Ik moet aan die dikke muis van de Reddertjes denken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef YazooW het volgende:
Als ik Roemer zie lachen moet ik altijd aan de plaaggeest denken
quote:
Ik denk het niet, ze willen niet het risico lopen om voor seksistisch uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal vast wel een 'grap' over gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet aan die dikke muis van de Reddertjes denken.
Van BNR Nieuwsradio zal je bedoelen. Dat doet ze erg goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Petra Grijzen, die van Ochtendspits
Maak een poll; Wie maakt als eerste die grap?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal vast wel een 'grap' over gemaakt worden.
Ow ja, Kees van der Staaij is er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze willen niet het risico lopen om voor seksistisch uitgemaakt te worden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Van BNR Nieuwsradio zal je bedoelen. Dat doet ze erg goed.
Positieve discriminatie. Er moet ook een vrouw bij betrokken zijn dus dan liever een slechte presentatrice dan een goede presentator.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze zo'n slechte presentatrice neergezet
Ik stem PvdA ja, en dat weet inderdaad iedereen. Maar op momenten dat ik juichte over Samsom wat er ook daadwerkelijk een reden voor (tussenstand gewonnen, debat gewonnen etc.).quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je weet dat ik gelijk heb, sterker nog het is algemeen bekend op het forum dat jij er zo over denkt
Ze kijkt zo liefquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze zo'n slechte presentatrice neergezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |