en dan nu snel de after party in elkaar knutselen!!quote:Op zondag 9 september 2012 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vertrouwenIk was toch de finish opbouwen!
[ afbeelding ]
gefeliciteerd!! met nog bijna 4 maanden te gaan!quote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gelopen
Maar ik voel wel m'n kuit, en conditioneel was het bagger
Maar ik heb wel m'n challenge gehaald
Je doet je best maar.quote:Op zondag 9 september 2012 07:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt evengoed nog maar een klein rondje lopen, al was het maar 650 meter
eerlijk gezegd zijn de benen nog aardig stijf na vanmorgen's run...... en het is koud, donker, regen.....quote:
sluit me bij TWC aanquote:
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?quote:Op zondag 9 september 2012 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan wel iets later zijn dan julliemaar we zijn in ieder geval op tijd voor de start van YUR
catering duties zijn nog niet af...quote:Op zondag 9 september 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?
Jaaa sorry!!quote:Op zondag 9 september 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij komen helemaal uit Den Haag en jij bent later?
heb vandaag mijn nieuwe zonnebril uitgeprobeert, niet alleen super tegen het laagstaande zonnetje maar later ook tegen de wind in je gezichtquote:Op zondag 9 september 2012 09:05 schreef LieLie het volgende:
Straks maar een pet op als ik ga lopen, wat een zon!
Heb je er ook zo een met verwisselbare glazen?quote:Op zondag 9 september 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb vandaag mijn nieuwe zonnebril uitgeprobeert, niet alleen super tegen het laagstaande zonnetje maar later ook tegen de wind in je gezicht
Bedanktquote:Op zondag 9 september 2012 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gefeliciteerd!! met nog bijna 4 maanden te gaan!
Zet dat hele plan maar uit je hoofd. Gaat je waarschijnlijk nooit lukken. Zelf loop ik gemakkelijk 20+ km met een gangetje van rond de 10 km/h. Met een gangetje van 12 km/h kan je me bij km 7 a 8 wel oprapen. Een zeer onrealistisch doel. Eventjes 33% harder willen lopen op een grotere afstand.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
ik heb vorige week donderdag een kaartje weten te bemachtigen voor de dam tot dam loop, maar ben ook pas vanaf donderdag begonnen met trainen...
nu heb ik donderdag vrijdag en vandaag al rondjes gerent van8 km, de eerst twee waren afzien, maar vandaag zo'n 9 km/uur gerent.
Alleen ik wil graag op de dam tot dam loop (minimaal) 12 km/uur halen
wat raden jullie aan als trainingsschema? en trainingsafstand?
ben zelf nogal een hardloop beginner, maar conditioneel moet het wel lukken om die 12 km. uur (minimaal) te halen.
ik zat zelf te twijfelen tussen elke dag rennen, of misschien zelfs twee keer per dag. maar ik merkte na vrijdag wel dat een dagje rust ook wel goed is!
maar ik wil dus zoveel mogelijk trainen maar weet niet precies wat het meest efficient is als beginnend hardloper om als trainningschema aan te houden.
alle tips // steun zijn welkom
Steun ga je met dat plan niet krijgen. Niet van mij.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
ik heb vorige week donderdag een kaartje weten te bemachtigen voor de dam tot dam loop, maar ben ook pas vanaf donderdag begonnen met trainen...
nu heb ik donderdag vrijdag en vandaag al rondjes gerent van8 km, de eerst twee waren afzien, maar vandaag zo'n 9 km/uur gerent.
ben zelf nogal een hardloop beginner, maar conditioneel moet het wel lukken om die 12 km. uur (minimaal) te halen.
ik zat zelf te twijfelen tussen elke dag rennen, of misschien zelfs twee keer per dag. maar ik merkte na vrijdag wel dat een dagje rust ook wel goed is!
maar ik wil dus zoveel mogelijk trainen maar weet niet precies wat het meest efficient is als beginnend hardloper om als trainningschema aan te houden.
mijn mening, je bent hem als je het doet.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
Not sure if trolling...quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
Jammer dat je erna niet meer wil kunnen lopenquote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
He Silver gewoon lekker doen! Moet ZAT te halen zijn. Wij lopen hier allemaal wel rond de 15 kmph dus misschien moet je even met de tanden op elkaar. Vergeet niet dat je dit makkelijk kunt halen op 20 euro schoenen, die die dure schoenen zijn nergens voor nodig.quote:Op zondag 9 september 2012 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
hee allemaal,
quote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Balen van je nek weer Moblo
Pfoe, ik wens iedereen vanmiddag veel succes! Tis nu al aardig warm.
Ik heb voor het eerst 4 mijl gelopenMag ook wel, 2 weken voor het evenement
Afstand: 6.41 km
Tijd: 45:53
Gem. tempo: 7:09 min/km
Is het er weer in geschoten ?quote:Op zondag 9 september 2012 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als silverdigger het kan, dan moet ik zo om 12 uur in zesentwintig graden met een stijve nek ook maar gaan. No pain, no gain!
Lekker hoorquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Nog zo'n topperquote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
Terug40m55 achter elkaar gelopen, aan een stuk! 5km
Wel voorzichtig aan doen. Beterschap.quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
JaNou ja, het is niet helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal weggeweest, maar 't was nu weer erger, dus dan geen risico's nemen
maar het is prachtig blauw hier en er ligt nog wat los gras in de tuin dat weg moet!!
Netjesquote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
Goed bezig!quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
Snel! Goed man!quote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Heb jij een tuin op je zolderkamer?quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
JaNou ja, het is niet helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal weggeweest, maar 't was nu weer erger, dus dan geen risico's nemen
maar het is prachtig blauw hier en er ligt nog wat los gras in de tuin dat weg moet!!
quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef LieLie het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 12:48 schreef junkiexp het volgende:
Goed bezig allemaal, en de mensen die zo gaan lopen succes.
Ik heb vannacht gedroomd over hardlopen, moet niet gekker worden
Hehe idd, bizar hoorquote:
quote:
Gaat goedkomen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Yur kwam voorbij bij het 6km punt rond de 31 min, Jump ongeveer 3 min later. Is erg warm en erg gezellig![]()
Ben zenuwachtig
Ik zou mezelf van kant maken, wat een schaamtequote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.
Vertel op, verslag! Ik vind het knap dat je het gedaan hebt, vooral met dit weer!quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Andere keer beter..quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Goed gedaan!quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!
Netjes! Ongeveer tegelijk met YUR gefinisht dan?quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)quote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.
Welke tijd had je zelf verwacht?
Waar ging het mis dan?quote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)
Hoe ging het!quote:
niet genoeg gegeten en de warmte... die warmte hakte er in als een malle!quote:
Idd wel balen dan.quote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Go MoBlo Go!quote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ging het!
Hier lijkt de zon weg te gaan![]()
en de pijn blijft 'uit', dus wellicht om 5 uur een poging wagen...
Niet om lullig te doen hoor maar 1:30 had je aan je data te zien ook niet gered denk ik. 1:36 zou realistischer zijn. Maar wel kut in ieder geval. Onder de 1:30 was wel een mooie streeftijd geweestquote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik zie anders dat ie dat al een x gelopen heeft in die tijd!quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar 1:30 had je aan je data te zien ook niet gered denk ik. 1:36 zou realistischer zijn. Maar wel kut in ieder geval. Onder de 1:30 was wel een mooie streeftijd geweest
Gaaf! Die had ik ook nog bijna gelopen, als BtB er niet geweest was vandaag. Geboortestadquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef Griebus het volgende:
Pffff... echt warm inderdaad, deed mee aan de Markstadrun (purmerend) 4EM. Met name in het begin te hard van stapel gelopen, dat heb ik de rest van de loop moeten bezuren. En ook zo irritant is als je moet plassen! Loopt niet echt ontspannen dan![]()
4EM: tijd 37:29. En kijk die gps eens, dat zijn nog eens mooie lijntjes!
http://www.endomondo.com/workouts/90291691
Mijn god wat triestquote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bijna thuis.
Volgens m'nGarmin
heb ik m gelopen in 35:00:37. Niet de tijd die ik gehoopt had, maar al lang blij dat ik heel over de finish kwam. Heb de John Frostbrug op gewandeld, m'n kuiten stonden op ploffen en het was zo warm!
De start was 35 min later dan gepland, omdat de waterposten zonder water zaten. Ondanks extra aanvullen was er bij de tweede post voor mij al geen water meer.
Bij de eerste post was het al vechten om sponzen en water; tot 2 x toe een spons uit m'n hand gegrist door andere lopers
Gelopen zonder muziek (iPod deed niks meer) en dat was beter te doen dan ik dacht, voor de start.
Al met al een superleuke dag, de medelopers waren topen Mossel natuurlijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |