Dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sap is in armoede opgegroeid?
Ze heeft als studente op kamers gezeten zeker?
Githeid? Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Hexagon het volgende:
Sap moet er ook aardig wat make up opsmeren om nog een beetje de schijn van githeid te hebben
Brabants voor geil denk ik.quote:
quote:
He ja genant hoor, als je het warm hebtquote:
"Ik heb er de koopkracht niet voor"quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Buma, stiekem wel een held.
Alleen niet mijn partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |