quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mijn eerste 10 km gelopen.1h:13m:59s, 7:23 min/km (In mijn eigen tempo)
Een jaar geleden had ik geen conditie en had ik nooit gedacht dat het me zal lukken. Na Evy's(5km) en Renate's(10 km) schema/mp3's gebruikt te hebben, is het me eindelijk gelukt.
Na 5 km dacht ik al dat het vandaag best wel warm is, dat ik misschien maar 6 km ga lopen. Na 6km dacht ik, ik hoef nog maar 4 km te gaan. De laatste paar km's gingen niet van harte. Maar ik zette toch door.
Beelden van lopers die een ongelukje in hun broekje hadden gehad en lopers die over de finish werden getrokken flitsten door mijn hoofd. En toen dacht ik steeds: "Het gaat erom dat je jezelf overwint." En toen ik op endomondo keek en zag dat ik op 9.78 zat, kreeg ik weer moed.
En toen had ik 10 km gehaald had, Echt tof.
Feliquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een jaar geleden had ik geen conditie en had ik nooit gedacht dat het me zal lukken. Na Evy's(5km) en Renate's(10 km) schema/mp3's gebruikt te hebben, is het me eindelijk gelukt.
Na 5 km dacht ik al dat het vandaag best wel warm is, dat ik misschien maar 6 km ga lopen. Na 6km dacht ik, ik hoef nog maar 4 km te gaan. De laatste paar km's gingen niet van harte. Maar ik zette toch door.
Beelden van lopers die een ongelukje in hun broekje hadden gehad en lopers die over de finish werden getrokken flitsten door mijn hoofd. En toen dacht ik steeds: "Het gaat erom dat je jezelf overwint." En toen ik op endomondo keek en zag dat ik op 9.78 zat, kreeg ik weer moed.
En toen had ik 10 km gehaald had, Echt tof.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:51 schreef gcjoel het volgende:
De pierloop was zo gaaf!!![]()
Ik heb hem gehaald zonder te wandelen ondanks de hitte! Had gelukkig zelf mijn drinkbelt mee dus hoefde niet te stoppen bij de posten,
En mijn doel onder het uur is als het goed is gelukt, in ieder geval volgens mijn Garmin!
http://www.endomondo.com/workouts/g57uNgWCZBk
Het is echt supermotiverend, je loopt door al die buurten in IJmuiden en al die mensen moedigen je aan. Aantal mensen hadden met de tuinslang sproeiers gemaakt, heerlijk met die hitte! Je zag ook gewoon mensen met een biertje en chips zitten kijken langs de kant![]()
Volgend jaar weer!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Na 1 keer lopen na een x periode niks ? Of hoe moeten we dat zien ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef Samsonneke het volgende:
Zojuist 12km gerend. Ben weer in vorm!
Ik zie geen excuses waarom je vanavond niet zou gaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zit met een goede vriend aan het bier in het zonnetje, maandag dus weer een kilo plus.
Moet morgen lopen!
Pff nee moet er niet aan denken hee. Is ook mijn rustdagquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zie geen excuses waarom je vanavond niet zou gaan
Ooohhhh nog even genieten danquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Pff nee moet er niet aan denken hee. Is ook mijn rustdag
Al die discipline en een oude vriend komt en oude patroon volgt. Gelukkig woont hij niet in de buurt
Nederland hardlooplandquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:49 schreef winterstorm666 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)meegse-Stadsloop.ece
van mij mogen ze leuk!!
Wat is het verste wat je tot nu toe gelopen hebt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Waar morgen veel mensen grenzen gaan verleggen in Arnhem ga ik een eigen grens verleggen:
[ afbeelding ]
Moet officieel met een tempo van 7.00min/km, maar ik ga proberen het op 6.30min/km te doen omdat dat het meest comfortabele langzame tempo op dit moment is. 11,2km moet ik. Oeioeioei, ben benieuwd!
8,5 op iets sneller tempoquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:17 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat is het verste wat je tot nu toe gelopen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |