Mandy en knetter gefeli en welkom!

quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 07:17 schreef Limone het volgende:[..]
Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer!
Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje..
Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel..

Wat een dromen trouwens
Ik was idd ook rond 6u wakker, bah.. ff wat gegeten en daarna kon ik gelukkig nog ff slapen.

Dus jij een dutje vanmiddag?

Twink als je je prettiger voelt bij wat therapie dan doe je dat toch gewoon meis?

Lijkt me alleen maar verstandig als dat helpt!

Ben gisteren op een verjaardag van mn tante geweest, kreeg toch zulke leuke complimentjes over mn buik en hoe ik eruit zag

echt fijn om te horen, vaak hoor ik 'zo, dat gaat lekker!' of 'zo, jij bent al dik'

weet je, ik ga er maar vanuit dat ze het goed bedoelen, maar mensen denken soms niet zo na over hoe iets overkomt volgens mij.
Dus dit deed me echt goed

Coco wat leuk

Mijn man wordt idd ook vaak tegen zijn hoofd getrapt

Fijn suikertante dat de test gewoon goed was

Oh, ik kreeg vanochtend nog een appje van Loodje; ze zat nu op 3cm en mocht naar de verloskamers

was wel moe maar ze ging ervoor.
Dus ik ben ook erg benieuwd

Vanochtend echt vroeg wakker, bah, had gedacht een lekker rustig dagje te hebben maar voel me niet helemaal top. Nouja. Gelukkig had ik geen plannen vandaag behalve wat boodschappen doen vanmiddag
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥