True dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Buma, stiekem wel een held.
Alleen niet mijn partij.
Hij staat idd ook wel hard hier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef HalvinCarris het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo zacht van RTL 4? Moet de tv echt knetterhard zetten vergeleken met andere zenders. Lijkt wel niet goed afgestemd.
Hij zei dat hij haar 3 zoenen zou geven als ze meer stemmen zou krijgen dan hijzelf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh nee ik praatte door de grap heen. Wat werd er voorafgaand aan het lachsalvo gezegd?
Alleen de PVV wil dat we uit de Euro stappen.quote:
Jij hoort niet zo goed geloof ikquote:
Nee, die conclusie over partijbelang boven landsbelang was echt bullshit en dat kan je niet maken als interviewer.quote:
U kijkt zo geil!quote:
Apart inderdaad. Als ik hem nu overzet op NED 1, 2 of 3 dan moet ik hem terugzetten want het geluid knalt dan door de kamer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij staat idd ook wel hard hier.
Ik zei het toch. Elk debat dezelfde onderwerpen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Gaan we weer hoor. De zorg. God god god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |