abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116199158
Of bedoel je eentje met alleen info? Dit is zo'n dagboekgeval. Weet eigenlijk niet zeker of je dat bedoelt :+
pi_116199192
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt ideaal, als je de naam wilt delen hoor ik het graag :)

Ik zal die zooi eens even weer opzoeken, ben het kwijt geloof ik ;)
pi_116199196
Ik bedoelde inderdaad met alleen info, maar dit heeft ook wel wat ;)
Andere tips ook welkom! Ik hou van boeken. Mocht van mezelf pas iets kopen als ik zwanger was. Dat is nu *O*
pi_116199281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoelde inderdaad met alleen info, maar dit heeft ook wel wat ;)
Andere tips ook welkom! Ik hou van boeken. Mocht van mezelf pas iets kopen als ik zwanger was. Dat is nu *O*
Ah, zo'n boek heb ik niet gekocht/gekregen/gelezen. Een keer per week lees ik op internet wat er allemaal aan het gebeuren is en hoe groot de beeb is enzo :)
pi_116199308
Dat doe ik ook, maar ik hou gewoon van boeken *;
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:40:00 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116199399
Ik heb die van Pauline Oud, mijn 9 maanden dagboek, (ofzo? :@), is ook erg leuk :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116199534
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb die van Pauline Oud, mijn 9 maanden dagboek, (ofzo? :@), is ook erg leuk :Y
Ik ook :Y
pi_116199677
Heb ik ook Enf. Heb voor Eva inmiddels de hele serie en vond het toch wel raar staan als ik dat voor nr 2 straks niet zou hebben, dus nu ook maar gekocht.

Suikertante, wat fijn dat alles nog gewoon goed gaat.

Liza, geen suiker olé!

Klumsy hoe was je echo?

Hier was hij heel interessant. We hebben het hartje zien kloppen. We waren van tevoren gewaarschuwd dat het mogelijk nog niet zou kloppen bij deze termijn, maar dan de week erop iig wel. Gelukkig was het al hartstikke duidelijk.
Ik heb alleen 2D foto's meegekregen, helaas geen 3D. Wel gelijk 4 stuks! Je ziet een soort boontje met daarnaast een klein balletje (kindje met dooierzak), maar dat balletje is bijna even groot als het frummeltje. Het is nu ook pas 8 mm.
Volgende week konden we helaas niet dus over 2 weken weer een echo. Hopelijk is het dan wat beter zichtbaar, zal dan ook de foto posten, nu is het nog niet echt interessant denk ik.

Oh en katten....wij hebben 2 main coons en moeten idd iedere dag stofzuigen. Vooral in het begin moesten ze niets van Eva hebben en bleven ze ook goed uit de box/haar kamer.
Toen ze een maand of 3 was werd het toch wel gewoon voor de katten en was er eentje die we steeds uit de box moesten vissen. Daar ging ze dan wel alleen liggen als Eva er niet lag. Ze komen nog steeds maar zelden op haar kamer. Het boeit ze niet.
Nou houdt Eva momenteel ook nogal van aaien (lees: rammen) dus ze blijven zo veel mogelijk uit dr buurt :D
pi_116199831
Danic: 3D doen ze toch nooit bij medische echo's? :?

Wel super dat het hartje zo duidelijk klopte *O*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:52:51 #260
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116199909
Danic wat fijn, een knipper O+
Leuk om te horen van je katten, hoop dat het bij ons ook zo gaat! :)
Whahaha ja idd.. herkenbaar. Vriendin van mij heeft een kleintje van een jaar, als ie hier is tijgert ie achter onze kat aan, hij weet niet hoe snel ie weg moet zijn dan :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116199911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef freecell het volgende:
Danic: 3D doen ze toch nooit bij medische echo's? :?

Wel super dat het hartje zo duidelijk klopte *O*
Zelfs al zouden ze het doen, ik denk dat 3D beeld bij een dergelijke termijn helemaal geen leuk/mooi/prettig beeld oplevert.

Oh, *O* voor het hartje O+
pi_116200089
Hoeveel weken ben je nu Danic? Met 8 weken zag je al heel veel hier. Dat werd daarna steeds meer. Fijn dat het hartje klopte!

Free, het is een onderzoek (daar doe je dan aan mee met in week 6-12 elke week een echo) ook in 3D dus ze maken wel elke keer 3D foto's en op een gegeven moment ook een filmpje. Dat is dan 4D trouwens :P

Ik mag volgende week weer voor een 3D echo van de hersens. Dan ben ik 26 weken. Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet. Gezichtje enzo. Bij Amy hebben we nooit een 3D echo laten maken. Daarna mag ik met 30 weken weer.
pi_116200357
Ik zit nu op 7 weken Sola. Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de echo over 2 weken. Hopelijk dan ook een foto van een 3D afbeelding mee.

Dit is voor een medisch onderzoek en dus wel 3D. Is ook wel een gek gezicht hoor. Kindje is ook nog niet meer dan een boontje, dus je ziet een bolletje rondom, meer niet.
Maar het is zeker geen vervelend beeld hoor coco, alleen kun je er niet zoveel mee als met een 3D bij een termijn van zo'n 26 weken.
pi_116200427
Aha! :)

Dat zijn wel de leukere onderzoeken om aan mee te doen :Y
pi_116200507
Ik wilde zeggen dat je je nog kon aanmelden ivm weinig deelnemers (weet alleen niet waar je woont), maar dat heeft natuurlijk voor jou geen zin meer, jij zit niet meer in het eerste trimester 8)7
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:07:04 #266
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116200588
Ik kom me ook melden in dit topic.

Na een paar maanden oefenen heb ik vanochtend een postitieve test gedaan! :D
*O* *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116200664
Mandy gefeliciteerd! *O*

Danic: nee, niet bepaald :D *kijkt naar3e trimester-bolle-buik*

Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*
'zo, jij houdt er ook wel van!'

Rare mensen heb je ook.
pi_116200718
Pardon?? :X Waar halen mensen het vandaan dat dat maar gezegd kan worden. Sjezus!

Mandy gefeliciteerd!
pi_116201268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
Mandy gefeliciteerd! *O*

Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*

Rare mensen heb je ook.
:')

Oh ik had daar een vreselijk platte opmerking gemaakt denk ik. Iets in de trant van ik tenminste nog wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116201341
Ik denk trouwens dat we inderdaad nog een echo tussendoor doen. Zat net ff te kijken naar de prijzen en dat valt wel mee. Tussen de 26 en 31 weken denk ik maar.
pi_116201394
Babyvision?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116201414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
Mandy gefeliciteerd! *O*

Rare mensen heb je ook.
Had de meneer gelijk ??? Hou je dr van ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116201445
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Vicky het volgende:
Babyvision?
Nee je mag niet mee ff kijken :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116201455
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Vicky het volgende:
Babyvision?
Babyview? Sweetlake?
pi_116201484
Oh, Danic dan worden de echo's steeds 'leuker'. Steeds meer een echt mensje :Y

Free, wat een stomme opmerking zeg :')

Mandy, welkom en gefeli!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')