Heb ik ook Enf. Heb voor Eva inmiddels de hele serie en vond het toch wel raar staan als ik dat voor nr 2 straks niet zou hebben, dus nu ook maar gekocht.
Suikertante, wat fijn dat alles nog gewoon goed gaat.
Liza, geen suiker olé!
Klumsy hoe was je echo?
Hier was hij heel interessant. We hebben het hartje zien kloppen. We waren van tevoren gewaarschuwd dat het mogelijk nog niet zou kloppen bij deze termijn, maar dan de week erop iig wel. Gelukkig was het al hartstikke duidelijk.
Ik heb alleen 2D foto's meegekregen, helaas geen 3D. Wel gelijk 4 stuks! Je ziet een soort boontje met daarnaast een klein balletje (kindje met dooierzak), maar dat balletje is bijna even groot als het frummeltje. Het is nu ook pas 8 mm.
Volgende week konden we helaas niet dus over 2 weken weer een echo. Hopelijk is het dan wat beter zichtbaar, zal dan ook de foto posten, nu is het nog niet echt interessant denk ik.
Oh en katten....wij hebben 2 main coons en moeten idd iedere dag stofzuigen. Vooral in het begin moesten ze niets van Eva hebben en bleven ze ook goed uit de box/haar kamer.
Toen ze een maand of 3 was werd het toch wel gewoon voor de katten en was er eentje die we steeds uit de box moesten vissen. Daar ging ze dan wel alleen liggen als Eva er niet lag. Ze komen nog steeds maar zelden op haar kamer. Het boeit ze niet.
Nou houdt Eva momenteel ook nogal van aaien (lees: rammen) dus ze blijven zo veel mogelijk uit dr buurt