abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116248176
Ik heb fijne reacties en pm's gehad op mijn vraag over angststoornissen vs zwangerschap, kan me nu een beetje instellen op wat me te wachten staat ondanks dat iedereen vast anders reageert. Bedankt dames!!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:09:57 #152
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116248657
Woohoo Kyara! Goed nieuws! *O*

Whaha Freecell! Wat komisch dat je blijkbaar elke keer zo'n zin hebt in raketjes! _O-

Ik heb mijn kraampakket! *O* Meteen opengemaakt toen 'ie binnen was en nog sneller weer dichtgemaakt. :+ Morgen ofzo maar eens ruuuuuuustig kijken.
A grand adventure has begun.
pi_116248876
Of pas wanneer beebje geboren is Keshet .. Dan is het tijd zat toch? :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:16:08 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116248937
Whaa Keshet, dat zal wel weer een bijzondere mijlpaal zijn *O* . Ik snap dat je em snel weer dichtgemaakt hebt :P Zat er een cadeautje bij?

Free, lekker aan de ijsjes O+

Kyara heel goed nieuws *O*

Wij gaan morgen op vakantie *O* Aangezien wij op vakantie laptop/tv/smartphone-vrij zijn volg ik niets. Bij noodgevallen weten mensen mij wel te bereiken denk ik altijd maar. Dus tot over een kleine 2 weken!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:22:29 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116249270
Fijne vakantie pessie!

Keshet, weer een mooie mijlpaal, je kraampakket O+ (slik dus die van mij komt over een week of vier)
pi_116249349
net schreef ik op fb:

quote:
kom ik thuis na de vakantie, ligt er een briefje dat er een pakketje ligt bij het postagentschap hier in de buurt. Geen idee wat er zou komen. Dus nog even boodschappen doen en gelijk het pakketje halen. Spannend. Kom ik bij de primera, is het mijn kraampakket. Was ik daar nog even niet aan toe! Ik zet hem nog maar even ver weg denk ik.
Ik heb nu wel 2 tummytubs. Zat er 1 in het vorige pakket en nu ook weer.

27 weken vandaag, dinsdag start de zwangerfit, ik zag gister een foto van mezelf waar ik van schrok. En toch besef ik me het nog niet helemaal denk ik.

Zwanger.
Ik ben zwanger.

help... ik ben zwanger?!?!?!?!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:29:29 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116249635
Leuk een Tummy Tub! Bij CZ kreeg ik een rare knuffel en nu bij DSW weet ik het nog niet maar ik heb gegoogled en volgens mij een boekje of zo.
pi_116249713
bij de izz zit dus een tummy tub
*poef* nu is het weg
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:31:58 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116249804
En KJ, tis dat er zo'n drukke draak in mijn buik zit maar ik moet mezelf ook af en toe in mijn arm knijpen zeg maar.
pi_116249955
ik sta ook steeds weer gek te kijken dat bijvoorbeeld mijn jas niet meer dicht kan, of dat ik vanmiddag lastig tussen het stoeltje en de tafel paste op de veerboot van terschelling.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:44:31 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116250433
oh en welkom nieuwe zwangeren, het lijstje onder mij wordt steeds groter!

Kyara, fijn dat je nekplooi goed was!! Is het trouwens een eeneiige of twee eiige tweeling, of is dat nog niet te zien?
pi_116250883
Pessie, fijne vakantie.

Kyara, fijn dat alles goed was. Ben erg benieuwd naar de echofoto's
pi_116253550
Welkom nieuwe zwangeren :)

En een tummy tub in het kraampakket! Ik ben serieus jaloers :Y Wij (cz) krijgen Zetje Zebra :+
pi_116254200
Wij ook die zebra!

Pessie, tot over 2 weken! Veel plezier!

In de categorie "welja!" Nu ook: vanmorgen hoosde het en ik moest een cadeautje kopen, dus ik rende zo snel ik kon de bloemenwinkel binnen. Commentaar verkoopster: ja, dit is ook wel weer om je record snelwaggelen te verbreken!

Hum!
pi_116254316
Fascinerende omgeving woon jij Free :D

En die zebra is dan nog wel het bloody hoogtepunt van alle "cadeautjes" die je bij CZ krijgt :')
pi_116254900
Fbto nog een smaakvol presentje?
pi_116255541
Als je baby straks (in de winter) in een winterslaapzak ligt, heb je dan nog extra dekentjes ofzo nodig?
pi_116255716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:14 schreef Suikertante het volgende:
Fbto nog een smaakvol presentje?
De boeken van Pauline Oud.

Coco, Puck ligt hier wel altijd met beiden. Het is dan ook erg koud in huis en hij zwerft niet door het bed.
Als je kindje wel door het bed zwerft laat men vaak de dekens achterwege vanwege het gevaar.

Ik heb trouwens wel een dunne en een dikke deken voor de verschillende seizoenen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116255775
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De boeken van Pauline Oud.

Coco, Puck ligt hier wel altijd met beiden. Het is dan ook erg koud in huis en hij zwerft niet door het bed.
Als je kindje wel door het bed zwerft laat men vaak de dekens achterwege vanwege het gevaar.
Ah, kk. Geen idee of die van ons door het bed gaat zwerven natuurlijk :D Maar heb sowieso slaapzakje al in huis (en wil er nog een kopen, zodat je ze kunt wisselen indien nodig), maar vroeg me af of ik dan idd nog een dekbedje ofzo moet kopen.

Thx!
pi_116255870
Dekentje zou ik sowieso ook kopen. Is in het begin wel nodig hoor bij zo'n ukje om op temperatuur te blijven. Lekker instoppen.

Dekbedje mag pas vanaf twee jaar.
The way you rock'n'roll
pi_116255921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dekentje zou ik sowieso ook kopen. Is in het begin wel nodig hoor bij zo'n ukje om op temperatuur te blijven. Lekker instoppen.

Dekbedje mag pas vanaf twee jaar.
Oh! Dus dekbedje is sowieso nog niet nodig :o Naja, dan sowieso dekentje(s) nog erbij, en dan zit ik idd altijd goed :) Beeb wordt (als het goed is) in november geboren, dus misschien al behoorlijk koud dan idd :Y
pi_116256060
Dekentje en lakentje de eerste tijd.
Later kan je het dekentje wel in een dekbedovertrekje stoppen.
Die lakentjes zijn nogal een gedoe namelijk :@ maar een dekbedje zelf ademt niet als ze er onder komen met hun hoofd en wordt daarom afgeraden tot twee jaar.
Je kraam zou hem uit het bed trekken anders denk ik.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:43:16 #173
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116256257
Ah, de kraampakketten zijn binnen dus? :D Hebben jullie de surfplanken al ontdekt? :+ kraamverbanden dus

En bij KJ zat er dus een tummytub bij?? :o Serieus? Zo'n luxe pakket had ik niet zeg -O-

Ik heb een dekentje voor in het kleine wiegje en mn oma heeft een wollen dekbedje gemaakt voor in huis als omslagdoek zeg maar, mn moeder maakt nog een groter dekbedje voor het ledikantje O+
En ja, het mag, heb het even aan de kraamzorg gevraagd :) Natuurlijke stof dus niet verstikkend zoals een normaal synthetisch dekbed :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116256578
Een slaapzakje mag toch pas vanaf 3,4 maanden?
pi_116257064
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef Enfermera het volgende:
Ah, de kraampakketten zijn binnen dus? :D Hebben jullie de surfplanken al ontdekt? :+ kraamverbanden dus

En bij KJ zat er dus een tummytub bij?? :o Serieus? Zo'n luxe pakket had ik niet zeg -O-

Ik heb een dekentje voor in het kleine wiegje en mn oma heeft een wollen dekbedje gemaakt voor in huis als omslagdoek zeg maar, mn moeder maakt nog een groter dekbedje voor het ledikantje O+
En ja, het mag, heb het even aan de kraamzorg gevraagd :) Natuurlijke stof dus niet verstikkend zoals een normaal synthetisch dekbed :)
Geen idee of er surfplanken in zitten. Ik heb de doos open gemaakt om te kijken of er weer een emmer inzat, die zat er in, dus gauw weer dicht gedaan.
Ik heb de verbanden vorige keer amper nodig gehad, maar ik hoop ze nu wel nodig te hebben. Dat zou dan dus betekenen dat ik niet naar de ok geweest ben na de bevalling en daar zou ik voor tekenen.

Sofie ging al snel onder de deken vandaan. Ze ging er fijn mee spelen. Nu is ze 22 maanden en ligt onder een dekbedje. Naja, ze gaat er op liggen.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')