abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116224396
Goodmorning :) ik heb een minibeetje bijgelezen, maar wat gaan jullie snel :D

Zo'n 9-maanden dagboek wil ik ook graag, daar ga ik maar eens naar op zoek :)
Plassen jullie ook voor MvM? Het lijkt me vooral zo enorm stinken (en ik ben al zo misselijk...) dus ik twijfel nog.
Hier is het na een klein beetje bloed gisteren verder rustig gebleven, en ik heb ook maar een afspraak gemaakt met de huisarts en de verloskundige. Spannend!

Kneterkrankjorum, welkom *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:41:26 #52
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116224496
Is er eigenlijk al nieuws van/over Loodje?
A grand adventure has begun.
pi_116224580
Nee dus, ik ben ook zo nieuwsgierig naar Loodje!!

Zandsculptuur: over een kwartier komt hier een dame van MvM langs, ik zal straks een kort verslagje doen :)

De verloskundigenpraktijk waar ik heen wil blijk ik voor een afspraak te moeten bellen op ma-do ochtend. Dus dat wordt maandag. dan zit ik al in de 7e week! *O* Heb wel vast bloed laten prikken, heb ik dat maar vast achter de rug.
pi_116224663
Welkom Knetter!

Suikertante, ik denk dat je een goede instelling hebt! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zand ik pieste wel voor MvM. En als ik dan terug lees in het WOHTS topic en zie dat daar ook iemand serieus gebruik gaat maken van onder andere mijn pies om haar kinderwens uit te laten komen .. dan heb ik dat ervoor over. De geur was inderdaad JAK! Maja, die paar weekjes.. ^O^

Nog niks gezien over Loodje, maar denk dat ze inmiddels haar kleintje wel heeft? :)
En MixedEmotions?? Iemand daar nog iets van gezien/gehoord?
pi_116225059
Oww trouwens een vraagje aan de LLM'ers:
Kunnen jullie je tenen nog zien als je staat? :+ .. Gewoon nieuwsgierigheid .. Dan weet ik hoeveel mijn buik nog zou kunnen groeien de komende tijd :')
pi_116225192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww trouwens een vraagje aan de LLM'ers:
Kunnen jullie je tenen nog zien als je staat? :+ .. Gewoon nieuwsgierigheid .. Dan weet ik hoeveel mijn buik nog zou kunnen groeien de komende tijd :')
Als je gewoon staat of als je naar voren buigt? Ik kan mijn voeten/tenen nu al niet meer zien als ik gewoon rechtop sta (maar dat is toch heul niet zo vreemd, of wel??). Als ik me naar voren buig is het npnp :s)
pi_116225296
Nee inderdaad als je gewoon recht overeind staat en dan naar beneden kijkt. Ik kan ze (nog :') ) wel zien :D
pi_116225304
Mijn man heeft tot gisteravond de beeb nooit heel goed gevoeld (steeds als hij voelt, dan doet de beeb niks meer, kleine troll baby dat 't is :+). Maar gisteravond is hij dus met zijn hoofd (wang) op mijn buik gaan liggen (toen ik op mijn rug in bed lag) en toen werd hij 2x in zijn gezicht getrapt O+

En hij kon het ook heel goed horen :D :+
pi_116225439
Ik pies voor MvM. Sinds afgelopen maandag. En stinken... Ach je piest in de kan, even snel de andere kan open, erin gooien en weer dicht.
Ik heb het zelf veel te hard nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap dus ik pies graag. :)
En met deze zwangerschap ben ik ook de hele dag kots misselijk maar nooit hoeven spugen van die MvM kannen. Wel door poepluiers :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116225453
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
Ik pies voor MvM. Sinds afgelopen maandag. En stinken... Ach je piest in de kan, even snel de andere kan open, erin gooien en weer dicht.
Ik heb het zelf veel te hard nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap dus ik pies graag. :)
En met deze zwangerschap ben ik ook de hele dag kots misselijk maar nooit hoeven spugen van die MvM kannen. Wel door poepluiers :+
Thanx :) ik ga gewoon wel een afspraak maken, en dan kijken hoe en wat.
pi_116225570
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Thanx :) ik ga gewoon wel een afspraak maken, en dan kijken hoe en wat.
Vind je het niets kan je altijd nog stoppen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116225631
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Vind je het niets kan je altijd nog stoppen :)
Daarom! En het is fijn om een ander te helpen.
Ik denk alleen niet dat het heel discreet gebeurt, met die flessen? Ik woon in een dorp, dan weet wel meteen iedereen het :')
pi_116225755
Bij ons kon je ze ook naar een verzamelpunt brengen .. Je kunt even vragen naar de mogelijkheden :)
pi_116226445
Nou, de MvM-dame ze is net weg. Het was een hyperenthousiaste dame en ik moest gewoon wat vragen beantwoorden en ze heeft de kannen achtergelaten. Het ruikt niet lekker maar ik word er (nog) niet misselijk van. Het is een kratje met blauwe kannen erin, dat ik 's morgens buiten kan zetten en dan wordt het gewoon opgehaald. Het kratje is incognito maar dat geldt natuurlijk niet voor dames die eerder in aanraking zijn gekomen met MvM, die herkennen het gelijk. Er zijn ook inzamelpunten maar ik vind het niet zo'n ramp als iemand het hier in de straat herkent. Daarbij woon ik in een appartement dus het kratje kan nog van een paar andere dames zijn ;).

Verder kreeg ik een magazine, een boek en een armbandje dat ik nooit zal dragen :D
En een stapel folders.

Ohja en een megapositieve zwangerschapstest in een doosje O+
En ze zei ook nog dat voor een positieve test het hCG gehalte veel hoger moet zijn dan bij de tests van de drogist.

Dankje Twinkle :*
pi_116226647
Wat fijn, Suikertante :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:00:28 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116227266
Mandy en knetter gefeli en welkom! *G*

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:17 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer! Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje.. :')
Whaha ja XD ach ja dat heb je soms, het gaat hier best snel.. :P

Wat een dromen trouwens :o
Ik was idd ook rond 6u wakker, bah.. ff wat gegeten en daarna kon ik gelukkig nog ff slapen. :)
Dus jij een dutje vanmiddag? :D

Twink als je je prettiger voelt bij wat therapie dan doe je dat toch gewoon meis? :* Lijkt me alleen maar verstandig als dat helpt! :)

Ben gisteren op een verjaardag van mn tante geweest, kreeg toch zulke leuke complimentjes over mn buik en hoe ik eruit zag O+ echt fijn om te horen, vaak hoor ik 'zo, dat gaat lekker!' of 'zo, jij bent al dik' -O- weet je, ik ga er maar vanuit dat ze het goed bedoelen, maar mensen denken soms niet zo na over hoe iets overkomt volgens mij.
Dus dit deed me echt goed :D

Coco wat leuk O+ Mijn man wordt idd ook vaak tegen zijn hoofd getrapt :+ :D

Fijn suikertante dat de test gewoon goed was O+

Oh, ik kreeg vanochtend nog een appje van Loodje; ze zat nu op 3cm en mocht naar de verloskamers :D was wel moe maar ze ging ervoor.
Dus ik ben ook erg benieuwd :D

Vanochtend echt vroeg wakker, bah, had gedacht een lekker rustig dagje te hebben maar voel me niet helemaal top. Nouja. Gelukkig had ik geen plannen vandaag behalve wat boodschappen doen vanmiddag :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116227438
Fijn dat Loodje nu bezig is dus :%
Afwachten maar weer! :D
pi_116227718
Oh dat is goed nieuws! Go Loodje! :%

En wat fijn dat je zo'n mooie buik hebt Enfermera! Soms denk k dat ik een soort lamantijntje ga worden. Maar we gaan het zien ;)
pi_116227748
Wat is een lamantijntje dan? :? :D
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:13:41 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116227769
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat ja :P :?
Ja en ik vind ook zelf wel dat ik een hele mooie buik heb, maar als je het ook nog eens hoort van anderen is dat gewoon leuk O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116227844
Loodje succes :%
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:17:27 #72
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116227894
met de laatse loodjes :P

flauw
W
Z
E
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:21:23 #73
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116228058
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Een zeedier (google op lamantijn).

Loodje zet em op! :%
pi_116228101
Oww wahaha .. JA die heb ik weleens gespot bij Dolfinarium geloof ik haha.

Ja als anderen dat dan zeggen is het nog leuker he Enf! O+
pi_116228121
Oh haha ik bedoelde gewoon een zeekoe! Ik vind lamantijn zo'n charmant woord voor zo'n enorme drol van een dier. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')