Veel succes!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
8,5 op iets sneller tempoGa gewoon kijken hoever ik kom. Als ik rust of wandelen nodig heb dan doe ik dat. Maar aan m'n 8,5 van eergisteren te voelen kon die 11,2 ook écht wel! Had 'm toen zo doorgelopen als ik had gemogen! Dus hoop dat 't morgen ook zulk lekker weer is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb tijdens de zomer inderdaad amper gerend (8 weken achter elkaar). De laatste keer rende ik 14km, nu 12km dus dat valt gelukkig meequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Na 1 keer lopen na een x periode niks ? Of hoe moeten we dat zien ?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef gcjoel het volgende:
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Hallo female Zeddie LittleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Sneaky lachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat! Ongelooflijk, er nog zo fris en stralend uit zien bij het hardlopenquote:
Zo zag je er wel uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef gcjoel het volgende:
Thanks iedereen! Maar echt fris en fruitig was ik niet meer hoor
* rechtsedirecte heeft mental picture van YUR die nu voor de spiegel staat bekken te trekkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook maar alvast mn "Zeddie" oefenen
You talkin' to me ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte heeft mental picture van YUR die nu voor de spiegel staat bekken te trekken
Ik wist natuurlijk ook dat mijn vriend daar ergens zou staan dus ik moest wel lachen voor de fotoquote:
Zeddie verkiezing onder de fokkers morgen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook maar alvast mn "Zeddie" oefenen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wist natuurlijk ook dat mijn vriend daar ergens zou staan dus ik moest wel lachen voor de foto![]()
En ik was natuurlijk superblij dat ik bij de finish was!
Ninja editquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef GotC het volgende:
Zo maar ff rugzak inpakkenWij pakken de tram van 8:17
Daar gaan we wel van uit jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft Guppers alles al geregeld voor de afsluitende festiviteiten nu de loopkaravaan haar thuisstad aandoet?
lopend buffet, borrelhapjes etc etc....
het zou gewoon een enorme domper zijn op de BtB als het niet voor elkaar was...quote:
Zeg dat wel ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zou gewoon een enorme domper zijn op de BtB als het niet voor elkaar was...
Jawelquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij nog steeds geen meet-plekplek....
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zeg
Staat een hele meetplekbeschrijving incl foto's in het vorige topicquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij nog steeds geen meet-plekplek....
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zeg
quote:
tx, dat had ik gemist gisterquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat een hele meetplekbeschrijving incl foto's in het vorige topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |