Nee, hij wist niet goed hoe te antwoorden maar zij moet ook gewoon weten dat het met een formatie gewoon niet mogelijk is om van tevoren breekpunten af te spreken. Dat lijkt me na het vorige 'succes' wel duidelijk... ik vind het gewoon echt een domme vraag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat Roemer hier niet goed op reageerde
Inderdaad triest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje triest... hij is zelf gedraaid en nu naar een ander wijzen die het ook gedaan hebben.
Hij draait niet, hij geeft gewoon aan dat de SP het niet kan financieren om 65 weer 65 te maken. Ik zie het probleem niet, is gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje triest... hij is zelf gedraaid en nu naar een ander wijzen die het ook gedaan hebben.
zo is het!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv achteruit zoals Wilders en Rutte willen
Wat een irritant wijf zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh muts, hou je mond. Je SNAPT toch wel hoe de Nederlandse politiek werkt? Sjezus.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie de PvdA de grootste worden, als dit zo doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |