Ik ben vanaf 4 maanden begonnen in dat boek, heb gewoon met terugwerkende kracht geschrevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Die heb ik ook ja. Vond dat wel de leukste die er bij zat, niet al teveel tierelantijntjes enzo. Heb er alleen nog niets ingeschreven. Ik 'durf' nog niet ofzo.. bang dat het toch nog misgaat en dan heb ik het allemaal al weer veel te echt gemaakt met zo'n boek. Onzin natuurlijk maar zo is m'n gevoel..
Ah, ok. Ik dacht echt dat het een beetje een 'eng' beeld zou opleveren omdat er nog geen spekjes of wat dan ook op de beeb zitten. Is wel tof als je zoveel echo's krijgt, voor later enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef danic het volgende:
Dit is voor een medisch onderzoek en dus wel 3D. Is ook wel een gek gezicht hoor. Kindje is ook nog niet meer dan een boontje, dus je ziet een bolletje rondom, meer niet.
Maar het is zeker geen vervelend beeld hoor coco, alleen kun je er niet zoveel mee als met een 3D bij een termijn van zo'n 26 weken.
een onderzoek in het Erasmus medisch centrum in Rotterdam. het is een predict onderzoek naar vroeggebortes en zwangerschapsvergiftiging enz. je moet vragenlijsten invullen, bloedafname, stukje navelstreng word na de bevalling onderzocht en je krijgt tussen de 6de en 12de week elke week een 3d echo waarin ze allerlei metingen doen voor hun onderzoek.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar ja maar wat is nou dat eerste trimester onderzoek dinges waar het net over ging?
Een onderzoek in het ErasmusMC in Rotterdam waarbij je vanaf de 6e t/m de 12e week van je zwangerschap langskomt voor een inwendige 3D-echo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar ja maar wat is nou dat eerste trimester onderzoek dinges waar het net over ging?
Ah! Leer mij de man kennen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:22 schreef Logician78 het volgende:
Limone ik ben ban 65E naar G gegaan in de laatste 3mnd met 162cm lengte en nu 59kgbeetje uit verhouding dus.. had er nog niet eens bij stil gestaan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef -mandy- het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.
Na een paar maanden oefenen heb ik vanochtend een postitieve test gedaan!
![]()
![]()
Hoera! Welkom Diesje en mandy!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer! Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whehe ja![]()
Enne, viel toch best mee, die post?ik heb ze wel eens langer gezien hoor! (bij mezelf bijv)
Wat doodeng, dat flauwvallen. Ook zonder angststoornis (mag ik dat zo zeggen?), zou ik daar behoorlijk van in paniek raken. Wat zegt de dokter ervan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een slecht begin van de dag ...
Geen bloed is goed! Heel fijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Mijn huisarts heeft me net gerustgesteld, geen bloed meer gezien dus mag me weer onbekommerd verheugen op een mini!
Gefeliciteerd! Wordt daar nu strenger op gecontroleerd? In mijn omgeving zijn er best veel vrouwen die op suikercontrole moeten en het dan niet blijken te hebben. Ik vind het opvallend, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn eigen toestand liggen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes.
Wat een rare opmerking. En dat zo'n meneer zich dan zo geroepen voelt om dat hardop tegen jou te zeggen. Waarom zou je dat doen? Als dat mij zou overkomen zou ik denk ik heel hard de slappe lach krijgen, van de absurdheid van de hele situatie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*
'zo, jij houdt er ook wel van!'
Rare mensen heb je ook.
uh waarom? Zodat je het mee naar huis kan nemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
EDIT: Wat As zegt dus. Je krijgt ook nog een bewaarbakje voor je placenta en navelstrenbloed ofzo.![]()
Oh! Dat maakt het een stuk logischer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:21 schreef danic het volgende:
Whahahaha Limone, ja zodat je het thuis nog eens rustig kan bekijken.
Nee joh, ze willen een klein stukje van de navelstreng en placenta en een beetje bloed uit de navelstreng. Je krijgt rond week 32 een pakketje opgestuurd. Je vk wordt door het ziekenhuis op de hoogte gebracht en zij zal dan wat van die dingen moeten verpakken.
Het pakketje wordt door de vrijwilliger in de brievenbus gestopt en verzonden naar het Erasmus. Hoort bij het onderzoek.
ik zou proberen jezelf niet gek te maken door bruinverliesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:39 schreef Suikertante het volgende:
Jongens ik heb weer een klein beetje bruingverlies zojuist. Maar echt heeeeel weinig. Wat is dat nou? Is dat zorgwekkend? Straks komt moeders voor moeders en krijg ik dus weer een test, begin nu bijna zenuwachtig te worden.
Wat ook komt doordat het ochtend is. Ik heb erg veel last gehad van paniekaanvallen/angststoornis en dat heb ik al een jaar onder controle. Maar nu ineens zijn de ochtenden weer zwaar.. Het is niet eens het piekeren maar ik heb een opgejaagd gevoel en kan niet eten. Ik vind het moeilijk om angst en misselijkheid uit elkaar te houden. Ik ben bang dat het op een gegeven moment niet meer bij de ochtenden blijft maar dat moet ik juist loslaten natuurlijk.
Zijn hier nog meer mensen die zoiets hebben (gehad) en die dit voelen opspelen tijdens de zwangerschap? Is dit typisch iets voor het eerste trimester of kan het zomaar blijven?
Beetje zwaar onderwerp dit maar het is nu dag vijf op rij en het verschil tussen mijn sippe rare ochtenden en mijn dolgelukkige middagen en avonden is echt bizar groot.
Oh my bad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:31 schreef danic het volgende:
Gulara, ga jij om 05.00 hardlopen???
Hier stormt het trouwens, lijkt me nou niet echt lekker om buiten in te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wahaha Troel jouw opmerking .. Ja daar kun je de mensen direct hun mond mee snoeren inderdaad!
De 'Oei ik groei' wil ik binnenkort ook aan gaan schaffen inderdaad![]()
Iedereen zegt gewoon alles wat ze denken. Ik word echt gek van de opmerkingen over mijn uitpuilende navel! En de meeste drukken er dan ook nog op en das n kutgevoel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:46 schreef rebel-angel het volgende:
hier ook geen dagboeken wel oei ik groei gekocht, en ook in gelezen![]()
en een boek over borstvoeding.
ik blijf me verbazen wat mensen denken te kunnen zeggen en te doen als je zwanger bent![]()
alsof je lichaam publiek bezit is.
hier verder niks te melden, vanmiddag kijkdag bij het nieuwe huis![]()
ben zo benieuwd, en dan de maten opnemen en gelijk gordijnen en zo bestellen dan is het alvast maar klaar en gedaan
Ik doe gewoon nog lekker van alles en ga Vanmiddag nog even naar een vriendin. Als ik ga zitten wachten duurt het alleen maar langer, voor hetzelfde geldt blijft het nog een ruime week rommelen zonder resultaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Suikertante het volgende:
LeNeHe ben je nu echt aan t wachten, of kun je gewoon nog je dingen doen? Voorgevoel over een datum?
hihi ik loop hier al 3 weken te lurkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij leyla ben ik nog gewoon 2x ongesteld geweest. En flink ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik had juist afgesproken niet meer te bellen omdat ik het wel zelf moet kunnen. Tot nu toe geloof ik dat ook trouwens, zelfs als dit de hele zwangerschap duurt kom ik er wel doorheen (en die wetenschap maakt die kans meteen minder groot). Ik kijk t nog wel even aan, als het de spuigaten uitloopt trek ik zeker wel aan de bel.
Maar niemand anders met ervaring op dit gebied? Was benieuwd omdat er volgens mij heel wat mensen met angststoornissen in wat voor mate dan ook moeten rondlopen.
Bedankt trouwens voor de geruststellingen, altijd fijn
Gisteren echo gehad waarbij het hartje heel duidelijk was en de verloskundige zag de baby bewegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef pessie het volgende:
Welkom knetter! Ik heb deze zwangerschap inderdaad ook eerst een paar weken mee moeten lurken voordat het openbaar mocht.
Ik roep nu zelf maar vantevoren dat ik inderdaad heel dik ben voor mn termijn (15 weken vandaag), dan gaan ze zeggen dat et toch wel meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nog steeds. Word nu wel steeds minder moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij leyla ben ik nog gewoon 2x ongesteld geweest. En flink ook.
Nou het was meer schrikken dat ik zwanger bleekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:13 schreef Suikertante het volgende:
Goh dat lijkt me wel schrikken de eerste keer. En ik zou me ook afvragen wat er dan uit komt![]()
Maar wel super dat je lichaam dan toch de mini vasthoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zand ik pieste wel voor MvM. En als ik dan terug lees in het WOHTS topic en zie dat daar ook iemand serieus gebruik gaat maken van onder andere mijn pies om haar kinderwens uit te laten komen .. dan heb ik dat ervoor over. De geur was inderdaad JAK! Maja, die paar weekjes..![]()
Nog niks gezien over Loodje, maar denk dat ze inmiddels haar kleintje wel heeft?![]()
En MixedEmotions?? Iemand daar nog iets van gezien/gehoord?
Als je gewoon staat of als je naar voren buigt? Ik kan mijn voeten/tenen nu al niet meer zien als ik gewoon rechtop sta (maar dat is toch heul niet zo vreemd, of wel??). Als ik me naar voren buig is het npnpquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww trouwens een vraagje aan de LLM'ers:
Kunnen jullie je tenen nog zien als je staat?.. Gewoon nieuwsgierigheid .. Dan weet ik hoeveel mijn buik nog zou kunnen groeien de komende tijd
Thanxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
Ik pies voor MvM. Sinds afgelopen maandag. En stinken... Ach je piest in de kan, even snel de andere kan open, erin gooien en weer dicht.
Ik heb het zelf veel te hard nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap dus ik pies graag.
En met deze zwangerschap ben ik ook de hele dag kots misselijk maar nooit hoeven spugen van die MvM kannen. Wel door poepluiers
Vind je het niets kan je altijd nog stoppenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Thanxik ga gewoon wel een afspraak maken, en dan kijken hoe en wat.
Daarom! En het is fijn om een ander te helpen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind je het niets kan je altijd nog stoppen
Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer! Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje..![]()
Dat jaquote:
gelukkig is maxi uit de diego leeftijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jullie kijken duidelijk geen Diego
Ohh zo een hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Suikertante het volgende:
Oh haha ik bedoelde gewoon een zeekoe! Ik vind lamantijn zo'n charmant woord voor zo'n enorme drol van een dier.![]()
[ afbeelding ]
Ohh erg is dat he! Pfff.. ik ken het, mijne heeft ook een voorkeur voor rechts, niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Solagratia het volgende:
Succes Loodje!
Mijn baby denkt dat hij alleen de rechterkant van mijn buik mag gebruiken. Hij ligt altijd aan een kant. En in plaats van dat hij zich dan lekker even uitstrekt naar links, strekt hij zich helemaal uit naar rechts. Waardoor het dus voelt alsof hij daar naar buiten komtIk voel wel heel erg vaak een bolletje of kontje zitten, die aai ik dan
Gister voelde ik een heel klein bolletje, ik denk een voetje of knietje o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.s. woensdag gaan we de 3d echo doen trouwens(die hadden we cadeau gekregen).
En nu even teruglezen
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja dat had ik dus ook een paar dagen geleden. Ben er zelf wel aan begonnen want baat niet schaadt niet enzo (ik wil dat ie draaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Mangostine het volgende:
Ze had het ook nog over moxa-therapie... Iemand daar ervaring mee? Obv google ben ik ietwat sceptisch, het lijkt me ook zo'n gedoe, elke dag een half uur met die stick bij mijn teen.
dat is nieuw voor mij? Maar wat mij betreft kiest een baby sowieso zelf hoe ie wil liggen. Ik zou het alleen wel fijn vinden als een ks niet hoeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Keshet het volgende:
Spannend Kyara! Ik hoop op een goede uitslag!
Wat balen van je bekken Logician. Hopelijk verergert het niet.![]()
Over al die draaipogingen: Wat vinden jullie van het idee dat je kindje in stuit ligt omdat dat de beste houding voor je kindje is?
Voor mijn part draait ie nog een dag voor de bevalling en blijft ie tot die tijd andersom liggen omdat dat fijn is. Maar op de echo was te zien dat het hoofdje ingedrukt wordt tegen mijn ribben en dat voel ik ook, dus ik weet niet of het wel zo prettig ligt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Keshet het volgende:
Over al die draaipogingen: Wat vinden jullie van het idee dat je kindje in stuit ligt omdat dat de beste houding voor je kindje is?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara succes met de nekplooi!
Ahh Logi meis ... Het zit jou ook echt niet mee he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tips wbt een jas! Heb er eentje gezien die ik over 2wk ga bestellen![]()
En bedankt voor de lieve reacties!![]()
![]()
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ik kende hem ook niet, t´is dat iemand hier net zei eens op espirit te zoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Fieder het volgende:
Goeie site!Ga ook even rondneuzen...
Ik heb mn hoop op h&m gevestigd voor n betaalbare winterjas, moet alleen de wintercollectie ff afwachten...
Mooi zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Logician78 het volgende:
Deze http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_detail&p=14650
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geven veel korting, alleen niet altijd even veel keus, volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coco dat vestje heb ik ook mee in m'n virtuele handjes gestaan![]()
maar wil toch eerst even in de winkels shoppen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Kyara het volgende:
even snel, uitslag heel erg goed (volgens de echoscopist heb ik 20 jaar van mijn leeftijd afgehaald)
Babies erg beweeglijk, mooi op schema qua groei en hartjes gehoord![]()
Mooie plaatjes meegekregen, zal vanavond even posten.
In elk geval helemaal blij en opgelucht
gefeliciteerd julliequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mag ik ook in de opof de volgende
datum die ze nu aanhouden is 06-04-2013 kindje van moi en JJH
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mag ik ook in de opof de volgende
datum die ze nu aanhouden is 06-04-2013 kindje van moi en JJH
ik had je vent net al gefeliciteerd, vandaarquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef freecell het volgende:
Whahahaha
Google ik voor het plaatje op 'raketje'
Komt er bovenaan een topic van mij uit Juli 2008. Over raketjes.
En toen was ik dus net zo zwanger als nuVan de oudste.
Ik heb nu wel 2 tummytubs. Zat er 1 in het vorige pakket en nu ook weer.quote:kom ik thuis na de vakantie, ligt er een briefje dat er een pakketje ligt bij het postagentschap hier in de buurt. Geen idee wat er zou komen. Dus nog even boodschappen doen en gelijk het pakketje halen. Spannend. Kom ik bij de primera, is het mijn kraampakket. Was ik daar nog even niet aan toe! Ik zet hem nog maar even ver weg denk ik.
De boeken van Pauline Oud.quote:
Ah, kk. Geen idee of die van ons door het bed gaat zwerven natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De boeken van Pauline Oud.
Coco, Puck ligt hier wel altijd met beiden. Het is dan ook erg koud in huis en hij zwerft niet door het bed.
Als je kindje wel door het bed zwerft laat men vaak de dekens achterwege vanwege het gevaar.
Oh! Dus dekbedje is sowieso nog niet nodigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dekentje zou ik sowieso ook kopen. Is in het begin wel nodig hoor bij zo'n ukje om op temperatuur te blijven. Lekker instoppen.
Dekbedje mag pas vanaf twee jaar.
Geen idee of er surfplanken in zitten. Ik heb de doos open gemaakt om te kijken of er weer een emmer inzat, die zat er in, dus gauw weer dicht gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef Enfermera het volgende:
Ah, de kraampakketten zijn binnen dus?Hebben jullie de surfplanken al ontdekt?
kraamverbanden dus
En bij KJ zat er dus een tummytub bij??Serieus? Zo'n luxe pakket had ik niet zeg
Ik heb een dekentje voor in het kleine wiegje en mn oma heeft een wollen dekbedje gemaakt voor in huis als omslagdoek zeg maar, mn moeder maakt nog een groter dekbedje voor het ledikantje
En ja, het mag, heb het even aan de kraamzorg gevraagdNatuurlijke stof dus niet verstikkend zoals een normaal synthetisch dekbed
Whaha okequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Geen idee of er surfplanken in zitten. Ik heb de doos open gemaakt om te kijken of er weer een emmer inzat, die zat er in, dus gauw weer dicht gedaan.
Ik heb de verbanden vorige keer amper nodig gehad, maar ik hoop ze nu wel nodig te hebben. Dat zou dan dus betekenen dat ik niet naar de ok geweest ben na de bevalling en daar zou ik voor tekenen.
Sofie ging al snel onder de deken vandaan. Ze ging er fijn mee spelen. Nu is ze 22 maanden en ligt onder een dekbedje. Naja, ze gaat er op liggen.
Nee hoor, mag vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:50 schreef Kwisted het volgende:
Een slaapzakje mag toch pas vanaf 3,4 maanden?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 05:21 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Mogge
Laatste post hier en dan verkas ik naar de baby sectie.
Wou als eerste iedereen bedanken voor de felicitaties. Ik ben enorm gelukkig en iedere keer als ik naar hem kijk smelt ik zo mooi!
Mijn zoon H.ar.per Da.v.id is geboren op 28-08 om 16.21 en woog 4055. We moesten de avond blijven vanwege hoge temp maar volgende dag mochten we gelukkig naar huis want alles was weer stabiel.
Krijg een foto nie geupload maar als je me een pm stuur dan krijg je een linkje
LLMers zet hem op en veel geluk ook aan de rest!![]()
mijn oudste lag met dag 2 in een slaapzak. Die had zich s nachts onder de lakens laten verdwijnen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:50 schreef Kwisted het volgende:
Een slaapzakje mag toch pas vanaf 3,4 maanden?
Dat klinkt best een beetje hoopvol FTAquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:27 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Goedemorgen dames,
Ik dacht echt dat ik dinsdag na de echo een update had gegeven, maar kan hem niet terug vinden.
De groei was ok, beweging onveranderd, kortom, handjes, bewegen, voetjes bewegen en we oefenen met ademhalen en dat was het dan wel weer. Wel hebben we 1 beentje 1 keer opgetrokken zien worden, dat hadden we nog niet eerder gezien, dus was best wel even een momentje!
Het beentje kan in ieder geval bewegen ja! Was eigenlijk ook best gek om dat te zien, we zijn niet anders gewend dan stil liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat klinkt best een beetje hoopvol FTA(of interpreteer ik het dan verkeerd?)
Dat had ik ook al vrij vroeg in mijn zwangerschap Gulara, dat ik niet lang kon staan. Dan ga ik echt van mijn stokje. Vooral blijven bewegen inderdaad! Of als het echt niet meer gaat, ergens gaan zitten!quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:21 schreef Gulara het volgende:
Hier gaat alles prima! Vandaag wel even een naar momentje. We waren op de markt, en mijn vriend is vrij kieskeurig als het gaat om groente en fruit, dus ik stond al even te staan. En opeens werd ik me toch duizelig! Om te voorkomen dat ik tussen de paprika's en de handgemaakte zeepjes zou belanden maar snel een stukje gras gezocht. Vervolgens ging m'n wederhelft allemaal empanada's en waterijsjes (van echt fruit!) halen, dus al met al liep het prima af. Was wel blij dat ik het op tijd aan voelde komen, en dus volgende keer maar gewoon in beweging blijven.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:29 schreef Kyara het volgende:
Zoals beloofd de foto's!Oh Kyara wat snoezig! Kijk ze daar nou samen liggen, echt té lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deden wij wel. Matthias ging eigenlijk altijd met zijn vader. Ik leg dan ondertussen spullen klaar voor aankleden enzo. Dan was ik Matthias zodat lief hem gewoon goed met 2 handen vast kan houden. Dan nog even afspoelen en knuffelen en dan nam ik hem in de handdoek over zodat lief nog verder kon douchen. Als ik alleen was dan legde ik hem in de wipstoel in handdoeken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:25 schreef Fieder het volgende:
Ik heb een babybadje gekregen van een kennis maar dat samen douchen klinkt echt![]()
![]()
![]()
Maar als bijv papa met de kleine doucht moet mama ook paraat staan? Voor t afdrogen enzo?
Ze hebben allebei een eigen vruchtzak (binnen en buiten). Of een tweeling 1- of 2-eiig is, is pas met zekerheid te zeggen als ze geboren zijn (tenzij blijkt dat het een m/v combi is, dan is het sowieso 2-eiig). Maar in ons geval is het tussenschot zo dik dat het bijna zeker een 2-eiige tweeling is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat grappig Kyara.. Heb nog nooit een tweelingecho gezien.
Maar delen ze nu 1 ruimte met zijn tweeen? En hoe weet je nou of een tweeling eeneiig of tweeeiig is? Want dat verschil heb ik nooit echt goed begrepen
Ja, dat spuuglelijke armbandje met secret code (die druppel)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef Suikertante het volgende:
Verder kreeg ik een magazine, een boek en een armbandje dat ik nooit zal dragen![]()
Nou dat dutje zat er niet in. Mijn man werd gister geopereerd en ik heb als een echt Bonnie gewacht tot de dokter belde. Wel nog even een rondje rond het ziekenhuis gelopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel..
Wat een dromen trouwens![]()
Ik was idd ook rond 6u wakker, bah.. ff wat gegeten en daarna kon ik gelukkig nog ff slapen.
Dus jij een dutje vanmiddag?
Wat fijn dat je collega's zo goed reageerden! Ik ben zelf wel een beetje bang voor de reactie van de mijne..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef danic het volgende:
Zo ik ben vandaag weer gaan werken en ging best goed. Schijnbaar zag ik er vanmorgen om 08.30 uit als een vaatdoek, wat mijn collega gelijk begreep toen ik de reden vertelde. Uurtje later had ik weer kleur haha. Collega's reageerden echt allemaal superlief, ben helemaal afgezoend.
Joh!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dat dutje zat er niet in. Mijn man werd gister geopereerd en ik heb als een echt Bonnie gewacht tot de dokter belde. Wel nog even een rondje rond het ziekenhuis gelopen.
Het was goed dat ik vrij had. Ik had zo last van hormonen. Alleen maar huilen: om niets en om alles en onredelijke gedachten en daar weer om huilen. Zucht. Ik was kapot om tien uur. Vannacht 10 uur geslapen en de wereld ziet er een stuk beter uit!![]()
Wat leuk al die complimentjes over je buik!
Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-pquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:43 schreef Enfermera het volgende:
Limone: whehe![]()
![]()
Ohja, mijn kerel is heerlijk![]()
Hij ziet er gelukkig ook vrij agressief uit, veel tattoos enzo
type grote bek (alleen als het nodig is) en klein hartje enzulks
Ahh oke... Jeutje, vervelend!dus nu moet ie z'n pootje omhoog enzo?
Daar keek ik ook zo naar uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-p
Ohh wat verheug ik me er op om straks weer voor normale kleren te gaan winkelen! Hopelijk ben ik na de bevalling snel weer terug op gewicht
En hoeveel was je dan angekomen en wat was je meteen weer kwijt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar keek ik ook zo naar uit![]()
Gelukkig paste ik met een week m'n oude kleding weer, daar werd ik enorm gelukkig van
Ik was 10 kilo aangekomen en 8,5 na een week kwijt. Dat ziet er maar raar uit op de grafiek van Wii Fitquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Kwisted het volgende:
[..]
En hoeveel was je dan angekomen en wat was je meteen weer kwijt?
Ik vind t moeilijk om niet te snaaien nu ik met verlof ben..
Echt!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha enf dan hebben wij dezelfde spulletjes gedcoord bij babydp want die heb ik ook gekocht :-)
Ja tochquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-p
Ohh wat verheug ik me er op om straks weer voor normale kleren te gaan winkelen! Hopelijk ben ik na de bevalling snel weer terug op gewicht
Nou hequote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef Limone het volgende:
Enfermera, lekker hoor zo'n man! De mijne staat op dit moment in de keuken (voor boeuf bourguignon en bouillon en dan is de citroentaart al klaar), maar hij mag vooral niet te lang lopen. Dus de boodschappen op de markt, die hij altijd doet, heb ik gedaan. En ik weet meteen weer waarom ik destijds voor het taakje 'boodschappen doen in de supermarkt' heb gekozen. Brrr...markt..
die arme jongen, ik heb zo wel z'n street incredibility aan gort geholpen![]()
![]()
Ja, Fieder, hij was tijdens het kiten in een schelp gestapt en hij kon een redelijk groot deel van de schelp er zelf wel weer uit halen, maar er zijn toch wat stukjes afgebroken, achtergebleven en uiteindelijk ingekapseld in weefsel. Dat zorgde weer voor een (pijnlijke) bobbel van weefsel op z'n voet waardoor schoenen al na een paar uur pijn doen.
Ik begrijp heel goed dat ze op m'n werk zullen balen, vandaar dat ik m een beetje knijp denk ik![]()
ohhhhhhhhquote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef Loodje het volgende:
Meiden houd je taai, houd vol, geniet van jullie zwangerschappen. Blijf jullie (via Peen) natuurlijk nog even volgen maar verkas dan ook alweer naar het babytopicHoop jullie daar snel allemaal weer te lezen.
![]()
voor de dames die het nodig hebben:D
De bevalling is echt een bijzonder moment, laat angsten niet in de weg staan, luister naar je hart, jouw baby en naar jezelf. Doe wat voor jou goed voelt en neem advies aan waar jij achter wil staan en achter staat. Maak de keuzes die jij wil en overweeg alleen andere keuzes als jij je daar goed bij voelt. Toi toi ladies, op naar het mooie moment dat jullie in jullie armen gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |