Natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef YazooW het volgende:
Die opmerking over het circus theater kwam zeker spontaan in hem op, die was zeker niet vantevoren bedacht.
Ik kan niet om z'n lipgloss en rouge heen kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Best wel! Mannelijk gezicht en mooie blauwe ogen.
ze mag niet meedoenquote:
Die mag niet meedoen met deze rondequote:
die mag ook niet meedoenquote:
ik was snellerquote:
Deze is gereekstquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht 30 seconden en je weet welk topic het juiste is
Hehe hij heeft ook wel een aardig bezweet gezicht. Rond zijn mond, sexy tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik kan niet om z'n lipgloss en rouge heen kijken
Amerikaanse gewoontes. Wen er maar aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Type-R het volgende:
gvd wat een tokkies zeg, klappen bij een politiek debat
Ik kan niets reeksen bij een eerste topic, pipo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet er maar een modje zijn die reeks maakt.
Rutte weet donders goed dat Nederland weer zal moet gaan betalen. Hier liegt hij dus wederom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef marcodej het volgende:
Ok Rutte, dus we zeggen dat we geen geld geven, maar uiteindelijk geven we het wel. Dat zegt ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |