Zo ik ben vandaag weer gaan werken en ging best goed. Schijnbaar zag ik er vanmorgen om 08.30 uit als een vaatdoek, wat mijn collega gelijk begreep toen ik de reden vertelde. Uurtje later had ik weer kleur haha. Collega's reageerden echt allemaal superlief, ben helemaal afgezoend.
Maar nu dus bijgelezen, dus komt ie:
Suikertante, ik heb ook wel een bepaalde angst waarvoor ik in therapie ben geweest en mijn ervaring van de vorige zwangerschap is wel dat ik er met vlagen meer last van kreeg. Vaak was dat in een combinatie met stress. Stress blijft ook een trigger, maar heb het al jaren onder controle.
Dat boek wat je van MvM hebt gekregen: paaseitjes zoeken in het UMC waarschijnlijk. Ik heb het al uit (net een week geleden gekregen), had er 3 dagen voor nodig. Het leest heerlijk weg en is fijn geschreven. Mooi verhaal ook, echt een aanrader.
Dat armbandje, tja....dat kan ik zelf ook maken maar ach, tis lief.
Gulara, dan snap ik inderdaad dat je kan gaan hardlopen. Ben je nog gegaan? Welk land/werelddeel woon je?
Knetterkrankjorum, welkom en gefeliciteerd
Zandsculptuur, boeken van Pauline Oud (9 maanden dagboek en zulks) verkopen ze o.a. bij Prenatal en Babydump, maar de meeste boekwinkels hebben het volgens mij ook wel.
Ik doe nu een ruime week mee met MvM en stond de eerste 2 dagen echt te kokhalzen door de lucht uit de kannen, maar inmiddels ben ik er aan gewend en vind ik het best goed te doen. Mede door de verhalen uit azw/bnzmg en het boek krijg ik er echt een goed gevoel bij dat ik dit doe. En er is zo'n tekort aan pregnyl!
Het is zo'n kleine moeite, als je kan zou ik zeker meedoen!
Logi
Kyara ik ben retenieuwsgierig naar je foto's! Blij dat alles goed is!