dat is nieuw voor mij? Maar wat mij betreft kiest een baby sowieso zelf hoe ie wil liggen. Ik zou het alleen wel fijn vinden als een ks niet hoeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Keshet het volgende:
Spannend Kyara! Ik hoop op een goede uitslag!
Wat balen van je bekken Logician. Hopelijk verergert het niet.![]()
Over al die draaipogingen: Wat vinden jullie van het idee dat je kindje in stuit ligt omdat dat de beste houding voor je kindje is?
Voor mijn part draait ie nog een dag voor de bevalling en blijft ie tot die tijd andersom liggen omdat dat fijn is. Maar op de echo was te zien dat het hoofdje ingedrukt wordt tegen mijn ribben en dat voel ik ook, dus ik weet niet of het wel zo prettig ligt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Keshet het volgende:
Over al die draaipogingen: Wat vinden jullie van het idee dat je kindje in stuit ligt omdat dat de beste houding voor je kindje is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara succes met de nekplooi!
Ahh Logi meis ... Het zit jou ook echt niet mee he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tips wbt een jas! Heb er eentje gezien die ik over 2wk ga bestellen![]()
En bedankt voor de lieve reacties!![]()
![]()
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ik kende hem ook niet, t´is dat iemand hier net zei eens op espirit te zoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Fieder het volgende:
Goeie site!Ga ook even rondneuzen...
Ik heb mn hoop op h&m gevestigd voor n betaalbare winterjas, moet alleen de wintercollectie ff afwachten...
Mooi zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Logician78 het volgende:
Deze http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_detail&p=14650
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geven veel korting, alleen niet altijd even veel keus, volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coco dat vestje heb ik ook mee in m'n virtuele handjes gestaan![]()
maar wil toch eerst even in de winkels shoppen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Kyara het volgende:
even snel, uitslag heel erg goed (volgens de echoscopist heb ik 20 jaar van mijn leeftijd afgehaald)
Babies erg beweeglijk, mooi op schema qua groei en hartjes gehoord![]()
Mooie plaatjes meegekregen, zal vanavond even posten.
In elk geval helemaal blij en opgelucht
gefeliciteerd julliequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mag ik ook in de opof de volgende
datum die ze nu aanhouden is 06-04-2013 kindje van moi en JJH
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mag ik ook in de opof de volgende
datum die ze nu aanhouden is 06-04-2013 kindje van moi en JJH
ik had je vent net al gefeliciteerd, vandaarquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef freecell het volgende:
Whahahaha
Google ik voor het plaatje op 'raketje'
Komt er bovenaan een topic van mij uit Juli 2008. Over raketjes.
En toen was ik dus net zo zwanger als nuVan de oudste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |