei oorzaken is daar toen helaas de klad in gekomen. Gelukkig is dat fanatisme stukje bij beetje weer aan het terug keren, want ik merk aan mezelf dat ik er stiekem naar uit begin te zien om weer een volgende keer te kunnen gaan.
Tot nu toe heb ik alleen een horloge met stopwatch om, maar ik wil toch via een programmaatje op de smartphone gaan rennen en een hartslagmeter aanschaffen. Nu ben ik echter in dubio of ik beter een "ouderwetse" polshartslagmeter kan aanschaffen, of zo'n band met bluetooth, waardoor ik de hartslag op mijn smartphone kan aflezen. Iets zegt me dat de aanschaf van een polshartslagmeter me toch verstandiger lijkt, aangezien mijn smartphone gegarandeerd niet waterdicht is en waarschijnlijk als een malle de accu leeg trekt wanneer zowel GPS, als bluetooth aktief zijn en er bovendien een app draait. Alle tips en raad op dit gebied zijn dan ook welkom!“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
De eerste keer dat ik 5 min. achter elkaar kon lopen zonder m'n tong van de grond te hoeven rapenquote:![]()
![]()
Mijn mooiste moment tot nu toe is het het moment dat ik mijn vrouw bij de finish zag staan van de 10k in Tilburg en dat ik zag dat ze trots was op mij!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat een eventuele finish volgend jaar bij de Zeeuwse kustmarathon het wel de nieuwe nummer 1 gaat worden overigens![]()
![]()
de eerste keer na 10 jaar de marikenloop 5km uitlopen. 2 jaar geleden nu.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Het leegtrekken van je accu valt reuze mee. Laatst bijna 3 uur gelopen met gps aan en internet actief en geen problemen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik ben, na een aantal mislukte pogingen om met zijn drieën te gaan hardlopen, sinds een paar weken alleen en volgens een schema opnieuw aan 't opbouwen. Ongeveer twee jaar geleden heb ik een tijd lang redelijk fanatiek (alleen) gerend, maar door allerlei oorzaken is daar toen helaas de klad in gekomen. Gelukkig is dat fanatisme stukje bij beetje weer aan het terug keren, want ik merk aan mezelf dat ik er stiekem naar uit begin te zien om weer een volgende keer te kunnen gaan.
Tot nu toe heb ik alleen een horloge met stopwatch om, maar ik wil toch via een programmaatje op de smartphone gaan rennen en een hartslagmeter aanschaffen. Nu ben ik echter in dubio of ik beter een "ouderwetse" polshartslagmeter kan aanschaffen, of zo'n band met bluetooth, waardoor ik de hartslag op mijn smartphone kan aflezen. Iets zegt me dat de aanschaf van een polshartslagmeter me toch verstandiger lijkt, aangezien mijn smartphone gegarandeerd niet waterdicht is en waarschijnlijk als een malle de accu leeg trekt wanneer zowel GPS, als bluetooth aktief zijn en er bovendien een app draait. Alle tips en raad op dit gebied zijn dan ook welkom!
Hartslag is zeker handig. Maar geen vereiste voor de beginner. Als je perse hartslag wilt zou ik zeker een klokje met gps en hartslag kopen.
Waterdicht is redelijk op te lossen doormiddel van een Rmband of een simpel plastic zakje.![]()
Geen idee eigenlijk. Uitlopen van de Hm waarbij ik de weken ervoor echt aan het kwakkelen was met lopen. Halverwege enorm ladt van mijn zij waardoor ik de geweenste moest laten lopen. En toch heb kunnen uitlopen zonder te wandelen.quote:![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn mooiste moment tot nu toe is het het moment dat ik mijn vrouw bij de finish zag staan van de 10k in Tilburg en dat ik zag dat ze trots was op mij!Deze is wel super liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mijn mooiste moment op hardloopgebied....
Dat was toen ik voor de allereerste keer Endomondo-mevrouw hoorde zeggen: Ten Kilometers. Ik rende juichend met mijn armen in de lucht door de straat hier verderop. In mn eentje
F means you're fucked![]()
Voor mij op dit moment na iedere loop wel, als runkeeper zegt "excersise completed" Fuck yeah, weer uitgelopen!
Maar misschien is de beste voor mij de eerste keer dat ik week 1 oefening kon uitlopen, dat was supermotiverend.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ja herkenbaar, dat doe ik nu ook nog wel eensquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:18 schreef YUR het volgende:
Dat was toen ik voor de allereerste keer Endomondo-mevrouw hoorde zeggen: Ten Kilometers. Ik rende juichend met mijn armen in de lucht door de straat hier verderop. In mn eentje
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En terechtquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh ja herkenbaar, dat doe ik nu ook nog wel eens
Vraagje,
Wat doe ik fout?
Ik heb gisteren geprobeerd om op hartslag te lopen. En ik heb gemerkt dat dat vrij lastig is inderdaad
Ik had mijn horloge ingesteld dat hij niet boven de 165 mocht komen. Ik had verwacht nu ik mijn loop terug zou zien dat ik bij Training Effect een lager getal zie staan dan 5.
Maar dat is niet het geval.
Dus wat doe ik "fout"
O ja, de link
http://connect.garmin.com/activity/220065092![]()
Rust 55quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat zijn je instellingen voor je rust- en maximale hartslag?
max 190![]()
ik ken je achtergrond niet goed genoeg streamnl, maar of je moet nog rustiger lopen, of je moet iets minder ver lopen. Dingen als 'training effect' (Garmin) en 'training load' (Polar) zijn nuttig, maar het gaat ook om hoe je je er zelf onder voelt. Als jij geen vermoeide benen hebt, en dit eenvoudig hebt gelopen lijkt het mij dat je er niet druk om moet maken wat dat getal zegt. Vermoeidheid en 'eenvoudig lopen' vergt echter wel ervaring om dat goed te herkennen![]()
![]()
Wat me ook opvalt dat je geen rondetijden hebt. Bewust zo? Zelf geeft hij bij mij elke kilometer een rondetijd.
Weet je zeker dat hij op 190 staat als ik het nareken lijkt hij op 180 te staan.
Vind die intensiteit wel vaag. Al loop 99,9% van de tijd op 3,5 en piekt heel even met je hartslag en je hebt meteen 5 te pakken.![]()
Ik heb nu geen ronde tijd omdat ik (denk ik) een workout aan het doen was.
Die hield in dat ik 10k op max 165hbm loop.
En ik heb nu in mijn horloge gekeken en daar staat dezelfde instelling.
Dit was pas de tweede loop met mijn horloge dus ik weet nog lang niet alles erover.
@tieske
Ik vind op hartslag lopen moeilijker/vermoeider dan gewoon lopen. Ik was nu telkens mijn tempo aan het aanpassen zodat ik weer een iets langzamer hartslag kreeg.
Ach ja, morgen een ronde van 30 min proberen, kijken wat ie dan te zeggen heeft.![]()
Zo, net terug van het hardlopen !
Een tijdje geleden kwam mijn vriend met een voorstel over een hardloopgroep/clinic van Run2Day in Utrecht. Door een vervelende blessure (ingegroeide teennagel aan beide kanten) aan mijn linkervoet ruim 3 maanden niet kunnen hardlopen.
Woensdag had ik de introductie en vanochtend om 9:30 begonnen. Ik wist wel dat mijn conditie achteruit gegaan was, maar opeens merk je dan hoe erg
Leuke gezellige groep, lekker thempo + goed programmaMorgenavond sturen ze huiswerk op om komende week 2 keer te trainen.
Eindelik kan ik weer eens zeggen dat ik moe ben, ipv lui![]()
![]()
Lekker he!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:39 schreef Meike26 het volgende:
Zo, net terug van het hardlopen !
Een tijdje geleden kwam mijn vriend met een voorstel over een hardloopgroep/clinic van Run2Day in Utrecht. Door een vervelende blessure (ingegroeide teennagel aan beide kanten) aan mijn linkervoet ruim 3 maanden niet kunnen hardlopen.
Woensdag had ik de introductie en vanochtend om 9:30 begonnen. Ik wist wel dat mijn conditie achteruit gegaan was, maar opeens merk je dan hoe erg
Leuke gezellige groep, lekker thempo + goed programmaMorgenavond sturen ze huiswerk op om komende week 2 keer te trainen.
Eindelik kan ik weer eens zeggen dat ik moe ben, ipv lui![]()
@streamnl In het begin is op een bepaalde pace/hartslag lopen inderdaad erg lastig. Na verloop van tijd voel je beter aan dat je tempo verliest of dat je harder je best begint te doen. Als je een max hartslag instelt voor een training is mijn ervaring: ga er een slag of 10 onder zitten. Dan heb je niet dat er gepiep is voor je goed en wel je ritme vindt.![]()
Ik zal jouw tip de volgende keer toepassen en kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:42 schreef Tieske89 het volgende:
@streamnl In het begin is op een bepaalde pace/hartslag lopen inderdaad erg lastig. Na verloop van tijd voel je beter aan dat je tempo verliest of dat je harder je best begint te doen. Als je een max hartslag instelt voor een training is mijn ervaring: ga er een slag of 10 onder zitten. Dan heb je niet dat er gepiep is voor je goed en wel je ritme vindt.
Wat ik zelf denk dat mijn max of rust niet klopt. Want ik merk dat ik lekker loop rond de 165.
Rust geloof ik eigenlijk wel. Misschien toch een berg gaan opzoeken een deze dagen![]()
![]()
Ach ja, hartslag lopen is voor mij niks, ik loop lekker op tempo. ik heb als maximale hartslag rond de 205 en bij rustige duurlopen tikt ie alsnog de 170 wel aan.![]()
Zelf stel ik helemaal niks in, ik kijk gewoon af en toe op dat ding. Voel het ook wel redelijk aan wanneer het te hard gaat.![]()
Even een FYI voor iedereen hier: Yur is nooit uitbundig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:18 schreef YUR het volgende:
Dat was toen ik voor de allereerste keer Endomondo-mevrouw hoorde zeggen: Ten Kilometers. Ik rende juichend met mijn armen in de lucht door de straat hier verderop. In mn eentje![]()
![]()
En mijn mooiste moment.. met 5 collega's, handen vast, armen in de lucht de finish over rennenGeen topprestatie, maar het was zo leuk
![]()
![]()
Allermooiste moment? Dat m'n moeder me stond op te wachten bij de finish bij de Almere City Run dit jaar. En hardlopen op Aruba met dit uitzicht:![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lol, ik zie nu pas terug dat ik de 10 EM van Tilburg met een hartslag van 187 ben begonnen ivm een 'sprint' vanaf het station![]()
![]()
Mooiste hardloopmoment is voor mij de CPC van 2003 waar ik voor het eerst sinds een jaar weer eens 10km liep na een jaar revalideren van 2 gescheurde enkelbanden. De tijd was niet supergeweldig voor mijn doen, maar het feit dat ik het weer kon was een erg prettige ervaring.![]()
met -15 het toch lekker warm hebben terwijl je in de maneschijn over een uitgestorven en besneeuwde hei hobbelt.
Dat was denk ik toch wel een van mijn mooiste momenten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dat deed ik ook toen ik voor het eerst 2 km / kleine 15 minuten aaneen had gelopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh ja herkenbaar, dat doe ik nu ook nog wel eens.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mooie plaatjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:56 schreef slacker_nl het volgende:
Allermooiste moment? Dat m'n moeder me stond op te wachten bij de finish bij de Almere City Run dit jaar. En hardlopen op Aruba met dit uitzicht: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gister intervaltraining gedaan. Na afgelopen dinsdag 4x een km met tempo 6 min/km (met 50% herstel tussenin) te hebben gelopen, nu zelf geprobeerd om 3x anderhalve km met tempo 6 min/km te lopen. Viel nog niet mee, ook vanwege de warmte en de laatste sessie is daarom wat korter dan anderhalve km. Maar wel netjes het tempo gehaald. Zie hier.
Mijn wedstrijdtempo is nog steeds zo'n 6.40 min/km en op deze manier probeer ik die richting 6 te krijgen![]()
Alle B2B lopers dit weekend veel succes! Ik verwacht spetterende tijden en mooi beeldmateriaal![]()
![]()
Mooiste moment = eerste 5k wedstrijd & bij loopgroep gaan en erachter komen dat je echt goed bezig bent geweest met opbouwen richting de 5k de maanden ervoor en prima mee kunt komen.
Oja en toen mijn proefschrift af was en ik ging lopen: ik had vleugels!![]()
![]()
ik heb mn eerste str-les overleefd!![]()
leuke loopgroep, leuke begeleiders en leuke omgeving om te hollen, helemaal geweldig dus
t enige wat minder is is mijn conditie, maar daar wordt dus aan gewerkt..
de kop is er af!![]()
Leuk! Waar loop je? Zag vanmorgen bij ons ook een groep start to runners klaarstaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef JaneDoe het volgende:
leuke loopgroep, leuke begeleiders en leuke omgeving om te hollen, helemaal geweldig dus
de kop is er af!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben er klaar voor, zometeen Pierloop! De start is om 15:00
Ik wil 'm volgend jaar ook lopen![]()
![]()
Zij die gaan lopen groeten u.Isn't it ironic, don't you think
You're a runner.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef JaneDoe het volgende:
de kop is er af!
Goed bezig!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heel veel plezier!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben er klaar voor, zometeen Pierloop! De start is om 15:00![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:54 schreef streamnl het volgende:
Hee! die foto heb je hier laten zien, toch?
Toch?![]()
![]()
Even een random vraag, als ik sport of hardloop terwijl het warm weer is (25+ graden) krijg ik na een tijdje kippenvel en begin ik me echt sloom te voelen. Is dit koorts of iets? Het lijkt er wel op. Hebben meer mensen dit?![]()
Ja ik heb dit ook wel een aantal keer gehad, komt doordat je veel vocht bent kwijtgeraakt en dat zorgt ervoor dat je je zo sloom voelt en kippenvel krijgt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:10 schreef rareziekte het volgende:
Even een random vraag, als ik sport of hardloop terwijl het warm weer is (25+ graden) krijg ik na een tijdje kippenvel en begin ik me echt sloom te voelen. Is dit koorts of iets? Het lijkt er wel op. Hebben meer mensen dit?![]()
und?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hmm kan wel kloppen idd, zal er wat meer op gaan letten als het warm weer wordt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:30 schreef mathijs321 het volgende:
[..]
Ja ik heb dit ook wel een aantal keer gehad, komt doordat je veel vocht bent kwijtgeraakt en dat zorgt ervoor dat je je zo sloom voelt en kippenvel krijgt.![]()
Facebook bericht van de organisatie van BtB: draag ventilerende kleding (wit singlet).
Ik heb alleen technische t-shirts (een gedeeltelijk wit, maar best dik; een roze).
Ik heb geen singlets en geen tijd (of geld over) om er 1 te kopen.
Wat zouden jullie doen? Technisch shirt of niet technisch wit topje (katoen/elasthan)?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Technisch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Yuki het volgende:
Facebook bericht van de organisatie van BtB: draag ventilerende kleding (wit singlet).
Ik heb alleen technische t-shirts (een gedeeltelijk wit, maar best dik; een roze).
Ik heb geen singlets en geen tijd (of geld over) om er 1 te kopen.
Wat zouden jullie doen? Technisch shirt of niet technisch wit topje (katoen/elasthan)?![]()
Mijn eerste 10 km gelopen.quote:1h:13m:59s, 7:23 min/km (In mijn eigen tempo)
Een jaar geleden had ik geen conditie en had ik nooit gedacht dat het me zal lukken. Na Evy's(5km) en Renate's(10 km) schema/mp3's gebruikt te hebben, is het me eindelijk gelukt.
Na 5 km dacht ik al dat het vandaag best wel warm is, dat ik misschien maar 6 km ga lopen. Na 6km dacht ik, ik hoef nog maar 4 km te gaan. De laatste paar km's gingen niet van harte. Maar ik zette toch door.
Beelden van lopers die een ongelukje in hun broekje hadden gehad en lopers die over de finish werden getrokken flitsten door mijn hoofd. En toen dacht ik steeds: "Het gaat erom dat je jezelf overwint." En toen ik op endomondo keek en zag dat ik op 9.78 zat, kreeg ik weer moed.
En toen had ik 10 km gehaald had, Echt tof.
Lang niet gepost hier.
Ik ga er nu weer tegen aan, met als doel minstens 8km. Ik moet er weer inkomen!De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Zeer netjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mijn eerste 10 km gelopen.1h:13m:59s, 7:23 min/km (In mijn eigen tempo)
Een jaar geleden had ik geen conditie en had ik nooit gedacht dat het me zal lukken. Na Evy's(5km) en Renate's(10 km) schema/mp3's gebruikt te hebben, is het me eindelijk gelukt.
Na 5 km dacht ik al dat het vandaag best wel warm is, dat ik misschien maar 6 km ga lopen. Na 6km dacht ik, ik hoef nog maar 4 km te gaan. De laatste paar km's gingen niet van harte. Maar ik zette toch door.
Beelden van lopers die een ongelukje in hun broekje hadden gehad en lopers die over de finish werden getrokken flitsten door mijn hoofd. En toen dacht ik steeds: "Het gaat erom dat je jezelf overwint." En toen ik op endomondo keek en zag dat ik op 9.78 zat, kreeg ik weer moed.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Lekker hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En toen had ik 10 km gehaald had, Echt tof.![]()
Welk beeld ?
Deze ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He-le-maal naar de vaantjes! Het vocht dat ik er nu in gooi komt er overal weer in straaltjes uitspuiten. Kapot.
Even wat achtergrond. 2 jaar geleden voorste kruisband afgescheurd, vorig jaar April geopereerd en na de revalidatie eigenlijk niet meer gesport. Toen bleek dat ik in een half jaar 5 kilo was aangekomen, moest er wat gebeuren (voor operatie altijd vrij sportief geweest met voetbal, squash, indoor voetbal). Eetgewoonten aangepast en sinds begin juli dit jaar gaan lopen. Als je mijn workouts bekijkt zie je veel 3km en 5km loopjes, dat ligt mij natuurlijk wel als je mijn sportverleden ook ziet. 2003 ooit de CPC 10km gelopen, maar sindsdien niets noemenswaardigs meer. Dus... Vandaag maar eens 12.5km lopen... Goed idee Alex!
Het plan was om een minuut langzamer dan mijn 5 km tempo te pakken en dus rond de 6 min/km te lopen. Eerste kilometer...4.59... Dan weet je eigenlijk al dat het misgaat. Langzaam lopen is lastig...behalve als je bij kilometer 6 al helemaal stuk bent. Laatste 5 km was alleen maar "ik ga niet wandelen! IK GA NIET WANDELEN!". Niet gewandeld, maar compleet ingestort met een kilometer van 7 min/km. Opbouwen van een afstand moet ik dus aan werken. Loopje was mentaal minstens net zo zwaar als fysiek! Wel trots dat het gelukt is.... Slim is wellicht anders...
http://www.endomondo.com/workouts/89960121![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Yeah
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Feliquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Lopers hier hoorrespect.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De pierloop was zo gaaf!!![]()
Ik heb hem gehaald zonder te wandelen ondanks de hitte! Had gelukkig zelf mijn drinkbelt mee dus hoefde niet te stoppen bij de posten,
En mijn doel onder het uur is als het goed is gelukt, in ieder geval volgens mijn Garmin!
http://www.endomondo.com/workouts/g57uNgWCZBk
Het is echt supermotiverend, je loopt door al die buurten in IJmuiden en al die mensen moedigen je aan. Aantal mensen hadden met de tuinslang sproeiers gemaakt, heerlijk met die hitte! Je zag ook gewoon mensen met een biertje en chips zitten kijken langs de kant![]()
Volgend jaar weer!![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:51 schreef gcjoel het volgende:
De pierloop was zo gaaf!!![]()
Ik heb hem gehaald zonder te wandelen ondanks de hitte! Had gelukkig zelf mijn drinkbelt mee dus hoefde niet te stoppen bij de posten,
En mijn doel onder het uur is als het goed is gelukt, in ieder geval volgens mijn Garmin!
http://www.endomondo.com/workouts/g57uNgWCZBk
Het is echt supermotiverend, je loopt door al die buurten in IJmuiden en al die mensen moedigen je aan. Aantal mensen hadden met de tuinslang sproeiers gemaakt, heerlijk met die hitte! Je zag ook gewoon mensen met een biertje en chips zitten kijken langs de kant![]()
Volgend jaar weer!![]()
Klinkt goed!
![]()
Thnx. Zonder dit topicmet alle tips, aanmoedigingen enz. zou het niet gelukt zijn.
Ik zal zo ook weer even gaanLekker zonnetje er bij.
Dat mag ik wel zeggen toch nu ik bijna 3 maand hardloop![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist 12km gerend. Ben weer in vorm!De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Na 1 keer lopen na een x periode niks ? Of hoe moeten we dat zien ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef Samsonneke het volgende:
Zojuist 12km gerend. Ben weer in vorm!![]()
![]()
Ik zit met een goede vriend aan het bier in het zonnetje, maandag dus weer een kilo plus.
Moet morgen lopen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zie geen excuses waarom je vanavond niet zou gaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zit met een goede vriend aan het bier in het zonnetje, maandag dus weer een kilo plus.
Moet morgen lopen!![]()
![]()
Pff nee moet er niet aan denken hee. Is ook mijn rustdagquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zie geen excuses waarom je vanavond niet zou gaan
Al die discipline en een oude vriend komt en oude patroon volgt. Gelukkig woont hij niet in de buurt
Ooohhhh nog even genieten danquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Pff nee moet er niet aan denken hee. Is ook mijn rustdag
Al die discipline en een oude vriend komt en oude patroon volgt. Gelukkig woont hij niet in de buurt![]()
![]()
Nederland hardlooplandquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:49 schreef winterstorm666 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)meegse-Stadsloop.ece
van mij mogen ze leuk!!![]()
![]()
Waar morgen veel mensen grenzen gaan verleggen in Arnhem ga ik een eigen grens verleggen:
Moet officieel met een tempo van 7.00min/km, maar ik ga proberen het op 6.30min/km te doen omdat dat het meest comfortabele langzame tempo op dit moment is. 11,2km moet ik. Oeioeioei, ben benieuwd!Ja doei.![]()
Langzame tempo.![]()
Succes
Succes motorbloempje! Ik heb vandaag ook mijn grens opgezocht en de voldoening erna is het afzien waard. Keep that in mind!![]()
Wat is het verste wat je tot nu toe gelopen hebt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Waar morgen veel mensen grenzen gaan verleggen in Arnhem ga ik een eigen grens verleggen:
[ afbeelding ]
Moet officieel met een tempo van 7.00min/km, maar ik ga proberen het op 6.30min/km te doen omdat dat het meest comfortabele langzame tempo op dit moment is. 11,2km moet ik. Oeioeioei, ben benieuwd!![]()
8,5 op iets sneller tempoquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:17 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat is het verste wat je tot nu toe gelopen hebt?Ga gewoon kijken hoever ik kom. Als ik rust of wandelen nodig heb dan doe ik dat. Maar aan m'n 8,5 van eergisteren te voelen kon die 11,2 ook écht wel! Had 'm toen zo doorgelopen als ik had gemogen! Dus hoop dat 't morgen ook zulk lekker weer is
.
Ja doei.![]()
Veel succes!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
8,5 op iets sneller tempoGa gewoon kijken hoever ik kom. Als ik rust of wandelen nodig heb dan doe ik dat. Maar aan m'n 8,5 van eergisteren te voelen kon die 11,2 ook écht wel! Had 'm toen zo doorgelopen als ik had gemogen! Dus hoop dat 't morgen ook zulk lekker weer is
.
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb tijdens de zomer inderdaad amper gerend (8 weken achter elkaar). De laatste keer rende ik 14km, nu 12km dus dat valt gelukkig meequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Na 1 keer lopen na een x periode niks ? Of hoe moeten we dat zien ?
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef gcjoel het volgende:
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
kijk eens aan! je straalt gewoon helemaal.
leuke foto`s!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Hallo female Zeddie LittleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Sneaky lachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, dat! Ongelooflijk, er nog zo fris en stralend uit zien bij het hardlopenquote:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oww toffe foto's.. Mooie lach en terecht!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Echt heel leuke foto's!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
inderdaad, om me bij de posts hierboven aan te sluiten..
super foto's en dito prestatie...
man, man, wat zal dit topic morgen hard gaan met alle foto van de BtB'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toch wel erg jammer dat slacker en swets geblesseerd zijn. Hoop dat ze snel weer kunnen rennen
Zo zag je er wel uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef gcjoel het volgende:
Thanks iedereen! Maar echt fris en fruitig was ik niet meer hoor
* rechtsedirecte heeft mental picture van YUR die nu voor de spiegel staat bekken te trekkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook maar alvast mn "Zeddie" oefenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
You talkin' to me ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte heeft mental picture van YUR die nu voor de spiegel staat bekken te trekken![]()
![]()
Ik wist natuurlijk ook dat mijn vriend daar ergens zou staan dus ik moest wel lachen voor de fotoquote:![]()
En ik was natuurlijk superblij dat ik bij de finish was!![]()
Zeddie verkiezing onder de fokkers morgen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook maar alvast mn "Zeddie" oefenen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wist natuurlijk ook dat mijn vriend daar ergens zou staan dus ik moest wel lachen voor de foto![]()
En ik was natuurlijk superblij dat ik bij de finish was!
Echt goed gedaan, meid!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ninja editquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef GotC het volgende:
Zo maar ff rugzak inpakkenWij pakken de tram van 8:17
Ik dacht al, dan hoeven jullie nauwelijks in de tram te zitten
Ik pak morgen de bus rond 8:45
heeft Guppers alles al geregeld voor de afsluitende festiviteiten nu de loopkaravaan haar thuisstad aandoet?
lopend buffet, borrelhapjes etc etc....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar gaan we wel van uit jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft Guppers alles al geregeld voor de afsluitende festiviteiten nu de loopkaravaan haar thuisstad aandoet?
lopend buffet, borrelhapjes etc etc....
het zou gewoon een enorme domper zijn op de BtB als het niet voor elkaar was...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeg dat wel ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zou gewoon een enorme domper zijn op de BtB als het niet voor elkaar was...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
het is wel een goed teken dat ze er vanavond niet is....druk in de keuken waarschijnlijk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
volgens mij nog steeds geen meet-plekplek....
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zeg
Ecosia
Jawelquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Jumparound het volgende:
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zeg![]()
![]()
gcjoel haar loop van vandaag (met fimpje)
http://www.noordhollandsd(...)te-Pierloop?lref=sll'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Staat een hele meetplekbeschrijving incl foto's in het vorige topicquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Jumparound het volgende:
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zegF means you're fucked![]()
quote:
Ecosia
Wij zijn overigens vanaf een uur of 10 al in Arnhem...
Althans, als de NS gewoon haar werk doetF means you're fucked![]()
tx, dat had ik gemist gisterquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat een hele meetplekbeschrijving incl foto's in het vorige topicInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
En bij "wij" sluit ik me ook aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Althans, als de NS gewoon haar werk doet
net op tijd om aan te schuiven bij de brunch die Guppy klaar zal hebben staanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Althans, als de NS gewoon haar werk doet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier en succes morgen voor alle BtB-ers
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dank jequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga lekker naar bedtruste en tot morgen voor enkelen van jullie
zo ook maar de loopschoenen aantrekken voor een lange duurloop... mooi weer, koel maar het zonnetje schijnt.
Eerste LDL in over een maand dus ben benieuwd hoe het gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef MissBliss het volgende:
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Leuk!!! en super gedaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle lopers van morgen, heel veel succes (met de warmte) maar vooral heel veel plezier.![]()
Leuk filmpje, ik zag mijn zwager lopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
gcjoel haar loop van vandaag (met fimpje)
http://www.noordhollandsd(...)te-Pierloop?lref=sll![]()
Iedereen die morgen gaat lopen: succes!!![]()
succes, komt vast goed !quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo ook maar de loopschoenen aantrekken voor een lange duurloop... mooi weer, koel maar het zonnetje schijnt.
Eerste LDL in over een maand dus ben benieuwd hoe het gaat![]()
gaat inderdaad lukken hoor, kijk gewoon hoe het gaat en heb er op 18km een shortcut inzitten als het echt niet lekker gaat zodat het totaal rond de 21km uitkomt.quote:
Mocht het lekker gaat kan ik gewoon door voor 30km zoals mijn schema aangeeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
30 pffff ik ben al blij als ik dat in minuten volhouquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat inderdaad lukken hoor, kijk gewoon hoe het gaat en heb er op 18km een shortcut inzitten als het echt niet lekker gaat zodat het totaal rond de 21km uitkomt.
Mocht het lekker gaat kan ik gewoon door voor 30km zoals mijn schema aangeeft![]()
![]()
Heel veel succes en plezier morgen...
Ook voor alle andere renners natuurlijk
heb er zin in
Ecosia
net een beetje veel gegeten *burp*quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:17 schreef GotC het volgende:
Ik ooklekker komkommer en cherry tomaatjes
Ecosia
veel plezier morgen!!!
had graag meegelopen maar durf nog niet goed een hele 10km op asfalt te lopen ivm de knie.
dus probeer ik die morgen in het bos.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Helemaal een grote prestatie!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:51 schreef winterstorm666 het volgende:
veel plezier morgen!!!
had graag meegelopen maar durf nog niet goed een hele 10km op asfalt te lopen ivm de knie.
dus probeer ik die morgen in het bos.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
oh wat lief hoor!
ik moet gewoon terug zien te krabbelen en verder opwaarts gaan met mijn schema.
de kilometers moeten in de benen.
het moet niet gebeuren dat ik geblesseerd raak en de 7hills niet kan doen en nog erger de vasaloppet.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Succes allemaal morgen! Ik heb zin in m'n 1e loopwedstrijd!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vanavond weer getraind en gelukkig weinig klachten gehad![]()
Ik merkte wel dat mijn conditie minder is geworden, maar gelukkig niet zover dat ik buiten adem raakte. Volgende week dus meer kilometers en weer vaker trainen![]()
![]()
vanmorgen mijn eerste duurloop gedaan na ruim een maand van loopjes niet langer dan gemiddeld 10km.
Dat viel vies tegen, de eerste 20km gingen prima, een mooi vlak tempo maar de laatste 5km (voornamelijk tegenwind) waren een "drama", mijn benen waren puur pudding.
Hoopte 30km te doen vandaag maar bij het 25km punt hadden de benen echt genoeg.... het weer werkte ook niet echt mee, in het begin was het lekker zonnig maar na een uurtje veranderde het weer en werd het bui-ig, stak de wind op tot windkracht 7 en werd het koud.
Maar goed, nagenoeg back on track qua training, nog 9 weken te gaan tot D-Day!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dank je...!! jullie heel veel succes vandaag en "give it heaps"!quote:Op zondag 9 september 2012 07:06 schreef GotC het volgende:
Nou RD, vind het knap! Na een maand niet verder dan 10 km, nu 25'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zo direkt evengoed nog maar een klein rondje lopen, al was het maar 650 meter
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We kwamen er gelukkig na een kwartier al achter dat ik mn shirt binnenstebuiten aan had
pre-race nervesquote:Op zondag 9 september 2012 07:31 schreef YUR het volgende:
We kwamen er gelukkig na een kwartier al achter dat ik mn shirt binnenstebuiten aan had
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 9 september 2012 07:31 schreef YUR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet en mee moet nemen
dat kan natuurlijk ook nog ...quote:Op zondag 9 september 2012 07:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Of zondagochtendvroegmnogenzittennogdicht?
vergeet je niet je schoenen in te pakken?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eten, drinken, schoon shirt, slippers..quote:Op zondag 9 september 2012 07:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet en mee moet nemen![]()
![]()
Hardloopkleren aan met een vestje en lange broek, eventueel slippers mee en een droog shirt mee.quote:Op zondag 9 september 2012 07:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet en mee moet nemen
Misschien een petje en muziek.
Eten, drinken
Geld
Klein handdoekje
Deo?F means you're fucked![]()
Ik hou van YUR en GotC
Camera ligt al klaar, verder volg ik jullie lijstjesen evt andere dingen bedenk ik me dan vast wel tijdens het inpakken
Zal ik er in Utrecht 1 overnemen?quote:Op zondag 9 september 2012 07:38 schreef GotC het volgende:
Wij moeten verdorie zelfs 3 Garmins meeslepen
Succes vandaag!
Vergeet ook geen petje en zonnebril!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Shit, mn 2 jaar oude zoon haalt nu mn tas leeg..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Het vertrouwenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zou gewoon een enorme domper zijn op de BtB als het niet voor elkaar was...Ik was toch de finish opbouwen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jawel!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Jumparound het volgende:
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zeg
Ik zou nog een lokatie kiezen om zondag te meeten (voor wie wil). Heb ik gedaan en ik heb een plek gekozen die makkelijk te vinden is. Hopelijk is dat zondag ook nog zo!
Komt ie!
Ik dacht zo, hier:
In werkelijkheid ziet het er zo uit:
Links (niet op de foto) heb je het stadhuis, waar je je nummers op moet halen. De kerk is de Eusebiuskerk en dat terras is van restaurant Dudok. Helemaal rechts buiten de foto is straks het startvak.
En ik dacht, als we nou bij dat beeld afspreken Deze:
Zo herkenbaar voor ons Fok!kers! Huuuuu daglicht![]()
Zie je daar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb gelopen
Maar ik voel wel m'n kuit, en conditioneel was het bagger
Maar ik heb wel m'n challenge gehaald![]()
![]()
en dan nu snel de after party in elkaar knutselen!!quote:Op zondag 9 september 2012 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vertrouwenIk was toch de finish opbouwen!
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sir yessir![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
gefeliciteerd!! met nog bijna 4 maanden te gaan!quote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gelopen
Maar ik voel wel m'n kuit, en conditioneel was het bagger
Maar ik heb wel m'n challenge gehaald'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bus vertraagd
Gelukkig houd ik op dagen als deze overal rekening mee en zou ik al 20 min te vroeg op het station zijn
Ik ben onderweg!
Wij gaan wel iets later zijn dan julliemaar we zijn in ieder geval op tijd voor de start van YUR
Even douchen en dan richting Arnhem, bedankt voor de tips vwb slippers!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Je doet je best maar.quote:Op zondag 9 september 2012 07:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt evengoed nog maar een klein rondje lopen, al was het maar 650 meter![]()
![]()
eerlijk gezegd zijn de benen nog aardig stijf na vanmorgen's run...... en het is koud, donker, regen.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
sluit me bij TWC aanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?quote:Op zondag 9 september 2012 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan wel iets later zijn dan julliemaar we zijn in ieder geval op tijd voor de start van YUR
![]()
![]()
catering duties zijn nog niet af...quote:Op zondag 9 september 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaaa sorry!!quote:Op zondag 9 september 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?Maar m'n bed lag nog zo lekker. En ik moet nog ontbijt fixen voor m'n moeder en m'n zusje
heb vandaag mijn nieuwe zonnebril uitgeprobeert, niet alleen super tegen het laagstaande zonnetje maar later ook tegen de wind in je gezichtquote:Op zondag 9 september 2012 09:05 schreef LieLie het volgende:
Straks maar een pet op als ik ga lopen, wat een zon!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb je er ook zo een met verwisselbare glazen?quote:Op zondag 9 september 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb vandaag mijn nieuwe zonnebril uitgeprobeert, niet alleen super tegen het laagstaande zonnetje maar later ook tegen de wind in je gezicht![]()
Bedanktquote:Op zondag 9 september 2012 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gefeliciteerd!! met nog bijna 4 maanden te gaan!
Morgen bij SMA eens horen of ik rustig kan gaan opbouwen naar de bruggenloop.![]()
Heel veel succes voor alle BtB lopers!!![]()
![]()
Ik ga vandaag een klein stukje interval doen wat ik zelf heb bedacht om te zien hoe het nu gaat met mijn knieën. Als dat goed gaat ga ik morgen verder met Evy-opbouw![]()
![]()
Veel plezier allemaal vandaag!
Ik ga bij nader inzien niet lopen vandaag..![]()
nek-/schouderpijn is weer terug en ik wil niet vanavond weer net zo zitten als vorige week zondag
dus dan maar een dagje rust. gelukkig was ik een week eerder begonnen met m'n schema (eigenlijk begint het morgen/dinsdag), dus doe ik dinsdag gewoon weer hetzelfde als ik dinsdag gedaan heb, en dan heb ik in elk geval al twee keer 8,xkm gelopen voordat ik aan de 11,2 begin!
Jammer, maar liever rust dan forceren en meer pijn. Moet morgen ook een eind op de motor en dan is kunnen kijken wel heel handig![]()
Ja doei.![]()
Vervelend dat je weer last hebt. Het zit je niet echt mee
En goed kijken is (naar mijn mening) het belangrijkste wat je moet doen op de motor.
Sterkte ermee.![]()
Thanks!Het is nu niet 't einde van de wereld hoor, zéker ook niet zo erg als vorige week, máár ik wil het ook niet uitlokken
ook tijdens het rennen is kijken belangrijk en nou ja, dat gaat nu ook niet ál te soepel.
Oh, en het is al super warm buiten, dus ik ga er gewoon voor dat 't volgende week een stuk koeler is op zondag
Ja doei.![]()
Ontbijt is binnen, nu nog omkleden
hee allemaal,
ik heb vorige week donderdag een kaartje weten te bemachtigen voor de dam tot dam loop, maar ben ook pas vanaf donderdag begonnen met trainen...
nu heb ik donderdag vrijdag en vandaag al rondjes gerent van8 km, de eerst twee waren afzien, maar vandaag zo'n 9 km/uur gerent.
Alleen ik wil graag op de dam tot dam loop (minimaal) 12 km/uur halen
wat raden jullie aan als trainingsschema? en trainingsafstand?
ben zelf nogal een hardloop beginner, maar conditioneel moet het wel lukken om die 12 km. uur (minimaal) te halen.
ik zat zelf te twijfelen tussen elke dag rennen, of misschien zelfs twee keer per dag. maar ik merkte na vrijdag wel dat een dagje rust ook wel goed is!
maar ik wil dus zoveel mogelijk trainen maar weet niet precies wat het meest efficient is als beginnend hardloper om als trainningschema aan te houden.
alle tips // steun zijn welkom![]()
![]()
![]()
stomme verzuring. Liep totaal niet soepel (en daar heb ik sowieso al moeite mee..). Maar ik heb iig wat gedaan.
Kijken of ik morgen weer wat meer durf.
![]()
Zet dat hele plan maar uit je hoofd. Gaat je waarschijnlijk nooit lukken. Zelf loop ik gemakkelijk 20+ km met een gangetje van rond de 10 km/h. Met een gangetje van 12 km/h kan je me bij km 7 a 8 wel oprapen. Een zeer onrealistisch doel. Eventjes 33% harder willen lopen op een grotere afstand.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
ik heb vorige week donderdag een kaartje weten te bemachtigen voor de dam tot dam loop, maar ben ook pas vanaf donderdag begonnen met trainen...
nu heb ik donderdag vrijdag en vandaag al rondjes gerent van8 km, de eerst twee waren afzien, maar vandaag zo'n 9 km/uur gerent.
ben zelf nogal een hardloop beginner, maar conditioneel moet het wel lukken om die 12 km. uur (minimaal) te halen.
ik zat zelf te twijfelen tussen elke dag rennen, of misschien zelfs twee keer per dag. maar ik merkte na vrijdag wel dat een dagje rust ook wel goed is!
maar ik wil dus zoveel mogelijk trainen maar weet niet precies wat het meest efficient is als beginnend hardloper om als trainningschema aan te houden.
@silverdigger2
Als beginnend loper is het waarschijnlijk het beste om 3x per week te lopen. Steeds een dag rust, want je spieren moeten tot rust kunnen komen. Elke dag, of zelfs 2x per dag, trainen is wachten op een blessure door overbelasting.
In de openingspost staan wat schema's en het is aan te raden om die te volgen.![]()
Steun ga je met dat plan niet krijgen. Niet van mij.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
alle tips // steun zijn welkomJa doei.![]()
mijn mening, je bent hem als je het doet.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
alle tips // steun zijn welkom
Leuk als het lukt, maar bij voorbaat veel plezier met je blessure...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Not sure if trolling...quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
Jammer dat je erna niet meer wil kunnen lopenquote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
![]()
He Silver gewoon lekker doen! Moet ZAT te halen zijn. Wij lopen hier allemaal wel rond de 15 kmph dus misschien moet je even met de tanden op elkaar. Vergeet niet dat je dit makkelijk kunt halen op 20 euro schoenen, die die dure schoenen zijn nergens voor nodig.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
alle tips // steun zijn welkom
Eet van te voren wel genoeg fastfood omdat je de energie in het vet goed kunt gebruiken! Succes!![]()
Nou ja, als silverdigger het kan, dan moet ik zo om 12 uur in zesentwintig graden met een stijve nek ook maar gaan. No pain, no gain!
Ja doei.![]()
Balen van je nek weer Moblo
Pfoe, ik wens iedereen vanmiddag veel succes! Tis nu al aardig warm.
Ik heb voor het eerst 4 mijl gelopenMag ook wel, 2 weken voor het evenement
Afstand: 6.41 km
Tijd: 45:53
Gem. tempo: 7:09 min/kmZiggy played guitar
quote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Gem. tempo: 7:09 min/kmGood busy!
Ja doei.![]()
Is het er weer in geschoten ?quote:Op zondag 9 september 2012 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als silverdigger het kan, dan moet ik zo om 12 uur in zesentwintig graden met een stijve nek ook maar gaan. No pain, no gain!
Lekker hoorquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Gem. tempo: 7:09 min/km![]()
![]()
JaNou ja, het is niet helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal weggeweest, maar 't was nu weer erger, dus dan geen risico's nemen
maar het is prachtig blauw hier en er ligt nog wat los gras in de tuin dat weg moet!!
Ja doei.![]()
Thanks
Ziggy played guitar
Nog zo'n topperquote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
Terug40m55 achter elkaar gelopen, aan een stuk! 5km
![]()
![]()
Wel voorzichtig aan doen. Beterschap.quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
JaNou ja, het is niet helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal weggeweest, maar 't was nu weer erger, dus dan geen risico's nemen
maar het is prachtig blauw hier en er ligt nog wat los gras in de tuin dat weg moet!!
@missbliss Goed gedaan. Met nog 2 weken trainen gaat het je zeker wel lukken.Isn't it ironic, don't you think
Netjesquote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
Goed bezig!quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
Ziggy played guitar
Snel! Goed man!quote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Gem. tempo: 7:09 min/km![]()
Heb jij een tuin op je zolderkamer?quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
held
![]()
Goed bezig allemaal, en de mensen die zo gaan lopen succes.
Ik heb vannacht gedroomd over hardlopen, moet niet gekker worden
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 12:48 schreef junkiexp het volgende:
Goed bezig allemaal, en de mensen die zo gaan lopen succes.
Ik heb vannacht gedroomd over hardlopen, moet niet gekker wordenHet zit je wel diep he
![]()
![]()
Yur kwam voorbij bij het 6km punt rond de 31 min, Jump ongeveer 3 min later. Is erg warm en erg gezellig![]()
Ben zenuwachtig![]()
![]()
Hehe idd, bizar hoorquote:
En dan te bedenken dat de laatste keer dat ik aan serieus aan sport heb gedaan ik 13 jaar was.
Dat is 16 jaar geleden, toen zat ik op voetbal
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Oef, maasstadloop was 5.2km. Net onder de 23 minuten. Op zich wel tevreden, ondanks dat ik harder kan. Het was simpelweg te warm![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Overigens heb ik zonder oortjes gelopen, maar met muziek, loopt toch buiten het dorp. Toen ik in het parkje was en wilde beginnen kwam ik er achter dat een van de katten het snoer van de oortjes stuk had gebeten![]()
![]()
Gaat goedkomen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Yur kwam voorbij bij het 6km punt rond de 31 min, Jump ongeveer 3 min later. Is erg warm en erg gezellig![]()
Ben zenuwachtig
Ja doei.![]()
En de nek en schouderpijn lijkt door het tuinieren te zijn 'gezakt', ik houd 't even in de gaten..misschien dat ik in de namiddag nog wel ga
Ja doei.![]()
Ben trouwens van plan om na het laatste stukje STR (een week met drie keer 30 min) met een schema te beginnen van hardloopschema.nl. Het is een schema voor de Marikenloop, 5km in 25-30 minuten. Nu heb ik niet de illusie dat ik dat ga halen, maar door de interval en verschillende snelheden die er in zitten kan ik misschien wel sneller gaan lopen dan ik nu doe.![]()
Wat vervelend toch steeds Mo.. Enig idee hoe het komt?
Recpect voor alle renners!geniet ze
YUR binnen in ongeveer 1:22. Jump niet meer gezien
GotC en Gup zijn op weg
Ik ben zenuwachtig
goooo Gotc en Guppie!
en Yuki rustig ademhalen!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zeker leuk zo'n live-verslag. Krijgen we straks ook interviews na de race
Ik heb een lange duurloop gedaan, voelde op het eind zwaar maar het blijkt achteraf dat ik wat sneller ging op het eind..vreemd.
http://www.endomondo.com/workouts/90196720![]()
damn dat zijn wel de afstanden!! well done! en RD ook al.
voor iedereen die loopt vandaag props! het is echt bloody hot!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.
Ecosia
maar je hebt het toch maar geflikt kerel! en met deze temperaturen! mijn respect heb je hoor!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik zou mezelf van kant maken, wat een schaamtequote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.![]()
![]()
Vertel op, verslag! Ik vind het knap dat je het gedaan hebt, vooral met dit weer!quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.![]()
Andere keer beter..quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.
Welke tijd had je zelf verwacht?Isn't it ironic, don't you think
Goed gedaan!quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!Isn't it ironic, don't you think
Netjes! Ongeveer tegelijk met YUR gefinisht dan?quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!![]()
Ik heb een week niet gelopenMisschien vanavond, als de temperatuur gezakt is
Gelukkig lig ik ruim op schema met mijn trainingen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Niet tevreden..
Na het bier gisteren, korte nacht, vanmorgen eerst 6 km gewandeld. Zojuist geprobeerd nog mijn schema te doen. 1x1 1x2 2x4 en 1x5 , tijdens de laatste 5 minuten ging het gewoonweg niet meer, echt niet meer. Qua adem zat ik goed, de hitte werd te erg, benen kon ik niet meer optillen. Het naar huis lopen was al te zwaar.
Nu een keer 2 dagen rust nemen en dan woensdag maar weer proberen.
Heb echt respect voor die lopers vandaag.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Starr heeft vandaag een ongeluk gehad met de motor dus doet komende week maar eens even rustig aan met rennen..mijn arme knietjes en buik
![]()
![]()
Pffff... echt warm inderdaad, deed mee aan de Markstadrun (purmerend) 4EM. Met name in het begin te hard van stapel gelopen, dat heb ik de rest van de loop moeten bezuren. En ook zo irritant is als je moet plassen! Loopt niet echt ontspannen dan![]()
4EM: tijd 37:29. En kijk die gps eens, dat zijn nog eens mooie lijntjes!
http://www.endomondo.com/workouts/90291691
[ Bericht 0% gewijzigd door Griebus op 09-09-2012 17:06:05 ]Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)quote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.
Welke tijd had je zelf verwacht?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Waar ging het mis dan?quote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoe ging het!quote:
Hier lijkt de zon weg te gaan![]()
en de pijn blijft 'uit', dus wellicht om 5 uur een poging wagen...
Ja doei.![]()
niet genoeg gegeten en de warmte... die warmte hakte er in als een malle!quote:
Maar het was niet alleen kommer en kwel, achterin het veld () was er ook een hoop samenhorigheid. Elkaar aanmoedigen, nog maar 4
km!
stukje rennen en weer lopen...
anyway, het was zeker de moeite waard, jammer van mn tijd... maar die ga ik maar snel vergetenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Idd wel balen dan.quote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)Isn't it ironic, don't you think
je kunt goed zien waar ik het het zwaarst had ;-)
Maar eigenlijk was het al mis na de eerste (korte) ronde, toen wist ik al dat het een drama ging worden.
http://www.endomondo.com/workouts/90314425Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Go MoBlo Go!quote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ging het!
Hier lijkt de zon weg te gaan![]()
en de pijn blijft 'uit', dus wellicht om 5 uur een poging wagen...
Niet om lullig te doen hoor maar 1:30 had je aan je data te zien ook niet gered denk ik. 1:36 zou realistischer zijn. Maar wel kut in ieder geval. Onder de 1:30 was wel een mooie streeftijd geweestquote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)![]()
Respect voor de lopers vandaag!
Zelf de Strandwalloop in Rijswijk (5k) gelopen en ook dat viel niet mee (ook mentaal). Tijd toch nog iets van 31:55 en dat vind ik in de warmte nog acceptabel.![]()
Toch 169e geworden van de meer dan 600 mannen bij de 10 mijl
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Iedereen die heeft gelopen vandaag in de zon: Respect!
Mensen die zichzelf verbeterd hebben, of naar omstandigheden een goede prestatie hebben geleverd, allemaal gefeliciteerd.
Ik heb er zelf mijn duurloop maar in een bosloop omgezet vanwege de zon.![]()
Ik zie anders dat ie dat al een x gelopen heeft in die tijd!quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar 1:30 had je aan je data te zien ook niet gered denk ik. 1:36 zou realistischer zijn. Maar wel kut in ieder geval. Onder de 1:30 was wel een mooie streeftijd geweest![]()
Zo. Bijna thuis.
Volgens m'nGarmin
heb ik m gelopen in 35:00:37. Niet de tijd die ik gehoopt had, maar al lang blij dat ik heel over de finish kwam. Heb de John Frostbrug op gewandeld, m'n kuiten stonden op ploffen en het was zo warm!
De start was 35 min later dan gepland, omdat de waterposten zonder water zaten. Ondanks extra aanvullen was er bij de tweede post voor mij al geen water meer.
Bij de eerste post was het al vechten om sponzen en water; tot 2 x toe een spons uit m'n hand gegrist door andere lopers
Gelopen zonder muziek (iPod deed niks meer) en dat was beter te doen dan ik dacht, voor de start.
Al met al een superleuke dag, de medelopers waren topen Mossel natuurlijk ook
Gaaf! Die had ik ook nog bijna gelopen, als BtB er niet geweest was vandaag. Geboortestadquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef Griebus het volgende:
Pffff... echt warm inderdaad, deed mee aan de Markstadrun (purmerend) 4EM. Met name in het begin te hard van stapel gelopen, dat heb ik de rest van de loop moeten bezuren. En ook zo irritant is als je moet plassen! Loopt niet echt ontspannen dan![]()
4EM: tijd 37:29. En kijk die gps eens, dat zijn nog eens mooie lijntjes!
http://www.endomondo.com/workouts/90291691
Mooie tijd hoor!! Was het een leuke loop?
Mijn god wat triestquote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bijna thuis.
Volgens m'nGarmin
heb ik m gelopen in 35:00:37. Niet de tijd die ik gehoopt had, maar al lang blij dat ik heel over de finish kwam. Heb de John Frostbrug op gewandeld, m'n kuiten stonden op ploffen en het was zo warm!
De start was 35 min later dan gepland, omdat de waterposten zonder water zaten. Ondanks extra aanvullen was er bij de tweede post voor mij al geen water meer.
Bij de eerste post was het al vechten om sponzen en water; tot 2 x toe een spons uit m'n hand gegrist door andere lopers
Gelopen zonder muziek (iPod deed niks meer) en dat was beter te doen dan ik dacht, voor de start.
![]()
![]()
Da's heel erg ....quote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bijna thuis.
Volgens m'nGarmin
Goed gedaan YukiNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: