Rust 55quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat zijn je instellingen voor je rust- en maximale hartslag?
Lekker he!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:39 schreef Meike26 het volgende:
Zo, net terug van het hardlopen !
Een tijdje geleden kwam mijn vriend met een voorstel over een hardloopgroep/clinic van Run2Day in Utrecht. Door een vervelende blessure (ingegroeide teennagel aan beide kanten) aan mijn linkervoet ruim 3 maanden niet kunnen hardlopen.
Woensdag had ik de introductie en vanochtend om 9:30 begonnen. Ik wist wel dat mijn conditie achteruit gegaan was, maar opeens merk je dan hoe erg
Leuke gezellige groep, lekker thempo + goed programmaMorgenavond sturen ze huiswerk op om komende week 2 keer te trainen.
Eindelik kan ik weer eens zeggen dat ik moe ben, ipv lui
Ik zal jouw tip de volgende keer toepassen en kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:42 schreef Tieske89 het volgende:
@streamnl In het begin is op een bepaalde pace/hartslag lopen inderdaad erg lastig. Na verloop van tijd voel je beter aan dat je tempo verliest of dat je harder je best begint te doen. Als je een max hartslag instelt voor een training is mijn ervaring: ga er een slag of 10 onder zitten. Dan heb je niet dat er gepiep is voor je goed en wel je ritme vindt.
Even een FYI voor iedereen hier: Yur is nooit uitbundig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:18 schreef YUR het volgende:
Mijn mooiste moment op hardloopgebied....
Dat was toen ik voor de allereerste keer Endomondo-mevrouw hoorde zeggen: Ten Kilometers. Ik rende juichend met mijn armen in de lucht door de straat hier verderop. In mn eentje
Dat deed ik ook toen ik voor het eerst 2 km / kleine 15 minuten aaneen had gelopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh ja herkenbaar, dat doe ik nu ook nog wel eens
Mooie plaatjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:56 schreef slacker_nl het volgende:
Allermooiste moment? Dat m'n moeder me stond op te wachten bij de finish bij de Almere City Run dit jaar. En hardlopen op Aruba met dit uitzicht: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |