abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116233740
:*
pi_116233863
Logician, :*

Wat voor jas zoek je? Winterjas?

Esprit heeft xs winterjassen :) Positiekleding dus, bedoel ik :)
pi_116234188
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Mangostine het volgende:
Ze had het ook nog over moxa-therapie... Iemand daar ervaring mee? Obv google ben ik ietwat sceptisch, het lijkt me ook zo'n gedoe, elke dag een half uur met die stick bij mijn teen. :+
Ja dat had ik dus ook een paar dagen geleden. Ben er zelf wel aan begonnen want baat niet schaadt niet enzo (ik wil dat ie draait ;( ) . Het is wat (heel) suf maar het hoeft gelukkig niet elk half uur maar 3-5 x per dag.

En bij mij vergoed de verzekering ook nog bijna alles.... :D Heb een consult gehad bij een accupunctuurmeneer voor uitleg hoe te doen + daar staafjes gehaald. Daarna kan je het zelf doen.

Het idee is dat het kindje in beweging komt als je met die stick bij je teen zit. En dat ie daardoor meer kans maakt te draaien. Hij beweegt wel steeds als wij het proberen, alleen hij draait nog niet heel hard, en dat bewegen kan natuurlijk ook gewoon komen omdat je lekker relaxed zit ofzo. Maar ach.

Als maandag niet gedraaid is moet ik ook naar de gynaecoloog, hoop dat het nog lukt iig.
pi_116234246
Logician :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:53:23 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116234309
Logi :*

Een paar weken geleden hadden we het in dit topic toch nog over moxa therapie?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:04:03 #96
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116234756
Logican, bummer zeg, morgen wel rustig aan doen hoor. Anders online bestellen!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:04:47 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116234795
Mineola: whaha ja leuk die groenten die voorbij komen waarmee je kleine vergeleken wordt he :D :+ ghehe.

Logi wat balen zeg van je bekken, bah! -O- :*
He gats en dan ook nog gedoe met geld, jeetje. ;( Dat is idd niet echt een vriendschap dan, als ze daar niet actief in zijn met terugbetalen..
Dikke :*! En nu even rust voor jezelf, bakkie thee? ;) c_/
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116234818
Logi :*

hier ook even een egopost. zo meteen nekplooimeting. Heel spannend. Bloed is al binnen dus meteen de uitslag. Maar eerst grote boef naar schoonzus brengen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:07:19 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116234882
Spannend Kyara, succes! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116235570
Logican, :*

Kyara, succes. Mijn duimen draaien voor je
pi_116235967
Spannend Kyara! succes zometeen.

Logi, dat is geen leuke dag dus. Hopelijk is de rest van de dag beter.
pi_116236214
Spannend Kyara, hopelijk heel mooi nieuws over je kleintjes :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:56:35 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116236672
Spannend Kyara! Ik hoop op een goede uitslag!

Wat balen van je bekken Logician. Hopelijk verergert het niet. :*

Over al die draaipogingen: Wat vinden jullie van het idee dat je kindje in stuit ligt omdat dat de beste houding voor je kindje is?
A grand adventure has begun.
pi_116236736
Succes Kyara. Fijn ook dat jullie meteen een uislag hebben en niet eerst een weekend hoeven te zenuwen.
Met een meidenkwartet
pi_116237017
Succes met de meting Kyara!
pi_116237736
Kyara succes!!
pi_116238115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Keshet het volgende:
Spannend Kyara! Ik hoop op een goede uitslag!

Wat balen van je bekken Logician. Hopelijk verergert het niet. :*

Over al die draaipogingen: Wat vinden jullie van het idee dat je kindje in stuit ligt omdat dat de beste houding voor je kindje is?
dat is nieuw voor mij? Maar wat mij betreft kiest een baby sowieso zelf hoe ie wil liggen. Ik zou het alleen wel fijn vinden als een ks niet hoeft.
pi_116238387
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Keshet het volgende:
Voor mijn part draait ie nog een dag voor de bevalling en blijft ie tot die tijd andersom liggen omdat dat fijn is. Maar op de echo was te zien dat het hoofdje ingedrukt wordt tegen mijn ribben en dat voel ik ook, dus ik weet niet of het wel zo prettig ligt.

En ik wil ook bij voorkeur geen keizersnee maar een natuurlijke bevalling en zoals ie nu ligt is de kans dat dat niet lukt groot.
pi_116238763
Kyara succes met de nekplooi!

Ahh Logi meis ... Het zit jou ook echt niet mee he :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:12:24 #110
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116239532
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara succes met de nekplooi!

Ahh Logi meis ... Het zit jou ook echt niet mee he :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Bedankt voor de tips wbt een jas! Heb er eentje gezien die ik over 2wk ga bestellen :)
En bedankt voor de lieve reacties! O+ O+ O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:13:02 #111
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116239555
Kyara Succes!! En waarschijnlijk krijg je een rits erg mooie foto´s mee O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:23:57 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116239930
:W

Ik post hier te weinig, er zijn al een paar mensen bijgekomen die ik nog helemaal niet heb gefeliciteerd :o bij deze alsnog! *O*

Verder hoop ik dat Kyara nu een goede uitslag krijgt :Y

En succes voor loodje!! :% en hopen dat het bij Lenehe ook snel écht gaat rommelen.

Zelf ben ik net voor het eerst bij de verloskundige geweest :) Niet heel veel nieuwe informatie helaas (dat krijg je door jaren hier lurken :') ), maar wel weer een hele stap O+
Volgende week vrijdag nog een termijnecho, en daarna hoeven we pas aan te geven of we die combinatietest ook willen. En dat is maar goed ook want ik weet het gewoon niet :') voor zowel ja als nee is wat te zeggen!
pi_116239990
Logi bah :*

Kyara succes!

Verder weet ik het niet zo goed meer :@

Ik heb iets heel vervelends; alles stinkt! Ik ruik de hele dag vieze luchtjes en daar word ik dan misselijk van.
pi_116240040
Fieder, ik ken het. Ik heb zelfs al van mezelf gekokhalsd en ben toen gaan douchen :@
De betreffende zeep heb ik maar snel even helemaal achterin de kast gezet..
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:30:05 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116240210
Ohjee, wat naar lijkt me dat, zo misselijk worden van luchtjes!

Heb daar gelukkig geen last van, dus ook niet van de MvMkannen. Alleen misselijk als mn maag leeg wordt. Dus munch munch maar :9 (alleen zorgen dat ik het een beetje gezond hou oO< )
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:38:00 #116
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116240583
Weer helemaal bij gelezen *)

Mandy & Diesje Welkom! *O*

Liza wat fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt! ^O^

Free ik had serieus gevraagd of hij jaloers was :P

Limone :o wat een droom _O-

Suikertante je hebt een pm ;) Hoe gaat het nu met het bruinverlies?

Rebelangel En hoe was het kijken, in wat voor stijl wil je het huis inrichten? :)

Lise *O* 28wk alweer!

Welkom knetter *O*

Pessie & datumtweeling Fieder (en voor mezelf natuurlijk) *O* 15wk! *O*

Keshet ik vond dat de vorige keer zo leuk, zo'n verrassingspakket :)

Sopho Wat fijn dat het strippen gelukt is, spannend nu! En heerlijk jezelf maar even verwennen nu. :)

Zandsculp het mvm ben ik net vanaf en op het laatst moest ik mezelf er zo toe zetten, maar de één heeft wel last van de geur en de ander niet. Dus gewoon proberen je kan er altijd nog mee stoppen. :)

Coco wat grappig dat je man gewoon geschopt is :D kreeg er echt zo'n humoristisch beeld bij :+

Enf wat spannend, is loodje ondertussen al bevallen of nog geen nieuws?? :@ En heel veel beterschap :* :*

Mango Hopelijk gaat dat allemaal lukken! (elke keer als ik dat lees over draaien en voorliggende placenta's (helaas hier ook eentje) dan schiet ik in de stress het lijkt mij stiekem best eng :@ )

Fieder zo herkenbaar, mijn vriend mag geen deo meer op doen behalve nivea die trek ik nog redelijk, maar vooral niet in huis spuiten. En parfum daar komt hij het huis niet eens mee in, ik kan ook echt misselijk worden van mensen die langslopen met parfum op :r

Daar in tegen ben ik helemaal verliefd op Sunil, boenwas en Schoonmaakbleek :+
pi_116240880
Oh ja 15 weken *O*

En welkom Knetter!

Haha al die bleekobsessies. Ben benieuwd of ik die ook krijg :D

Ben niet de enige dus -O- echt vervelend, kan moeilijk de hele dag met mn neus dicht lopen :P
pi_116240989
Logician lief dat je 't vraagt!
Tis bijna niets meer, ik zie het nog wel op het wc papiertje, maar tis minimaal.
Ik begin weer echt een fijn goed gevoel te krijgen, dat ik een gezonde broedkip ben met een gezonde beeb. O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:51:04 #119
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116241039
Fieder Heb zelfs nagevraagd toen mij werd verteld door de fysio wat wel en niet meer mocht qua huishouden of op de knieën zitten om de badkamer (met bleek) te schrobben wel mocht :') gelukkig mocht dit nog wel, alleen niet (half) bukkend werk waarbij druk uitgevoerd moet worden zoals dweilen en strijken.. etc.

Suikertante wat fijn om te horen :*
pi_116241210
Welke jas heb je uitgekozen eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')