zo is het!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv achteruit zoals Wilders en Rutte willen
Wat een irritant wijf zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh muts, hou je mond. Je SNAPT toch wel hoe de Nederlandse politiek werkt? Sjezus.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie de PvdA de grootste worden, als dit zo doorgaat.
Grapjasquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv achteruit zoals Wilders en Rutte willen
Nee joh, VVD.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie de PvdA de grootste worden, als dit zo doorgaat.
Plaatselijke schaamte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, Roemer ging hard af. Dat was echt genant.
Je juicht ook alles kritiekloos toe van Samsom en elke politicus die een bedreiging voor hem vormt kraak je bij voorbaat af. Iedereen die iets positiefs zegt over de PvdA of Samsom kan rekenen op een ''quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik stem PvdA ja, en dat weet inderdaad iedereen. Maar op momenten dat ik juichte over Samsom wat er ook daadwerkelijk een reden voor (tussenstand gewonnen, debat gewonnen etc.).
Ergo: kappen met doen alsof ik kritiekloos alles van Samsom bejuich..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poupen is het toch?quote:
Logisch als Roemer er steeds omheen draait.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Igen het volgende:
Wat een afgang. Zowel voor ROemer met z'n maakpunten maar ook voor die presentatrice die tien keer dezelfde vraag stelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |