Maar je kijkt zo lief!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Concentreer je eens op het debat en je eigen mening ipv op mij.. Dank alvast!
Toch werkt dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag, weer zijn domme oneliners en zijn slechte grappen.
Petra Grijzen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Paul het volgende:
Hoe heeeeet die presentatriceeeeeeeeeee?
10 uur.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT DUURT HET DEBAT?????
TOT HOE LAAT MENSEN???
Iemand heeft hem vast ingefluisterd om vaak te lachen want je zag gewoon dat het gespeeld was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef marcodej het volgende:
Als hij een punt had willen maken, en dat kon hij met dat verhaal, dan had hij hard tegen dat wijf in moeten gaan en niet schaapachtig lachen en je antwoordje vier keer herhalen.
Incl nabeschouwing 23:30. Denk dus 23:00.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT MENSEN???
Tip: zet je caps even uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT MENSEN???
Dat deed hij niet. Als je ergens geen breekpunt van maakt, dan kun je het ook niet zoals Wilders al na een paar uur laten vallen..quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, Roemer gaf gewoon geen goed antwoord en praatte er steeds omheen.
Is juist grappig Robin.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jezus Bet neem nog een Palinka.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT MENSEN???
Hij gaf ook antwoord op de vraag. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die daadwerkelijk geluisterd heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef YazooW het volgende:
huilie huilie het was een kutvraag.
onze toekomstige MP hoort ook gewoon op kutvragen een goed antwoord te hebben.
En dat had Roemer ook. Ik snap ook niet waarom die snol maar door bleef praten met haar kutsmoel. Ik wil 'U kijkt zo lief' terug.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef YazooW het volgende:
huilie huilie het was een kutvraag.
onze toekomstige MP hoort ook gewoon op kutvragen een goed antwoord te hebben.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
10 jaar inflatie erop zitten en dan nog steeds omrekenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
RTL 2e scherm poll: "ik reken nog altijd om naar guldens" ja/nee___
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef bulbjes het volgende:
Die vrouw net....als ze alleen bij Roemer net zolang bleef trekken tot er een hard ja of nee uitkwam, dan is het dus weer partijdigheid ten top en vind ik het![]()
Ik mag hopen dat ze het Rutte en de rest ook zo moeilijk maakt. En dan vooral een Rutte, die overal omheen praat/ niet rechtstreeks antwoord geeft en de boel verbloemt.
Ga daar maar eens als een pitbull net zolang in hangen tot hij duidelijk stelling neemt en toegeeft waar het VVDprogramma voor staat.
Hmm, dat kwam pas wat later. De kiezer wil het concreet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat hij vrij duidelijk was: "We maken ons er hard voor maar als het te weinig oplevert moet je iets doen". Ik weet niet welk debat jij kijkt.....
Hij praat er niet echt om heen, je kunt gewoon geen simpel "Ja" of "nee" zeggen, want de wat mindere mensen onder ons denken dat het zo simpel zit, dat het "Ja" of "Nee" is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef bulbjes het volgende:
Die vrouw net....als ze alleen bij Roemer net zolang bleef trekken tot er een hard ja of nee uitkwam, dan is het dus weer partijdigheid ten top en vind ik het![]()
Ik mag hopen dat ze het Rutte en de rest ook zo moeilijk maakt. En dan vooral een Rutte, die overal omheen praat/ niet rechtstreeks antwoord geeft en de boel verbloemt.
Ga daar maar eens als een pitbull net zolang in hangen tot hij duidelijk stelling neemt en toegeeft waar het VVDprogramma voor staat.
Inderdaad. Prima, maar dat betekent dus ook dat 65 voor hem niet heilig is gelukkig. En dat zal pijnlijk overkomen voor de SP-achterban.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed hij niet. Als je ergens geen breekpunt van maakt, dan kun je het ook niet zoals Wilders al na een paar uur laten vallen..
De manier waarop je het brengt is ook belangrijk. Een echte prater had dat wijf gewoon hard onderuit geluld. Je vindt het een kutvraag, laat dat dan ook duidelijk merken, kom niet aanzetten met "maakpunten".quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij gaf ook antwoord op de vraag. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die daadwerkelijk geluisterd heeft.
Mijn salaris wel, uitgaven nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
RTL 2e scherm poll: "ik reken nog altijd om naar guldens" ja/nee___
Die vrouw doet het onpartijdig. 2 jaar terug was ze ook al zo slecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef bulbjes het volgende:
Als ze echter het alle lijsttrekkers zo moeilijk maakt, dan is het wel een goeie.
En dan vooral voor een Rutte, die overal omheen praat/ niet rechtstreeks antwoord geeft en de boel verbloemt. Ga daar maar eens als een pitbull net zolang in hangen tot hij duidelijk stelling neemt en toegeeft waar het VVDprogramma voor staat.
Onzin. Roemer was gewoon duidelijk. Je hoort wat je wilt horen is wel toepassing he.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat kwam pas wat later. De kiezer wil het concreet.
twitter:abdelkabenali twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 20:52:26Roemer wordt gegrild door een stagiaire van Guantanamo Bay. #carredebat reageer retweet
Is het nog geen bedtijd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
En dat had Roemer ook. Ik snap ook niet waarom die snol maar door bleef praten met haar kutsmoel. Ik wil 'U kijkt zo lief' terug.
Het is een flauwe manier van vragen stellen. Doe dan dilemma's ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat kwam pas wat later. De kiezer wil het concreet.
Wilders dus. Hoe je het ook went of keert, het is een enorm sterke prater.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
De manier waarop je het brengt is ook belangrijk. Een echte prater had dat wijf gewoon hard onderuit geluld. Je vindt het een kutvraag, laat dat dan ook duidelijk merken, kom niet aanzetten met "maakpunten".
Doe ik ook nog best vaak. Gewoon om aan te geven hoe de prijzen verhoogd zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
10 jaar inflatie erop zitten en dan nog steeds omrekenen
Dit. Dat wijf moet ook weten wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin. Roemer was gewoon duidelijk. Je hoort wat je wilt horen is wel toepassing he.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima, maar dat betekent dus ook dat 65 voor hem niet heilig is gelukkig. En dat zal pijnlijk overkomen voor de SP-achterban.
Het is allemaal oneerlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doe ik ook nog best vaak. Gewoon om aan te geven hoe de prijzen verhoogd zijn
In mijn familie gebeurd het helaas ook nog veel te vaak. "1500 euro, dat is verdorie meer dan 3000 gulden!"quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
10 jaar inflatie erop zitten en dan nog steeds omrekenen
Dilemma's vind ik juist smeriger. Dat hangt heel erg van het geval af en wordt vaak veel te globaal gesteld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een flauwe manier van vragen stellen. Doe dan dilemma's ofzo.
Je kan praten als brugman. Voor de intelligente kiezer geldt natuurlijk de inhoud.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wilders dus. Hoe je het ook went of keert, het is een enorm sterke prater.
Wendt. Van wenden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wilders dus. Hoe je het ook went of keert, het is een enorm sterke prater.
Dat weten we dus nog nietquote:
Klopt, maar Roemer heeft al heel veel kritiek gehad mbt zijn vorm in de debatten. Dat trekt hij zich blijkbaar aan, wat resulteert in een slechtere vorm.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
De manier waarop je het brengt is ook belangrijk. Een echte prater had dat wijf gewoon hard onderuit geluld. Je vindt het een kutvraag, laat dat dan ook duidelijk merken, kom niet aanzetten met "maakpunten".
Soms doen we het rustiger.quote:
Idd, had ik ook. Hoop dat ze bij iedereen zo'n pitbull-houding aanneemt, anders is het weer partijdigheid ten topquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
En dat had Roemer ook. Ik snap ook niet waarom die snol maar door bleef praten met haar kutsmoel. Ik wil 'U kijkt zo lief' terug.
Deed ze 2 jaar terug wel, dus wss vanavond ook. Ze is gewoon altijd irritant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Idd, had ik ook. Hoop dat ze bij iedereen zo'n pitbull-houding aanneemt, anders is het weer partijdigheid ten top
De vragen van tevoren uiteraard wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef Yuhina het volgende:
Zijn deze vragen ook al van tevoren bekend gemaakt? Oftewel zijn de antwoorden ook weer ingestudeerde oneliners?
Eerder een interviewer die het moeilijk acht om goed te luisteren en als doel heeft Roemer af te laten gaan. In een niet-dictatoriale staat kan je nou eenmaal geen één verkiezingspunt ten zekerheid stellen omdat je ook moet samenwerken met andere partijen, en dit weet iedereen wel. Nou kan hij makkelijk het één zeggen en het ander doen zoals Rutte, maar waarom zou je je kiezer voorliegen? Samson gaf in een eerder debat op eenzelfde manier antwoord op een aantal vragen en dit werd wel positief ontvangen. Het lijkt me daarom eerder ook op stemmingsmakerij, vooral gezien op de toon waarop de interviewer sprak.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, Roemer ging hard af. Dat was echt genant.
Hoezo, hij zegt letterlijk dat hij niet met Wilders in een regering gaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Lult ie weer omheen. Waarom geven ze nooit antwoord.
Dat is toch al lang duidelijk, blijkbaar zitten de andere mensen niet op te letten. De SP heeft altijd als standpunt gehad dat als er krapte op de arbeidsmarkt komt er langer gewerkt moest worden, maar ;iefst wel op vrijwillige basis en met inachtneming van de zware beroepen. Feit is alleen dat het erg dom is om nu mensen langer te laten werken, de VUT hadden we ook niet voor niets toen er werkloosheid was, nu lijken de andere partijen te vergeten dat er geen banen zijn en de komende jaren ook niet bijkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima, maar dat betekent dus ook dat 65 voor hem niet heilig is gelukkig. En dat zal pijnlijk overkomen voor de SP-achterban.
Inderdaad, erg mooi shot.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Holy shit dat shot van Wilders was eng.
Bij haar kan geen enkele politicus er goed van af komen. Buma doet het ook niet echt lekker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef marcodej het volgende:
Blijven herhalen meiske, blijven herhalen.
Ja, héél irritantquote:
Maar hij heeft kunnen zien hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef YazooW het volgende:
Buma gaat al een stuk beter om met deze herhaalmevrouw dan Roemer net
Die vrouw zet zichzelf een beetje voor schut. Ik kan ook wel 4x dezelfde vraag stellen om maar een ja of een nee te krijgen.quote:
Dat komt door haar jurkquote:
Ze faalde behoorlijk met die laatste conclusie.quote:
True dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Buma, stiekem wel een held.
Alleen niet mijn partij.
Hij staat idd ook wel hard hier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef HalvinCarris het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo zacht van RTL 4? Moet de tv echt knetterhard zetten vergeleken met andere zenders. Lijkt wel niet goed afgestemd.
Hij zei dat hij haar 3 zoenen zou geven als ze meer stemmen zou krijgen dan hijzelf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh nee ik praatte door de grap heen. Wat werd er voorafgaand aan het lachsalvo gezegd?
Alleen de PVV wil dat we uit de Euro stappen.quote:
Jij hoort niet zo goed geloof ikquote:
Nee, die conclusie over partijbelang boven landsbelang was echt bullshit en dat kan je niet maken als interviewer.quote:
U kijkt zo geil!quote:
Apart inderdaad. Als ik hem nu overzet op NED 1, 2 of 3 dan moet ik hem terugzetten want het geluid knalt dan door de kamer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij staat idd ook wel hard hier.
Ik zei het toch. Elk debat dezelfde onderwerpen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Gaan we weer hoor. De zorg. God god god.
Ik vind 't een beetje zielig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Slob en Sap mochten wat mij betreft thuis blijven.
Inderdaad, vooraf ingestudeerd dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, die conclusie over partijbelang boven landsbelang was echt bullshit en dat kan je niet maken als interviewer.
Is ook een dom persoon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft die man toch een dom hoofd zeg.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zat dat wijf nou te emmeren. Het is NIET in het landsbelang dat de PVV in een kabinet komt.
Past bij de partijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Alaaf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
So? Harry Potter is 8 jaar MP geweest. Kok zag er ook niet echt lekker uit, laat staan Lubbers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, die conclusie over partijbelang boven landsbelang was echt bullshit en dat kan je niet maken als interviewer.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Pechtold al bij het een-tweetje geweest?
Neequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit het anti-Rutte debat? Ik schakel nu net 3 min geleden in.
Stuk voor stuk een slimmere uitstraling dan lijsttrekker Bintje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Harry Potter is 8 jaar MP geweest. Kok zag er ook niet echt lekker uit, laat staan Lubbers.
Wat lul jij nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch die Pechtold: 500 jaar lang is het geen probleem als klein landje onafhankelijk te zijn (waar China toen in verhouding nog veel groter en machtiger was als wij) en een eigen munt te hebben en na 10 jaar is het opeens VOLLEDIG onmogelijk
Dat mensen daar echt intrappen.
Die waren ook slimmerquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk een slimmere uitstraling dan lijsttrekker Bintje.
Klinkt als Wilders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef sonnyspek het volgende:
Die Samson weet altijd leuk te vertellen hoe het zit, en wat mensen ergert. Oplossingen? Ho maar.
Nee want Wilders weet het perfect.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef sonnyspek het volgende:
Die Samson weet altijd leuk te vertellen hoe het zit, en wat mensen ergert. Oplossingen? Ho maar.
Is al 80% inkomensafhankelijk. Ik leef gezond en heb zorg (gelukkig) nauwelijks nodig, maar betaal me blauw.quote:
Harry Potter???quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk een slimmere uitstraling dan lijsttrekker Bintje.
Nee even serieus, het lijkt wel of hij niet zo lekker is ofzoquote:
Autocuequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Is het de bedoeling dat je naar de camera praat?
Hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Bastiefcg het volgende:
iemand nog wat drinken? Wat sap misschien?
Dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sap is in armoede opgegroeid?
Ze heeft als studente op kamers gezeten zeker?
Githeid? Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Hexagon het volgende:
Sap moet er ook aardig wat make up opsmeren om nog een beetje de schijn van githeid te hebben
Brabants voor geil denk ik.quote:
quote:
He ja genant hoor, als je het warm hebtquote:
"Ik heb er de koopkracht niet voor"quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Buma, stiekem wel een held.
Alleen niet mijn partij.
Dan heb je Van der Vorst Ziet Sterren niet gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sap is in armoede opgegroeid?
Ze heeft als studente op kamers gezeten zeker?
Samsom heeft een goede spindoctor gevonden...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef ZaZoe het volgende:
Samson is minder irri dan vroeger, hulde voor de gast die dat voor elkaar gekregen heeft.
Maar nog steeds niet mijn partij de PVDA
hij is Gert aan zoekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat zit Samsom dom om zich heen te kijken?
Samsom is zijn eigen spindoctorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samsom heeft een goede spindoctor gevonden...
Komt gewoon uit het CPB rapport.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
Wachtlijsten. Altijd weer die wachtlijsten. Lekker schermen met angstbeelden.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Smoofie het volgende:
SP moet je sowieso niet serieus nemen.
Met dank aan de PvdA, VVD en D66 hebben we nu dit kutsysteemquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef Hexagon het volgende:
Geniaal Arie Slob
Als denk aan de PvdA en de zorg....![]()
Teveel inhoud voor je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is wel saai zonder Rutte en Wilders
SP en Wilders is de enige combinatie die kan werken met hun verziekende programma'squote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Smoofie het volgende:
SP moet je sowieso niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |