abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116228249
Succes Loodje!

Mijn baby denkt dat hij alleen de rechterkant van mijn buik mag gebruiken. Hij ligt altijd aan een kant. En in plaats van dat hij zich dan lekker even uitstrekt naar links, strekt hij zich helemaal uit naar rechts. Waardoor het dus voelt alsof hij daar naar buiten komt :P Ik voel wel heel erg vaak een bolletje of kontje zitten, die aai ik dan :D Gister voelde ik een heel klein bolletje, ik denk een voetje of knietje o.i.d.
pi_116228453
Jullie kijken duidelijk geen Diego :P
pi_116228488
Klik dat ben ik!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:35:15 #79
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116228619
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jullie kijken duidelijk geen Diego :P
gelukkig is maxi uit de diego leeftijd
en ik heb de hoop dat als mini gaat kijken dat dora en diego gewoon uit zijn :+

dat hoopte ik bij maxi ook met de teletubbies ook, maar dat viel ook vies tegen
W
Z
E
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:36:38 #80
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116228667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
Klik dat ben ik!
en volgens de omschrijving van suikertante ben je dan een charmant drol van een dier :D
W
Z
E
pi_116228735
Ben ik weer! Update: strippen was mogelijk, ze kreeg er met wat vroeten twee vingers in. Baby reageerde heel boos en trapte flink. Temperamentje net als mama!
Moest wegens een te hoge bloeddruk een bakje pies inleveren. Altijd fijn op commando plassen. Geen eiwitten gelukkig, wel teveel witte bloedlichaampjes.
Ik moet morgenochtend weer plas inleveren en opnieuw de bloeddruk laten meten. En dan nu het mooie, absolute rust vandaag! Niks meer doen behalve bankhangen.

Dus, nu met twee paracetamol op de bank en tv kijken, rot hoor!
Wie weet Suikertante, de laatste nacht.
pi_116228767
Ik mag woensdag naar de gyn voor een echo en info over een draaipoging. De vk durfde er niks over te zeggen, dus het is aan de gyn om me te adviseren over de risico's bij voorliggende placenta en gezien de hoeveelheid vruchtwater.

Ze had het ook nog over moxa-therapie... Iemand daar ervaring mee? Obv google ben ik ietwat sceptisch, het lijkt me ook zo'n gedoe, elke dag een half uur met die stick bij mijn teen. :+
pi_116228783
Hee Sopho.. Dat verhaal ken ik van iemand bij mijn pufclub die onlangs is bevallen :D .. Die werd plotseling ingeleid en alles ging heel snel (en goed!!). Nou, rust lekker uit zou ik zeggen :P ... Het einde nadert!
pi_116228859
Twinkle, ik hoop eigenlijk dat het vanzelf komt, inleiden klinkt zo overweldigend. Maar wie weet!
Go Loodje! Drie centimeter alweer! Succes!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:43:51 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116228939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Suikertante het volgende:
Oh haha ik bedoelde gewoon een zeekoe! Ik vind lamantijn zo'n charmant woord voor zo'n enorme drol van een dier. O+
[ afbeelding ]
Ohh zo een haha :P Ach ja joh, ik wist 't ook niet van te voren :P was int begin ook behoorlijk wat aangekomen en dat heeft zich nu ook weer wat gestabiliseerd :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Solagratia het volgende:
Succes Loodje!

Mijn baby denkt dat hij alleen de rechterkant van mijn buik mag gebruiken. Hij ligt altijd aan een kant. En in plaats van dat hij zich dan lekker even uitstrekt naar links, strekt hij zich helemaal uit naar rechts. Waardoor het dus voelt alsof hij daar naar buiten komt :P Ik voel wel heel erg vaak een bolletje of kontje zitten, die aai ik dan :D Gister voelde ik een heel klein bolletje, ik denk een voetje of knietje o.i.d.
Ohh erg is dat he! Pfff.. ik ken het, mijne heeft ook een voorkeur voor rechts, niet zo'n beetje ook :+ en het wordt nu toch wat krapper daar, voeten zitten in mijn ribben en ze zit zó hoog af en toe! Moet echt even terugduwen soms maar dat vind ze ook niet al te fijn :') :X

Sopho spannend! En lekker rustig aan vandaag! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116230874
Check, baby aan de rechterkant (bandenpijn ook altijd links) en check, golvende buik door bewegende baby. Vond het echt creepy de eerste keer, net een alien. En m'n tenen kan ik nog makkelijk zien (met ruim 29 wk). Van bovenaf vind ik mezelf best leuk zwanger maar in een winkelruit is het dan toch opeens een lamentijn :) en Tico, jij bent dat dus echt niet he! Of je kan heel goed flatteuze foto's maken.

Ehm, ik zag verder goede echo's, zwanger van een baby, geen bloedverlies meer, een strippoging hopelijk met succes en een paar nieuwe zwangeren; welkom!

En moxa was toch iets met een brandend staafje bij je voet of zo? Ik zou er wat giechelig van worden maar als het kind daarmee draait, mooi meegenomen :) overigens hoop ik dat kind vanzelf draait en er niks nodig is.

En tot slot Loodje aan de laatste loodjes, spannend! Zet 'm op!
pi_116231076
Oh en qua zwangerdagboek heb ik de gratiesssss Why's agenda met schrijfruimte en wat info. Literatuur heb ik niet, was wel de bedoeling maar nog niet van gekomen iets te kopen. Ik krijg wel wekelijks een shitload aan nieuwsbrieven per mail met leuke info. Goed te weten dat mijn baby op dit moment met 39 cm 'the size of a small cabbage' is :D We zijn de hele fruitschaal al af geweest...
pi_116231257
Loodje. Zet hem op. Spannend hoor

Knetter, welkom en gefeliciteerd.

Ik zie er volgens mij nog niet uit als een lamantijn. Maar het is wel een schattig beest
pi_116232796
Go Loodje *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:22:32 #90
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116232920
Zo dadelijk even bij lezen, eerst even een ego post. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.s. woensdag gaan we de 3d echo doen trouwens :) (die hadden we cadeau gekregen).

En nu even teruglezen :@
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116233740
:*
pi_116233863
Logician, :*

Wat voor jas zoek je? Winterjas?

Esprit heeft xs winterjassen :) Positiekleding dus, bedoel ik :)
pi_116234188
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Mangostine het volgende:
Ze had het ook nog over moxa-therapie... Iemand daar ervaring mee? Obv google ben ik ietwat sceptisch, het lijkt me ook zo'n gedoe, elke dag een half uur met die stick bij mijn teen. :+
Ja dat had ik dus ook een paar dagen geleden. Ben er zelf wel aan begonnen want baat niet schaadt niet enzo (ik wil dat ie draait ;( ) . Het is wat (heel) suf maar het hoeft gelukkig niet elk half uur maar 3-5 x per dag.

En bij mij vergoed de verzekering ook nog bijna alles.... :D Heb een consult gehad bij een accupunctuurmeneer voor uitleg hoe te doen + daar staafjes gehaald. Daarna kan je het zelf doen.

Het idee is dat het kindje in beweging komt als je met die stick bij je teen zit. En dat ie daardoor meer kans maakt te draaien. Hij beweegt wel steeds als wij het proberen, alleen hij draait nog niet heel hard, en dat bewegen kan natuurlijk ook gewoon komen omdat je lekker relaxed zit ofzo. Maar ach.

Als maandag niet gedraaid is moet ik ook naar de gynaecoloog, hoop dat het nog lukt iig.
pi_116234246
Logician :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:53:23 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116234309
Logi :*

Een paar weken geleden hadden we het in dit topic toch nog over moxa therapie?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:04:03 #96
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116234756
Logican, bummer zeg, morgen wel rustig aan doen hoor. Anders online bestellen!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:04:47 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116234795
Mineola: whaha ja leuk die groenten die voorbij komen waarmee je kleine vergeleken wordt he :D :+ ghehe.

Logi wat balen zeg van je bekken, bah! -O- :*
He gats en dan ook nog gedoe met geld, jeetje. ;( Dat is idd niet echt een vriendschap dan, als ze daar niet actief in zijn met terugbetalen..
Dikke :*! En nu even rust voor jezelf, bakkie thee? ;) c_/
pi_116234818
Logi :*

hier ook even een egopost. zo meteen nekplooimeting. Heel spannend. Bloed is al binnen dus meteen de uitslag. Maar eerst grote boef naar schoonzus brengen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:07:19 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116234882
Spannend Kyara, succes! :*
pi_116235570
Logican, :*

Kyara, succes. Mijn duimen draaien voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')