Ik vind 't een beetje zielig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Slob en Sap mochten wat mij betreft thuis blijven.
Inderdaad, vooraf ingestudeerd dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, die conclusie over partijbelang boven landsbelang was echt bullshit en dat kan je niet maken als interviewer.
Is ook een dom persoon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft die man toch een dom hoofd zeg.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zat dat wijf nou te emmeren. Het is NIET in het landsbelang dat de PVV in een kabinet komt.
Past bij de partijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Alaaf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
So? Harry Potter is 8 jaar MP geweest. Kok zag er ook niet echt lekker uit, laat staan Lubbers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, die conclusie over partijbelang boven landsbelang was echt bullshit en dat kan je niet maken als interviewer.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Pechtold al bij het een-tweetje geweest?
Neequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit het anti-Rutte debat? Ik schakel nu net 3 min geleden in.
Stuk voor stuk een slimmere uitstraling dan lijsttrekker Bintje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Harry Potter is 8 jaar MP geweest. Kok zag er ook niet echt lekker uit, laat staan Lubbers.
Wat lul jij nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch die Pechtold: 500 jaar lang is het geen probleem als klein landje onafhankelijk te zijn (waar China toen in verhouding nog veel groter en machtiger was als wij) en een eigen munt te hebben en na 10 jaar is het opeens VOLLEDIG onmogelijk
Dat mensen daar echt intrappen.
Die waren ook slimmerquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk een slimmere uitstraling dan lijsttrekker Bintje.
Klinkt als Wilders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef sonnyspek het volgende:
Die Samson weet altijd leuk te vertellen hoe het zit, en wat mensen ergert. Oplossingen? Ho maar.
Nee want Wilders weet het perfect.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef sonnyspek het volgende:
Die Samson weet altijd leuk te vertellen hoe het zit, en wat mensen ergert. Oplossingen? Ho maar.
Is al 80% inkomensafhankelijk. Ik leef gezond en heb zorg (gelukkig) nauwelijks nodig, maar betaal me blauw.quote:
Harry Potter???quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk een slimmere uitstraling dan lijsttrekker Bintje.
Nee even serieus, het lijkt wel of hij niet zo lekker is ofzoquote:
Autocuequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Is het de bedoeling dat je naar de camera praat?
Hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Bastiefcg het volgende:
iemand nog wat drinken? Wat sap misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |