Whehe jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef Limone het volgende:
[..]notepad nerds
Nu heb ik alles wel gehad volgens mij. De bevallenen had ik vanochtend nog gefeliciteerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn boobs zijn sinds het begin van de zwangerschap ook echt HUGE geworden .. Ik heb speciaal super stevige sportbh's gekocht, zit nu op een E, kom van een C. En ze blijven maar groeien... Ik hoop serieus niet dat ik voor die laatste paar weken nog nieuwe moet gaan kopen want zo goedkoop zijn die krengen niet.
Welkom Diesje![]()
Heerlijk klokje rond Enf. Dan zul je het nodig gehad hebben![]()
Dacht ik gisteravond mijn laatste pufclubbijeenkomst te hebben voor de bevalling, mag ik volgende week nog een keer... Harstikke gezellig enzo maar merk de laatste tijd dat ik me er echt naartoe moet slepen omdat ik het liefste gewoon rustig thuis ben.
Me zaterdag lekker laten verwennen door de kapper, kijk er naar uit![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh my.. Ik heb net voor de eerste keer 2 jurkjes gekocht voor onze dochter!!
Vreemd. Stond denk ik van oor tot oor te glunderen!quote:
Oh, dan ben je al even zwanger!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Diesje het volgende:
Yes, 24 maart uitgerekend.
Een kloon?
Als je niet weet wat een kloon is, dan zal het wel nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Diesje het volgende:
Yes, 24 maart uitgerekend.
Een kloon?
Wat fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Twinkle dat is schrikken!
Mijn huisarts heeft me net gerustgesteld, geen bloed meer gezien dus mag me weer onbekommerd verheugen op een mini!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |