Ik heb nu wel 2 tummytubs. Zat er 1 in het vorige pakket en nu ook weer.quote:kom ik thuis na de vakantie, ligt er een briefje dat er een pakketje ligt bij het postagentschap hier in de buurt. Geen idee wat er zou komen. Dus nog even boodschappen doen en gelijk het pakketje halen. Spannend. Kom ik bij de primera, is het mijn kraampakket. Was ik daar nog even niet aan toe! Ik zet hem nog maar even ver weg denk ik.
De boeken van Pauline Oud.quote:
Ah, kk. Geen idee of die van ons door het bed gaat zwerven natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De boeken van Pauline Oud.
Coco, Puck ligt hier wel altijd met beiden. Het is dan ook erg koud in huis en hij zwerft niet door het bed.
Als je kindje wel door het bed zwerft laat men vaak de dekens achterwege vanwege het gevaar.
Oh! Dus dekbedje is sowieso nog niet nodigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dekentje zou ik sowieso ook kopen. Is in het begin wel nodig hoor bij zo'n ukje om op temperatuur te blijven. Lekker instoppen.
Dekbedje mag pas vanaf twee jaar.
Geen idee of er surfplanken in zitten. Ik heb de doos open gemaakt om te kijken of er weer een emmer inzat, die zat er in, dus gauw weer dicht gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef Enfermera het volgende:
Ah, de kraampakketten zijn binnen dus?Hebben jullie de surfplanken al ontdekt?
kraamverbanden dus
En bij KJ zat er dus een tummytub bij??Serieus? Zo'n luxe pakket had ik niet zeg
Ik heb een dekentje voor in het kleine wiegje en mn oma heeft een wollen dekbedje gemaakt voor in huis als omslagdoek zeg maar, mn moeder maakt nog een groter dekbedje voor het ledikantje
En ja, het mag, heb het even aan de kraamzorg gevraagdNatuurlijke stof dus niet verstikkend zoals een normaal synthetisch dekbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |