Natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef YazooW het volgende:
Die opmerking over het circus theater kwam zeker spontaan in hem op, die was zeker niet vantevoren bedacht.
Ik kan niet om z'n lipgloss en rouge heen kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Best wel! Mannelijk gezicht en mooie blauwe ogen.
ze mag niet meedoenquote:
Die mag niet meedoen met deze rondequote:
die mag ook niet meedoenquote:
ik was snellerquote:
Deze is gereekstquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht 30 seconden en je weet welk topic het juiste is
Hehe hij heeft ook wel een aardig bezweet gezicht. Rond zijn mond, sexy tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik kan niet om z'n lipgloss en rouge heen kijken
Amerikaanse gewoontes. Wen er maar aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Type-R het volgende:
gvd wat een tokkies zeg, klappen bij een politiek debat
Ik kan niets reeksen bij een eerste topic, pipo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet er maar een modje zijn die reeks maakt.
Rutte weet donders goed dat Nederland weer zal moet gaan betalen. Hier liegt hij dus wederom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef marcodej het volgende:
Ok Rutte, dus we zeggen dat we geen geld geven, maar uiteindelijk geven we het wel. Dat zegt ie.
Je kijkt naar de RTL-Stream?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef El_jefe07 het volgende:
Mijn stream is nu pas bij de Paarse Vrienden van Wilders
Dat kan geen enkele mod?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan niets reeksen bij een eerste topic, pipo.
Rustig maar hoor, het ging niet ten koste van Samsom dit keer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte luistert weer eens niet naar de debatleiding
Wilder's lidtekens in z'n gezicht zijn anders ook opeens wegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Samsom zie je duidelijk dat hij flink bepoederd is
Hij liegt niet. Hij legt alleen zijn strategie open: zeggen dat hij het niet doet om de druk erop te houden om het wel te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte weet donders goed dat Nederland weer zal moet gaan betalen. Hier liegt hij dus wederom.
Maakt dat wat uit dan??quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, het ging niet ten koste van Samsom dit keer.
Voor jou wel ja, want wie aan Samsom komt, komt aan jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Sap ziet er goed uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou eens op met je gezeik!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, want wie aan Samsom komt, komt aan jou
En recht door zeequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
GroenLinks was voor én tegen?
Te kansloos voor woorden dat dit niet normaal kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Type-R het volgende:
Tegen een politicus zeggen dat ze moeten antwoorden met Ja of Nee
BNR Nieuwsradio streamquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Welke andere stream is er?
Geen Nederlandse televisie in het buitenland..
www.bnr.nlquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Welke andere stream is er?
Geen Nederlandse televisie in het buitenland..
toch sprong hij van de hoogste plankquote:
Roemer zei niets? Althans ik heb hem nog niet gehoord... Of zat ie weer te mompelen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Roemer met zijn mislukte grap
Gaat weer zetels kosten
Stel je niet zo aan, je weet dat ik gelijk heb, sterker nog het is algemeen bekend op het forum dat jij er zo over denktquote:
Er is maar 1 partij op rechts.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Senor__Chang het volgende:
Laat rechts nu ook eens verdeeld raken. Dan is het genieten geblazen na 12 september.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
Arie Slob vind ik ook wel een geweldige vent. Altijd rustig en duidelijk.
VVD gaat niet veel kiezers meer verliezen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Senor__Chang het volgende:
Laat rechts nu ook eens verdeeld raken. Dan is het genieten geblazen na 12 september.
Die wil vooral de formatie gaan leiden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
Enige genuanceerde verhaal, van Slob.
Ik moet aan die dikke muis van de Reddertjes denken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef YazooW het volgende:
Als ik Roemer zie lachen moet ik altijd aan de plaaggeest denken
quote:
Ik denk het niet, ze willen niet het risico lopen om voor seksistisch uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal vast wel een 'grap' over gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet aan die dikke muis van de Reddertjes denken.
Van BNR Nieuwsradio zal je bedoelen. Dat doet ze erg goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Petra Grijzen, die van Ochtendspits
Maak een poll; Wie maakt als eerste die grap?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal vast wel een 'grap' over gemaakt worden.
Ow ja, Kees van der Staaij is er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze willen niet het risico lopen om voor seksistisch uitgemaakt te worden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Van BNR Nieuwsradio zal je bedoelen. Dat doet ze erg goed.
Positieve discriminatie. Er moet ook een vrouw bij betrokken zijn dus dan liever een slechte presentatrice dan een goede presentator.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze zo'n slechte presentatrice neergezet
Ik stem PvdA ja, en dat weet inderdaad iedereen. Maar op momenten dat ik juichte over Samsom wat er ook daadwerkelijk een reden voor (tussenstand gewonnen, debat gewonnen etc.).quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je weet dat ik gelijk heb, sterker nog het is algemeen bekend op het forum dat jij er zo over denkt
Ze kijkt zo liefquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze zo'n slechte presentatrice neergezet
Vreselijke man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef MrBadGuy het volgende:
"Breekpunten hebben we niet, we hebben maakpunten" *big smile* en dan ook nog twee keer
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh muts, hou je mond. Je SNAPT toch wel hoe de Nederlandse politiek werkt? Sjezus.
Nou, ik vond dat Roemer hier niet goed op reageerdequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh muts, hou je mond. Je SNAPT toch wel hoe de Nederlandse politiek werkt? Sjezus.
O? Hij is gewoon realistisch. Schijnt raar te zijn tegenwoordig, maar ok.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer draait als drol in een pispot...
Zij kan er niks aan doen dat Roemer zo zwalkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Senor__Chang het volgende:
Die rechts slet van Wakker Nederland moet haar muil houden
Ik dacht al: waar ken ik haar van?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Senor__Chang het volgende:
Die rechts slet van Wakker Nederland moet haar muil houden
Ze loopt ook wel lekker door te etteren. Je weet hoe politiek werkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat Roemer hier niet goed op reageerde
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zij kan er niks aan doen dat Roemer zo zwalkt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Daar gaan de zetels van Roemer, down the drain.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Daar gaan de zetels van Roemer, down the drain.
Nee, hij wist niet goed hoe te antwoorden maar zij moet ook gewoon weten dat het met een formatie gewoon niet mogelijk is om van tevoren breekpunten af te spreken. Dat lijkt me na het vorige 'succes' wel duidelijk... ik vind het gewoon echt een domme vraag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat Roemer hier niet goed op reageerde
Inderdaad triest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje triest... hij is zelf gedraaid en nu naar een ander wijzen die het ook gedaan hebben.
Hij draait niet, hij geeft gewoon aan dat de SP het niet kan financieren om 65 weer 65 te maken. Ik zie het probleem niet, is gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje triest... hij is zelf gedraaid en nu naar een ander wijzen die het ook gedaan hebben.
zo is het!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv achteruit zoals Wilders en Rutte willen
Wat een irritant wijf zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie de PvdA de grootste worden, als dit zo doorgaat.
Grapjasquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv achteruit zoals Wilders en Rutte willen
Nee joh, VVD.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie de PvdA de grootste worden, als dit zo doorgaat.
Plaatselijke schaamte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, Roemer ging hard af. Dat was echt genant.
Je juicht ook alles kritiekloos toe van Samsom en elke politicus die een bedreiging voor hem vormt kraak je bij voorbaat af. Iedereen die iets positiefs zegt over de PvdA of Samsom kan rekenen op een ''quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik stem PvdA ja, en dat weet inderdaad iedereen. Maar op momenten dat ik juichte over Samsom wat er ook daadwerkelijk een reden voor (tussenstand gewonnen, debat gewonnen etc.).
Ergo: kappen met doen alsof ik kritiekloos alles van Samsom bejuich..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poupen is het toch?quote:
Logisch als Roemer er steeds omheen draait.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Igen het volgende:
Wat een afgang. Zowel voor ROemer met z'n maakpunten maar ook voor die presentatrice die tien keer dezelfde vraag stelt.
Los daarvan denk ik dat de stemmer vooral naar het antwoord luistert, en hij gaf hier een heel vaag, onzeker antwoord. Neemt niet weg dat de interviewster vooral haar kaartje wilde afwerken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, hij wist niet goed hoe te antwoorden maar zij moet ook gewoon weten dat het met een formatie gewoon niet mogelijk is om van tevoren breekpunten af te spreken. Dat lijkt me na het vorige 'succes' wel duidelijk... ik vind het gewoon echt een domme vraag.
Dat dusquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef betyar het volgende:
Roemer deed het netjes.Die kut trok haar eigen conclusie iets wat zij nooit hardop had mogen roeptoeteren.
Nee, Roemer gaf gewoon geen goed antwoord en praatte er steeds omheen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een irritant wijf was dat zeg, mensen woorden in de mond proberen te DWINGEN![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
Logisch als Roemer er steeds omheen draait.
Hij vertelt in zijn verkiezingsprogramma het halve verhaal en aan het CPB vertelt hij alles... dat is nou niet echt eerlijk richting de kiezers, zeker niet na al die '65 blijft 65' demonstraties van de SP. Maar ja, de PVV heeft ook gedraaid op dit punt, dus Roemer is zich van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij draait niet, hij geeft gewoon aan dat de SP het niet kan financieren om 65 weer 65 te maken. Ik zie het probleem niet, is gewoon realistisch.
Blijkbaar is dat te moeilijk voor sommige mensen
Concentreer je eens op het debat en je eigen mening ipv op mij.. Dank alvast!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je juicht ook alles kritiekloos toe van Samsom en elke politicus die een bedreiging voor hem vormt kraak je bij voorbaat af. Iedereen die iets positiefs zegt over de PvdA of Samsom kan rekenen op een '''' van jou en iedereen die het niet met je eens is en kritiek levert op Sasmom krijgt een sneer van ''Ze kunnen allemaal lekker toch niet om hem heen''
En als je de vraag voor de tiende keer stelt dan geeft een politicus een ander antwoord, denk je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Logisch als Roemer er steeds omheen draait.
Roemer zei heel helder dat de SP geen breekpunten heeft. Dat dat wijf de vraag de hele tijd dan blijft herhalen, kun je niet zijn probleem makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, Roemer gaf gewoon geen goed antwoord en praatte er steeds omheen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Evertjan het volgende:
op naar Paars III met Samsom Pechtold als MP![]()
Uiteindelijk vond ik hem nog goed reageren. Hij beloofde niets wat niet kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Yuhina het volgende:
Roemer was slecht, maar de vraag was ook wel kut en bovendien drie keer hetzelfde.
petra grijzenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Paul het volgende:
Hoe heeeeet die presentatriceeeeeeeeeee?
ben blij dat jij dat ook zo zag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een irritant wijf was dat zeg, mensen woorden in de mond proberen te DWINGEN![]()
![]()
Een Paxmannetje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Igen het volgende:
Wat een afgang. Zowel voor ROemer met z'n maakpunten maar ook voor die presentatrice die tien keer dezelfde vraag stelt.
Ik dacht toch dat hij vrij duidelijk was: "We maken ons er hard voor maar als het te weinig oplevert moet je iets doen". Ik weet niet welk debat jij kijkt.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, Roemer gaf gewoon geen goed antwoord en praatte er steeds omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |