gelukkig is maxi uit de diego leeftijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jullie kijken duidelijk geen Diego
Ohh zo een hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Suikertante het volgende:
Oh haha ik bedoelde gewoon een zeekoe! Ik vind lamantijn zo'n charmant woord voor zo'n enorme drol van een dier.![]()
[ afbeelding ]
Ohh erg is dat he! Pfff.. ik ken het, mijne heeft ook een voorkeur voor rechts, niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Solagratia het volgende:
Succes Loodje!
Mijn baby denkt dat hij alleen de rechterkant van mijn buik mag gebruiken. Hij ligt altijd aan een kant. En in plaats van dat hij zich dan lekker even uitstrekt naar links, strekt hij zich helemaal uit naar rechts. Waardoor het dus voelt alsof hij daar naar buiten komtIk voel wel heel erg vaak een bolletje of kontje zitten, die aai ik dan
Gister voelde ik een heel klein bolletje, ik denk een voetje of knietje o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.s. woensdag gaan we de 3d echo doen trouwens(die hadden we cadeau gekregen).
En nu even teruglezen
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja dat had ik dus ook een paar dagen geleden. Ben er zelf wel aan begonnen want baat niet schaadt niet enzo (ik wil dat ie draaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef Mangostine het volgende:
Ze had het ook nog over moxa-therapie... Iemand daar ervaring mee? Obv google ben ik ietwat sceptisch, het lijkt me ook zo'n gedoe, elke dag een half uur met die stick bij mijn teen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |