Grapjasquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv achteruit zoals Wilders en Rutte willen
Nee joh, VVD.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie de PvdA de grootste worden, als dit zo doorgaat.
Plaatselijke schaamte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, Roemer ging hard af. Dat was echt genant.
Je juicht ook alles kritiekloos toe van Samsom en elke politicus die een bedreiging voor hem vormt kraak je bij voorbaat af. Iedereen die iets positiefs zegt over de PvdA of Samsom kan rekenen op een ''quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik stem PvdA ja, en dat weet inderdaad iedereen. Maar op momenten dat ik juichte over Samsom wat er ook daadwerkelijk een reden voor (tussenstand gewonnen, debat gewonnen etc.).
Ergo: kappen met doen alsof ik kritiekloos alles van Samsom bejuich..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poupen is het toch?quote:
Logisch als Roemer er steeds omheen draait.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Igen het volgende:
Wat een afgang. Zowel voor ROemer met z'n maakpunten maar ook voor die presentatrice die tien keer dezelfde vraag stelt.
Los daarvan denk ik dat de stemmer vooral naar het antwoord luistert, en hij gaf hier een heel vaag, onzeker antwoord. Neemt niet weg dat de interviewster vooral haar kaartje wilde afwerken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, hij wist niet goed hoe te antwoorden maar zij moet ook gewoon weten dat het met een formatie gewoon niet mogelijk is om van tevoren breekpunten af te spreken. Dat lijkt me na het vorige 'succes' wel duidelijk... ik vind het gewoon echt een domme vraag.
Dat dusquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef betyar het volgende:
Roemer deed het netjes.Die kut trok haar eigen conclusie iets wat zij nooit hardop had mogen roeptoeteren.
Nee, Roemer gaf gewoon geen goed antwoord en praatte er steeds omheen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een irritant wijf was dat zeg, mensen woorden in de mond proberen te DWINGEN![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |