en dan nu snel de after party in elkaar knutselen!!quote:Op zondag 9 september 2012 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vertrouwenIk was toch de finish opbouwen!
[ afbeelding ]
gefeliciteerd!! met nog bijna 4 maanden te gaan!quote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gelopen
Maar ik voel wel m'n kuit, en conditioneel was het bagger
Maar ik heb wel m'n challenge gehaald
Je doet je best maar.quote:Op zondag 9 september 2012 07:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt evengoed nog maar een klein rondje lopen, al was het maar 650 meter
eerlijk gezegd zijn de benen nog aardig stijf na vanmorgen's run...... en het is koud, donker, regen.....quote:
sluit me bij TWC aanquote:
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?quote:Op zondag 9 september 2012 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan wel iets later zijn dan julliemaar we zijn in ieder geval op tijd voor de start van YUR
catering duties zijn nog niet af...quote:Op zondag 9 september 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?
Jaaa sorry!!quote:Op zondag 9 september 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?
heb vandaag mijn nieuwe zonnebril uitgeprobeert, niet alleen super tegen het laagstaande zonnetje maar later ook tegen de wind in je gezichtquote:Op zondag 9 september 2012 09:05 schreef LieLie het volgende:
Straks maar een pet op als ik ga lopen, wat een zon!
Heb je er ook zo een met verwisselbare glazen?quote:Op zondag 9 september 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb vandaag mijn nieuwe zonnebril uitgeprobeert, niet alleen super tegen het laagstaande zonnetje maar later ook tegen de wind in je gezicht
Bedanktquote:Op zondag 9 september 2012 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gefeliciteerd!! met nog bijna 4 maanden te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |