SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zand ik pieste wel voor MvM. En als ik dan terug lees in het WOHTS topic en zie dat daar ook iemand serieus gebruik gaat maken van onder andere mijn pies om haar kinderwens uit te laten komen .. dan heb ik dat ervoor over. De geur was inderdaad JAK! Maja, die paar weekjes..![]()
Nog niks gezien over Loodje, maar denk dat ze inmiddels haar kleintje wel heeft?![]()
En MixedEmotions?? Iemand daar nog iets van gezien/gehoord?
Als je gewoon staat of als je naar voren buigt? Ik kan mijn voeten/tenen nu al niet meer zien als ik gewoon rechtop sta (maar dat is toch heul niet zo vreemd, of wel??). Als ik me naar voren buig is het npnpquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww trouwens een vraagje aan de LLM'ers:
Kunnen jullie je tenen nog zien als je staat?.. Gewoon nieuwsgierigheid .. Dan weet ik hoeveel mijn buik nog zou kunnen groeien de komende tijd
Thanxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
Ik pies voor MvM. Sinds afgelopen maandag. En stinken... Ach je piest in de kan, even snel de andere kan open, erin gooien en weer dicht.
Ik heb het zelf veel te hard nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap dus ik pies graag.
En met deze zwangerschap ben ik ook de hele dag kots misselijk maar nooit hoeven spugen van die MvM kannen. Wel door poepluiers
Vind je het niets kan je altijd nog stoppenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Thanxik ga gewoon wel een afspraak maken, en dan kijken hoe en wat.
Daarom! En het is fijn om een ander te helpen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind je het niets kan je altijd nog stoppen
Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer! Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje..![]()
Dat jaquote:
gelukkig is maxi uit de diego leeftijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jullie kijken duidelijk geen Diego
Ohh zo een hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Suikertante het volgende:
Oh haha ik bedoelde gewoon een zeekoe! Ik vind lamantijn zo'n charmant woord voor zo'n enorme drol van een dier.![]()
[ afbeelding ]
Ohh erg is dat he! Pfff.. ik ken het, mijne heeft ook een voorkeur voor rechts, niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Solagratia het volgende:
Succes Loodje!
Mijn baby denkt dat hij alleen de rechterkant van mijn buik mag gebruiken. Hij ligt altijd aan een kant. En in plaats van dat hij zich dan lekker even uitstrekt naar links, strekt hij zich helemaal uit naar rechts. Waardoor het dus voelt alsof hij daar naar buiten komtIk voel wel heel erg vaak een bolletje of kontje zitten, die aai ik dan
Gister voelde ik een heel klein bolletje, ik denk een voetje of knietje o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.s. woensdag gaan we de 3d echo doen trouwens(die hadden we cadeau gekregen).
En nu even teruglezen
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja dat had ik dus ook een paar dagen geleden. Ben er zelf wel aan begonnen want baat niet schaadt niet enzo (ik wil dat ie draaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Mangostine het volgende:
Ze had het ook nog over moxa-therapie... Iemand daar ervaring mee? Obv google ben ik ietwat sceptisch, het lijkt me ook zo'n gedoe, elke dag een half uur met die stick bij mijn teen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |