Maar je kijkt zo lief!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Concentreer je eens op het debat en je eigen mening ipv op mij.. Dank alvast!
Toch werkt dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag, weer zijn domme oneliners en zijn slechte grappen.
Petra Grijzen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Paul het volgende:
Hoe heeeeet die presentatriceeeeeeeeeee?
10 uur.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT DUURT HET DEBAT?????
TOT HOE LAAT MENSEN???
Iemand heeft hem vast ingefluisterd om vaak te lachen want je zag gewoon dat het gespeeld was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef marcodej het volgende:
Als hij een punt had willen maken, en dat kon hij met dat verhaal, dan had hij hard tegen dat wijf in moeten gaan en niet schaapachtig lachen en je antwoordje vier keer herhalen.
Incl nabeschouwing 23:30. Denk dus 23:00.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT MENSEN???
Tip: zet je caps even uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT MENSEN???
Dat deed hij niet. Als je ergens geen breekpunt van maakt, dan kun je het ook niet zoals Wilders al na een paar uur laten vallen..quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, Roemer gaf gewoon geen goed antwoord en praatte er steeds omheen.
Is juist grappig Robin.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag, weer zijn domme oneliners en zijn slechte grappen.
Jezus Bet neem nog een Palinka.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Senor__Chang het volgende:
TOT HOE LAAT MENSEN???
Hij gaf ook antwoord op de vraag. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die daadwerkelijk geluisterd heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef YazooW het volgende:
huilie huilie het was een kutvraag.
onze toekomstige MP hoort ook gewoon op kutvragen een goed antwoord te hebben.
En dat had Roemer ook. Ik snap ook niet waarom die snol maar door bleef praten met haar kutsmoel. Ik wil 'U kijkt zo lief' terug.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef YazooW het volgende:
huilie huilie het was een kutvraag.
onze toekomstige MP hoort ook gewoon op kutvragen een goed antwoord te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |