Dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sap is in armoede opgegroeid?
Ze heeft als studente op kamers gezeten zeker?
Githeid? Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Hexagon het volgende:
Sap moet er ook aardig wat make up opsmeren om nog een beetje de schijn van githeid te hebben
Brabants voor geil denk ik.quote:
quote:
He ja genant hoor, als je het warm hebtquote:
"Ik heb er de koopkracht niet voor"quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Buma, stiekem wel een held.
Alleen niet mijn partij.
Dan heb je Van der Vorst Ziet Sterren niet gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sap is in armoede opgegroeid?
Ze heeft als studente op kamers gezeten zeker?
Samsom heeft een goede spindoctor gevonden...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef ZaZoe het volgende:
Samson is minder irri dan vroeger, hulde voor de gast die dat voor elkaar gekregen heeft.
Maar nog steeds niet mijn partij de PVDA
hij is Gert aan zoekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat zit Samsom dom om zich heen te kijken?
Samsom is zijn eigen spindoctorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samsom heeft een goede spindoctor gevonden...
Komt gewoon uit het CPB rapport.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
Wachtlijsten. Altijd weer die wachtlijsten. Lekker schermen met angstbeelden.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Smoofie het volgende:
SP moet je sowieso niet serieus nemen.
Met dank aan de PvdA, VVD en D66 hebben we nu dit kutsysteemquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef Hexagon het volgende:
Geniaal Arie Slob
Als denk aan de PvdA en de zorg....![]()
Teveel inhoud voor je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is wel saai zonder Rutte en Wilders
SP en Wilders is de enige combinatie die kan werken met hun verziekende programma'squote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Smoofie het volgende:
SP moet je sowieso niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |