Natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef YazooW het volgende:
Die opmerking over het circus theater kwam zeker spontaan in hem op, die was zeker niet vantevoren bedacht.
Ik kan niet om z'n lipgloss en rouge heen kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Best wel! Mannelijk gezicht en mooie blauwe ogen.
ze mag niet meedoenquote:
Die mag niet meedoen met deze rondequote:
die mag ook niet meedoenquote:
ik was snellerquote:
Deze is gereekstquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht 30 seconden en je weet welk topic het juiste is
Hehe hij heeft ook wel een aardig bezweet gezicht. Rond zijn mond, sexy tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik kan niet om z'n lipgloss en rouge heen kijken
Amerikaanse gewoontes. Wen er maar aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Type-R het volgende:
gvd wat een tokkies zeg, klappen bij een politiek debat
Ik kan niets reeksen bij een eerste topic, pipo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet er maar een modje zijn die reeks maakt.
Rutte weet donders goed dat Nederland weer zal moet gaan betalen. Hier liegt hij dus wederom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef marcodej het volgende:
Ok Rutte, dus we zeggen dat we geen geld geven, maar uiteindelijk geven we het wel. Dat zegt ie.
Je kijkt naar de RTL-Stream?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef El_jefe07 het volgende:
Mijn stream is nu pas bij de Paarse Vrienden van Wilders
Dat kan geen enkele mod?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan niets reeksen bij een eerste topic, pipo.
Rustig maar hoor, het ging niet ten koste van Samsom dit keer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte luistert weer eens niet naar de debatleiding
Wilder's lidtekens in z'n gezicht zijn anders ook opeens wegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Samsom zie je duidelijk dat hij flink bepoederd is
Hij liegt niet. Hij legt alleen zijn strategie open: zeggen dat hij het niet doet om de druk erop te houden om het wel te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte weet donders goed dat Nederland weer zal moet gaan betalen. Hier liegt hij dus wederom.
Maakt dat wat uit dan??quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, het ging niet ten koste van Samsom dit keer.
Voor jou wel ja, want wie aan Samsom komt, komt aan jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Sap ziet er goed uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou eens op met je gezeik!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, want wie aan Samsom komt, komt aan jou
En recht door zeequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
GroenLinks was voor én tegen?
Te kansloos voor woorden dat dit niet normaal kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Type-R het volgende:
Tegen een politicus zeggen dat ze moeten antwoorden met Ja of Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |