En bij "wij" sluit ik me ook aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Wij zijn overigens vanaf een uur of 10 al in Arnhem...
Althans, als de NS gewoon haar werk doet
net op tijd om aan te schuiven bij de brunch die Guppy klaar zal hebben staanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Wij zijn overigens vanaf een uur of 10 al in Arnhem...
Althans, als de NS gewoon haar werk doet
Dank jequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Veel plezier en succes morgen voor alle BtB-ers
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Veel plezier en succes morgen voor alle BtB-ers
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef gcjoel het volgende:
2 foto's gemaakt door mijn vriend van vanmiddag:Leuk!!! en super gedaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle lopers van morgen, heel veel succes (met de warmte) maar vooral heel veel plezier.
Leuk filmpje, ik zag mijn zwager lopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
gcjoel haar loop van vandaag (met fimpje)
http://www.noordhollandsd(...)te-Pierloop?lref=sll
succes, komt vast goed !quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo ook maar de loopschoenen aantrekken voor een lange duurloop... mooi weer, koel maar het zonnetje schijnt.
Eerste LDL in over een maand dus ben benieuwd hoe het gaat
gaat inderdaad lukken hoor, kijk gewoon hoe het gaat en heb er op 18km een shortcut inzitten als het echt niet lekker gaat zodat het totaal rond de 21km uitkomt.quote:
30 pffff ik ben al blij als ik dat in minuten volhouquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat inderdaad lukken hoor, kijk gewoon hoe het gaat en heb er op 18km een shortcut inzitten als het echt niet lekker gaat zodat het totaal rond de 21km uitkomt.
Mocht het lekker gaat kan ik gewoon door voor 30km zoals mijn schema aangeeft
net een beetje veel gegeten *burp*quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:17 schreef GotC het volgende:
Ik ooklekker komkommer en cherry tomaatjes
Helemaal een grote prestatie!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:51 schreef winterstorm666 het volgende:
veel plezier morgen!!!
had graag meegelopen maar durf nog niet goed een hele 10km op asfalt te lopen ivm de knie.
dus probeer ik die morgen in het bos.
dank je...!! jullie heel veel succes vandaag en "give it heaps"!quote:Op zondag 9 september 2012 07:06 schreef GotC het volgende:
Nou RD, vind het knap! Na een maand niet verder dan 10 km, nu 25
pre-race nervesquote:Op zondag 9 september 2012 07:31 schreef YUR het volgende:
We kwamen er gelukkig na een kwartier al achter dat ik mn shirt binnenstebuiten aan had
quote:Op zondag 9 september 2012 07:31 schreef YUR het volgende:
We kwamen er gelukkig na een kwartier al achter dat ik mn shirt binnenstebuiten aan had
dat kan natuurlijk ook nog ...quote:Op zondag 9 september 2012 07:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Of zondagochtendvroegmnogenzittennogdicht?
Eten, drinken, schoon shirt, slippers..quote:Op zondag 9 september 2012 07:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet en mee moet nemen
Hardloopkleren aan met een vestje en lange broek, eventueel slippers mee en een droog shirt mee.quote:Op zondag 9 september 2012 07:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet en mee moet nemen
Zal ik er in Utrecht 1 overnemen?quote:Op zondag 9 september 2012 07:38 schreef GotC het volgende:
Wij moeten verdorie zelfs 3 Garmins meeslepen
Het vertrouwenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zou gewoon een enorme domper zijn op de BtB als het niet voor elkaar was...
Jawel!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij nog steeds geen meet-plekplek....
klote dat swets en slacker gebleseerd zijn zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |